Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping
Beoordelingen:

1.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.283 beoordelingen in totaal  

4,26
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

de meest kritische beoordeling

7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Berger Camping

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(47)
(34)
(119)
Resetten
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere afhandeling van de bestelling is wenselijk. Niet duidelijk of het uit voorraad geleverd wordt, of op nabestelling gaat. Prijsstelling was goed. Levering verder oké
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijn dat ze nu een speciale set caravanspiegels hebben voor de CX5 duexecht goed vast zit en goed zicht heeft.
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het kacheltje is prima, verzending duurt te lang

Het kacheltje is prima. Maar verzending heeft 1,5 week gekost en dat kan echt niet.
Beoordeling melden
RW
Rene W.
Nieuwegein
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd kan beter

Producten en prijs prima, maar levertijd wel erg lang en onzeker
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snellere verzending/aflevering
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De stoel
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lange levertijd en gebrekkige communicatie daarover

Lange
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Service via mail, is onder maatstaaf, De bestelling liep vlotjes tevens de…

De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de eerste plaats de bestelling naar mij sturen die reeds betaald is. Ik heb al 3 x op het contact formulier en 1x een email gestuurd naar jullie omdat ik nog steeds geen mail van jullie heb ontvangen i.v.m. mijn bestelling. De betaling is reeds gebeurd doch van het product te mogen ontvangen is geen sprake en krijg ik geen gehoor naar, Ik zal nogmaals de gegevens doorgeven via deze weg nu en hopen dat ik nu mijn bestelling mag ontvangen. Bestelnummer: 5004267087 Art nr: 730140 Klantnr: 17488279 Prijs 74,98€ reeds betaald Besteld op 28 maart 2024 Ik voeg de foto bij van mijn bestelling die ik nog steeds NIET heb mogen ontvangen.
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Extreem slechte leveringsservice

Kijk a.u.b. uit met deze partij. Ze leveren gewoon niet uit. Ik heb op 17 maart 2024 twee stoelen en een tafel besteld en het is niet geleverd . Vervolgens wordt er met een transporteur uit Venlo gewerkt die eerst afspreekt om te leveren en dan door Berger wordt teruggefloten . De klantenservice is telefonisch onbereikbaar . Berger schijnt een speciaal ingehuurd transport nodig te hebben om te kunnen leveren . Ik moet er nog over gebeld worden . Voor ruim 359 euro besteld . Ik voel me opgelicht . Geen idee of ik Mijn spullen nog krijg laat staan dat ik mijn geld terugkrijg .
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Megasat HD 390

Ich habe bei Ihnen einen Satelietempfänger ( Megasat HD 390 ) Da mir von DHL drei verschiedene Daten durchgegeben wurde wann ich den Sat.Empfänger erhalten soll ? Da ich noch arbeiten muß kan ich nicht Urlaubstage nemen Um drauf zu warten .Da Sie den Megasat nicht verschickt haben mit einer Empfangsbestätigung Hat DHL den Apparat zurück geschickt nach dem Apsender und nicht nach DHL Enkhuizen ?????? hätte ich mein Produkt schon lange bekommen. Also geen DHL Mehr .
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie en informatie webshop moet beter!

We bestelden een luifel die binnen drie dagen op voorraad zou zijn. Na een week niks gehoord te hebben wilde ik telefonisch contact met het bedrijf opnemen maar de website biedt alleen contact per mail. Na een week reactie op de mail dat ze niet weten wanneer het artikel op voorraad is en geleverd gaat worden. Jammer dat ik zelf achter alle informatie aan moet gaan. We hopen dat het artikel op redelijke termijn nog binnen gaat komen.
Beoordeling melden
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het artikel wat ik had besteld kwam beschadigd en onbruikbaar binnen. De oplossing van Berger was dat ze het gelijk crediteren. Maar nu zit ik nog steeds zonder het bestelde product. Over het andere product wat is beschadigd wordt niet gesproken. Het was netter geweest van Berger om te vragen of je een nieuw product wilt of je geld terug. Ook over mijn opmerking dat het slecht was verpakt wordt niets terug gemeld.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Bij problemen alleen via een meldingsformulier te bereiken. Daar komt dan een antwoord op dat ze het te druk hebben dus niet op de vraag antwoorden. Moet je weer opnieuw beginnen. Telefonisch contact met de winkel/vertegenwoordiger in NL geeft als antwoord dat ze niet over de web shop gaan en hebben ook geen telefoonnr. waar je dan wel iemand telefonisch kan spreken over je probleem met de levering.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg een bericht dat mijn bestelling geannuleerd is en dat ik het geld terug zou krijgen. Maar ik krijg maar een gedeelte van het bedrag terug. Ben nu al 2 weken mails aan het sturen, maar er wordt nergens op gereageerd. . Heb er zo onderhand genoeg van, Hebben jullie een telefoonnummer van hun, zodat ik ze kan bellen
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Loopt niet vlot nog beperkte communicatie

Vorige tv teruggestuurd wegens problemen. Na 3 weken nog steeds geen terugbetaling. Ondertussen andere besteld en na 2 weken nog niks vernomen noch ontvangen. Mails worden veelal niet beantwoord. Indien wel word het nadien dagen stil maar geen oplossing tot op vandaag.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 12 dagen moeten wachten voordat mijn bestelling thuis was de hele track en trace niks waard omdat werd aangegeven dat de bestelling onderweg was en op het allerlaatste werden de 3 laatste punten in een minuut weg gewerkt en was de bestelling geleverd
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende ervaring

De verzending duurde heel lang, de zending was niet correct en de afhandeling daarvan langzaam en inadequaat. Een correct artikel sturen, namelijk de blauwe deksel, ipv teruggave van 30 euro terwijl de deksel 31, 25 kostte
Beoordeling melden