Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
28 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof.
Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen.
Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis.
De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal.
Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld.
Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden.
Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn..
Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen.
We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt.
Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.
7 aug. een thule adapter besteld en betaald. verkeerde gekregen en meteen retour mee terug gegeven. diverse malen moeten mailen om mijn geld retour te krijgen. zelf naar het transportbedrijf moeten bellen en toen bleek dat het al retour was bij berger duitsland. vandaag 21 sept. eindelijk mijn geld terug.
Slechte service...
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
23 sep 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure.
We streven ernaar om onze processen zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Uw feedback helpt ons om de nodige verbeteringen door te voeren, zodat het retourneren in de toekomst soepeler verloopt.
Wij doen altijd ons best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. We zijn ons ervan bewust dat snelle communicatie essentieel is. We zien dat u echter al in contact staat met ons serviceteam. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
29 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog steeds niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
30 sep 2024
Beste klant,
Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces en dat u langer op uw bestelling moet wachten.
Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de actuele status van uw bestelling. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
17 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
retourbeleid is klantonvriendelijk
Na lang zoeken vond ik hoe je items kunt retourneren. Mail sturen, wachten op antwoord, formulier invullen, bepaalde pagina van de factuur toevoegen en heel goed opletten dat je onderaan, heel klein, je bankrekeningnummer IBAN (ook weer op moeten zoeken) niet vergeet in te vullen zodat je je geld terug kunt krijgen.
Dit is voor mij een reden om hier niet meer te bestellen.
Ik wacht al 2 weken op de levering alhoewel de website spreekt van 3 à 5 dagen. Na contactname schuiven ze de verantwoordelijkheid door naar de firma die de levering moet doen…
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
5 sep 2024
Beste klant,
Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Wij streven ernaar om een goede klantenservice te bieden en het is teleurstellend om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.
Uw levering is naar u onderweg met onze leveringspartner. Zij bellen u binnenkort om een leverdatum met u af te spreken.
We zullen uw feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring voor u kunnen bieden. Als er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
25 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Respect des délais de livraison
Vous pourriez veiller au respect des délais de livraison plutôt que de devoir annuler et rembourser une commande. Ce qui m'est les client dans l'embarras.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
26 aug 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons te horen dat uw bestelling geannuleerd moest worden vanwege leveringsproblemen bij de fabrikant. We begrijpen goed dat u ontevreden bent.
We hebben u al nog een persoonlijk bericht gestuurd. We horen graag van u en wensen u een fijne dag.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger Team
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Vreselijk bot aan de telefoon. Volgens mij kost het niks om mensen normaal te woord te staan.
Beoordeling melden
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
4 stuks besteld en 4 weken later nog maar 3 geleverd , dat is geen goede service
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
29 aug 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons te horen dat u een van uw pakketten nog niet hebt ontvangen.
Alle pakketten zijn op hetzelfde moment aan DHL overhandigd.
Het spijt ons zeer dat uw pakket zoekgeraakt is en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren.
We begrijpen dat dit frustrerend voor u is.
Na contact te hebben gehad met DHL, hebben we geconstateerd dat uw pakket inderdaad onvindbaar is.
We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd. We horen graag van u.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger Team
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
21 aug 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces.
Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kan DHL uw pakket momenteel niet vinden. Dit is echt vervelend.
Wij hebben u al persoonlijke berichten gestuurd met meer gedetailleerde informatie en mogelijke oplossing. We horen graag van u.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger Team
20 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
21 aug 2024
Beste klant,
Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops.
Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces en dat u langer op uw bestelling moet wachten.
Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de actuele status van uw bestelling. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
18 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
19 aug 2024
Beste klant,
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling.
We vinden het spijtig om te zien dat uw ervaring met onze webshop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen graag meer weten over wat er fout is gegaan en hoe we het kunnen verbeteren. We hebben u een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
3 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Communicatie servicedeskmedewerker via e-mail liep niet lekker
Zending was niet compleet. Paar e-mails nodig gehad voordat ik werd begrepen. Kon niet na worden gestuurd. Kreeg geld terug en kon het opnieuw bestellen. Moest om tegoedbon vragen om verzendkosten te compenseren. Ik bestel dud voor tweede keer het op voorraad zijnde artikel. Uiteindelijk krijg ik vlak voor de betaling de melding dat het artikel niet in mijn land geleverd kon worden. Tja daar wordt je niet vrolijk van.
Beoordeling melden
28 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet telefonisch bereikbaar en slechte communicatie. Alleen wanneer je zelf contact opneemt krijg je na enkele dagen reactie. Op website staat 3-5 dagen levertijd wordt bij lange na niet waargemaakt
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
29 jul 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie.
We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Uw Berger team
15 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
De levering duurde erg lang.
Verder alles prima
Beoordeling melden
19 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
oplossing
Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Beoordeling melden
9 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jul 2024
Wordt beoordeeld
This company is not to be trusted!!
I have bought the same product twice and each time there were parts missing. The first time i got my money back. The second time the product has been recieved by then 12 days ago and as yet I haven't gotten my money back €699.
Responding to e-mails seems to be also difficult as I have to wait more that 3 days to get an responce. I also phoned the Germany branch and they send me back to the Dutch branch (only via e-mail and no telephone)
If you want to be frustrated then you need to do business with this company
Beoordeling melden
29 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Product van slechte kwaliteit. Bijzonder slecht bereikbare klantenservice.
Onze tentstok brak na één keer gebruik. Wij hebben gevraagd om een nieuwe stok. Klantenservice reageert erg traag (meerdere weken). Voor nieuwe onderdelen werden we doorverwezen naar de leverancier. Die reageerde helemaal niet. Uiteindelijk moesten we de tent terugsturen, en kregen we géén bevestiging of we ons geld terug kregen, of een nieuwe tent. Ik wacht nog steeds op reactie van de klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
30 jul 2024
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops.
Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling.
We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen.
Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres:
klantenservice@berger-camping.nl
Met vriendelijke groet,
Het Berger team