Horloge-Bandjes.nl

336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 aug 2018
Horloge-Bandjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vrouw heeft al jaren een horloge waaraan goede herinneringen houden. Die herinneringen zijn waardevoller dan het horloge zelf. Helaas ging het horlogebandje stuk waardoor het horloge in de kast belandde. Zoals het vaak gaat even snel bij BOL een bandje besteld, snel en goedkoop.....maar ook duurkoop dus. het band je ging snel kapot. Dom, had ik kunnen weten. Gezocht naar een bandje dat de look and feel van het origineel had. Dat gevonden in jullie shop. Besteld en geleverd ( levering ging trager dan bij Bol maar dat is geen echt probleem). Bandje gemonteerd en het horloge heeft weer de allure van toen. We zijn er heel blij mee. Jullie site staat inmiddels bij de favorieten.

18 jun 2023
Op 8 juni bestelde ik voor vaderdag een nieuw merkhorlogebandje voor mijn man. Pas op 17 juni werd deze bezorgd. Gelukkig net op tijd. Vandaag het bandje (dat voor dit horloge is gemaakt) aan het horloge proberen te bevestigen. Ondanks dat er op de website staat dat dit bandje van het merk Skagen voor het horloge is (type nummer gecontroleerd), past het bandje niet. De pushpin is te breed. Na veel gepruts uiteindelijk de oude pushpins maar hergebruikt. Beetje jammer wel.

Beoordelingen voor Horloge-Bandjes.nl

FV
22 sep 2023
Perfect passend paar schakeltjes er bij laten zetten en ik weer een nieuwe mooie horloge. Nergens meer te krijgen alleen bij jullie mijn dank hier voor mvg frans van de ven.
Bandje besteld voor Tag Heuer Aquaracer welke moeilijk verkrijgbaar is. Vrij vlot ontvangen voor een nette prijs. Prettige communicatie. Volgende keer weer bij deze winkel.
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Goedemiddag, wauw 5 sterren fijn te vernemen dat u zo tevreden bent Met vriendelijke Groet, Antonie Slegers
26 okt 2023
Horlogebandje van keramiek van jaren geleden aangeschaft horloge van dkny nog steeds beschikbaar 👍🏻. Hierdoor weer jaren plezier van horloge.
22 mei 2023

Top

Bestellen en ontvangen is gewoon zo eenvoudig. De verpakking van postpakket was gewoon zeer netjes en goed verzorgd. Gewoon in 1 woord, top.
8 mei 2023
Snelle bezorging + snelle oplossing klantenservice. Bandje (te) snel kapot. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Goed en adequaat opgelost.
2 jun 2023
Dat is fijn, om weer op je horloge te kunnen kijken en niet op een kale pols. Dankzij een nieuw bandje ben ik weer helemaal bij de tijd.
14 jul 2023
Perfect. Precies wat ik nodig had. Duidelijke uitleg op de site, goede prijs en super snel geleverd. Heel blij mee. Dank jullie wel
12 okt 2023
eerst een verkeerde gekregen maar na telefonisch contact gelijk actie ondernomen en het verkeerde bandje omgewisseld perfect

Snelle levering en goede site

Snelle levering, goede en duidelijke site. Ik kon het juiste originele Fossil bandje bestellen op typenummer van het horloge.
26 nov 2023
Geweldige service. Afspraken helemaal nagekomen en nu in het bezit van een mooi passend (vervangings) horlogebandje
Antwoord van Horloge-Bandjes.nl
Super fijn dat u zo tevreden bent en ons beoordeeld met 5 sterren daar worden wij extra blij van! Wil u veel draag plezier toewensen met de aangekochte Jaguar horlogeband Met vriendelijke Groet Antonie Slegers
30 jul 2023

Nette leverancier, goed produkt

Er is een goede communicatie over de status van de bestelling. What you see is what you get. Echt top geregeld.
7 sep 2023
Snel efficiënt en effectief bandjes passen perfect en het tooltje erbij maakt het gemakkelijk om te vervangen
27 aug 2023

Handig, duidelijk en vlotte levering.

Vlotte levering, op mijn horloge kon ik het typenummer vinden en zo eenvoudig de juiste band hierbij zoeken.
RR
18 mei 2023

Fossil bandje

Makkelijk bestellen, snel geleverd. En het orginele bandje. Geen namaak. Nu is mijn horloge weer als nieuw.
HL
Henk L.
Oosterbeek
20 jul 2023
Snelle levering van het bandje. Goede voorlichting op de site zodat ik daar mijn beslissing kon baseren.
WH
Wytze H.
Kerkrade
19 nov 2023
Mooi en degelijk horlogebandje. Prijs is goed.De site is duidelijk en overzichtelijk. Snelle verzending.
In eerste instantie een verkeerd type bandje besteld, netjes opgelost. Juiste bandje snel in huis, top!
31 aug 2023
Derde keer dat ik een horloge bandje bestel voor mijn horloge, ben er super blij mee, snelle levering
13 okt 2023
Goed advies en keurig netjes een aan mijn wensen aangepast horlogebandje op de volgende dag geleverd
4 aug 2023

Prima ervaring!

Makkelijke site. Bandje origineel. Snel geleverd!