Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping
Beoordelingen:

1.458 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.639 beoordelingen in totaal  

4,21
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

Meest relevante negatieve beoordeling

23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Berger Camping

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(52)
(46)
(146)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde op een vrijdag met een levertijd 3-5 dagen. Ik had geluk dat het transport vrijdagmorgen kwam omdat ik maandag op vakantie ging. Dat ging dus maar net goed.
Beoordeling melden
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
op een klacht inzake beschadigd artikel komt geen reactie . ook hele verzendproces is erg langzaam
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
5 jun 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met de bestelling en dat de bestelling beschadigd is aangekomen. Wij hebben u hierover een persoonlijk bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestellen ging prima, aftersales niet

Bestellen ging prima, aftersales zeer slecht. Geen contact mee te krijgen.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen bevestiging wanneer en op welke dag bestelling geleverd wordt.
Beoordeling melden
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Extra onderdeel van Imc slot kon ik niet bestellen

Extra onderdeel van Imc slot kon ik niet Bestellen.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wat meer duidelijkheid over bezorgdag en tijdstip
Beoordeling melden
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bericht van verzending nog niets ontvangen
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
GB
Ger B.
KERKRADE
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Deuxième achat et toujours des difficultés à payer sur le site -> J'ai dû recommencer plusieurs fois le paiement alors que ma banque le validait En plus, retard sur délais + une fois le contact pris avec le transporteur => On fixe un RV - on prend congé puis le transporteur ne vient pas ! Après nouveau contact, on nous dit que ce sera une autre zone qui livrera Livraison par contre au bon jour et avec personne souriante Dommage aussi de ne pas avoir de créneau horaire pour la réception du colis. Après avoir signalé mon mécontentement au site, on me répond juste par des excuses toutes faites... Bref, dernière commande pour un produit qui est d'ailleurs plus cher qu'ailleurs...
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
16 uur geleden
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire et de votre commande chez Berger Camping. Nous sommes sincèrement désolés du retard de la livraison, malheureusement des imprévus peuvent parfois survenir et perturber le planning de livraison du transporteur. Nous sommes content que vous ayez reçu la commande et nous espérons vous accompagner à nouveau dans les prochaines semaines. Pour tout question, nous vous prions de nous contacter par Mail. Merci pour votre compréhension. Cordialement, Équipe Berger Camping
13 dagen geleden
Wordt beoordeeld

beslag leggen op een bedrag nog voor een betaling is ingevoerd !!!

nog voor de betaling was ingevoerd was er op de bank al een bedrag vast gelegd dat eens de betaling was gebeurd dit bedrag in mindering van het totaal te betalen bedrag zal genomen worden. Niemand of niemand mag deze werkwijze toepassen ! Als het gebruikt word voor klanten binding is dat net negatief. Het schrikt het vertrouwen bij de klant af. Ook is het een niet wettelijke praktijk. Zelf trek in mijn conclusie en raad vrienden aan om niet via Berger te bestellen. Een boze EX klant .
Beoordeling melden
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakketje al weken onderweg

Na twee keer formulier ingevuld eindelijk antwoord dat je pakketje nog niet binnen is. Dan moet je een formulier met 4 regels invullen wat ze zelf ook kunnen en niet nodig is om een onderzoek naar een pakketje te starten. Nu weer een dag verder voor je antwoord krijgt. Middels dus een week verder en nog steeds geen duidelijk antwoord. Zo onhandig als er geen telefonisch contact mogelijk is. Voor zo een bedrijf is dat super onhandig.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
27 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de levering en dat de verantwoordelijke leveringsdienst de afgesproken leveringsdatum niet is nagekomen. Wij hebben u al informatie gestuurd over de actuele status van uw bestelling en horen graag van u. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Berger team
EG
e G.
rotterdam
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering, verkeerd product en de aller slechtste service om dit op te lossen. Terugkoppeling sorry geen tijd voor u daarmee is klacht afgehandeld en we lossen het verkeerd geleverde product niet op. Na betwisten via creditcard komt Berger pas in actie maar dat is niet meer dan dat ze het verkeerd geleverde product terug willen hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
29 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We zien dat u al in contact staat met ons serviceteam. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Matige communicatie. Levering laat op zich wachten, kennelijk is een deel van de bestelling niet direct leverbaar merkte ik bij levering. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice die meldde dat het ontbrekende deel dezelfde dag of uiterlijk de dag daarop verzonden zou worden. Is nu een week geleden, taal nog teken ontvangen.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
3 van de 4 artikelen aangekregen, geen bevestigingsmail of tracking ontvangen, gedropt bij de buren zonder 1 waarschuwing. Meermaals moeten mailen waar het 4de artikel blijft, niet meer op stock, hopelijk krijg ik mijn geld terug want niet meer leverbaar. 3 artikelen zijn ok, maar qua communicatie geen al te beste ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
4 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen. Zoals we kunnen zien, staat u al in contact met onze klantenservice medewerker. Uw tevredenheid is voor ons belangrijk en wij zouden uw feedback zeer waarderen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
CD
COR D.
drunen
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heb 2x iets besteld niets geleverd.

Heb 2x iets besteld, producten waren niet leverbaar. Op hun website stond dat de producten nog wel leverbaar waren. Vraag mij af of zij überhaupt wel producten hebben in hun webshop. Heb toch 2 sterren gegeven omdat ik van 1 product mijn geld terug heb. En wat ook slecht is je kunt ze niet telefonisch bereiken.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
28 mei 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 weken geleden een sinusomvormer gekocht die ik 5 dagen later binnenkreeg, De omvormer was zeer slecht ingepakt en na aansluiting werkte het niet. Na 3 Emails hierover kreeg ik uiteindelijk een bevestiging van de mails. Er zou contact met mij opgenomen worden,wat tot op heden nog niet gebeurt is
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
28 mei 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zullen er alles aan doen om deze kwesties aan te pakken en te verbeteren. We hebben u echter al een persoonlijk bericht gestuurd en u verschillende oplossingen aangeboden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller verzenden. Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Staat bij de track and trace dat het nog ergens bij de grens ligt. Dit stond nergens beschreven. Ik ging ervanuit het pakket snel te hebben en er niet weken/maanden op te heoven wachten. Anders had ik het niet hier besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
24 mei 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Uw bestelling is inderdaad al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Het spijt ons te horen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Uiteraard hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb sjorogen besteld op 8 mei. Op 11 mei zijn ze blijven steken op het transportcentrum aan de grens, en op 23 mei nog steeds niet geleverd. Twee keer vergeefs gebeld met Berger. Antwoord is dat het nog onderweg is. Erg teleurstellend
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
24 mei 2024
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Uw bestelling is inderdaad al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Het spijt ons te horen dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Uiteraard hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de verantwoordelijke leveringsdienst. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde item niet geleverd, waardeloze service

Bestelde item niet geleverd. Pas nadat ik zelf navraag had gedaan wanneer het bestelde eindelijk geleverd zou worden kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was en dat ik de bestelling kon annuleren. Waardeloze service
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
20 uur geleden
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat uw bestelling geannuleerd moest worden vanwege leveringsproblemen bij de fabrikant.We begrijpen goed dat u ontevreden bent. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd waarin we u een alternatief product hebben aangeboden. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team