Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.560 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.923 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

12 jul 2024
verkeerde luifel geleverd , wel goed opgelost na enkele dagen haald men hem terug op dank zij Pol Van de Sabde

oplossing

Er wordt gewerkt aan een oplossing.
11 jul 2024
AM
Aad M.
Rockanje
30 jun 2024
7 jul 2024
Ligbed besteld met kortingscode. Stoel word verzonden door GLS. Doos is bij aankomst compleet beschadigd en dicht getaped met herstel tape van GLS. Goede hoop dat ligbed ongehavend zou zijn echter was zelfs die beschadigd, zat niet meer in zijn hoes en de verpakking met montage materialen ontbrak zelfs. Contact gezorgd met Berger. Kreeg na twee dagen antwoord en een retourbon om het product te retourneren. Helaas geen nieuwe kortingscode. Toch op opnieuw het ligbed besteld die overigens in goede orde ontvangen is. Echter het geretourneerde ligbed is al een week geleden ontvangen door Berger maar het blijft stil. Gisteren maar een mail aan gewaagd. Nu hopen op snelle afhandeling en creditatie.
8 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. Daarnaast bieden wij onze excuses aan voor het veroorzaakte ongemak door onze partner leveringsdienst. Wat uw retourzending betreft, kunnen we zien dat deze al in ons magazijn is aangekomen en dat ook de terugbetaling al heeft plaatsgevonden. In een persoonlijk bericht hebben wij u hierover meer informatie gestuurd. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
2 jul 2024
Bestelling gedaan na notificatie service nieuwe voorraad. Dan doe je je bestelling op basis van voorraad. (Nieuwe). En dan hoor je helemaal niks. Na een mail krijg je 2 verschillende antwoorden waarbij beide schattingen van levering ruim na de uiterste datum zijn wanneer ik het product uiterlijk nodig heb. Ruim een maand voor dat moment besteld. Waardeloos. Veel teasers over korting / welkom korting. Echter alleen bij hoge bestel waarde. En dan ook nog eens bezorgkosten boven een bestelling van 50 euro. Op 2 producten die van zichzelf al aardig fors geprijsd zijn. Erg jammer allemaal. Vermoedelijk de eerste en tevens laatste keer.
3 jul 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
Wordt beoordeeld
This company is not to be trusted!! I have bought the same product twice and each time there were parts missing. The first time i got my money back. The second time the product has been recieved by then 12 days ago and as yet I haven't gotten my money back €699. Responding to e-mails seems to be also difficult as I have to wait more that 3 days to get an responce. I also phoned the Germany branch and they send me back to the Dutch branch (only via e-mail and no telephone) If you want to be frustrated then you need to do business with this company
7-7 Accu besteld, 3-5 dagen levertijd aangegeven. Op 10-07 berichtje gekregen dat accu is overgedragen aan DPD ltot nu toe nog steeds de zelfde status. Contact gezocht met DPD zij zeggen dat Berger hem opdracht moet geven e.e.a. uit te zoeken. Gemaild met Berger, onbeduidend mailtje terug. Daarna nog gemaild geen reactie ontvangen. Heb ondertussen andere accu moeten kopen, omdat ik op vakantie ging.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend is om te horen dat uw pakket zoek is geraakt bij de transporteur en dat het nog steeds niet is aangekomen. We willen u verzekeren dat we uw zorgen serieus nemen en alles in het werk stellen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. We hebben contact opgenomen met de transporteur om een update te krijgen over de status van uw pakket. Helaas hebben we nog geen definitief antwoord ontvangen, maar we blijven hier actief aan werken. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
3 jul 2024
Het product was helaas beschadigd. Geprobeerd contact te zoeken met de klantenservice maar deze is alleen via mail of contactformulier te bereiken en het duurt een paar dagen voordat je reactie krijgt. Uiteindelijk hebben we het retouretiket gekregen en konden we het product retourneren, maar het is allemaal onnodig gecompliceerd en tijdrovend.
4 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met de actuele status van uw bestelling/retourzending en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
Wordt beoordeeld

Verkeerde levering

Het verkeerde artikel werd geleverd en vervolgens kun je niet eens bellen naar de klantenservice en moet je een formulier invullen waarop je vervolgens ook niks hoort. Alleen een mededeling dat het langer kan duren omdat ze het druk hebben. Wij wachten nu al 8 dagen op een antwoord.Heel jammer dit.
De klant geloven als hij zegd dat het pakket niet geleverd is Mischien eens naar een andere bezorger uitkijken Heb al meerdere keren moeilijkheden gehad met dbd Die loopt ook te beweren dat ze het pakket bezorgd hebben Onmogelijk ik ben er twee dagen voor thuis gebleven
JO
J.H. O.
Woerden

Op de website stond enkele stuks op voorraad maar ik kreeg niets.

Ik had een dab+ radio besteld. Na geruime tijd kreeg ik bericht dat het artikel niet geleverd kon worden. Terwijl op de website stond dat er enkele artikelen op voorraad waren. Dat er toch geen voorraad washad direct vermeld moeten worden toen ik wilde bestellen.

Slechte informatie rondom verzending

Ik had een week voor mijn vakantie een paar opblaasbare zitkussens besteld en 1 dag voor de vakantie kreeg ik de melding dat de verzending vertraagd was. Te laat om nog iets anders te regelen voordat ik op vakantie ging…
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We werken hard aan het verbeteren van onze systemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd waarin we u een mogelijke oplossing aanbieden. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team

Bestelling is nog niet geleverd

Na 1 week een mail met track Trace ontvangen maar mijn pakket is nog niet geleverd, een formulier ingevuld wat door Berger is aangeleverd na contact maar tot op heden vandaag 4/werkdagen verder nog niks vernomen
7 jul 2024
En tent gekregen die stuk was. Een hele tent mee geven. Er zat een schuur in de binnen tent gaatje in de buiten tent ende scheerlijnen zagen er niet echt goed uit
8 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
JP
Jenny P.
Heerlen
Heb een broek gesteld en betaald en zonder opgaaf van reden of mailtje is de bestelling geannuleerd. Zag opeens het geld na sagen op mijn rekening teruggestort
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het spijt ons te horen dat uw bestelling is geannuleerd zonder een duidelijke uitleg of voorafgaande communicatie. Dit is absoluut niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, daarom hebben we u hierover meer informatie gestuurd. Wij horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
9 jul 2024
Product kwam niet overeen met mijn verwachtingen obv de informatie. Zocht een vouwladder voor een Multivan maar de bestelde ladder was veel te kort.
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het is jammer om te horen dat het door u bestelde product niet goed past. We hebben u hierover al een persoonlijk bericht gestuurd met instructies voor het retourneren van het product. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
9 jul 2024

Slechte ervaring

Je inhoud van je webshop up to date houden en je klant informeren dat producten niet meer in voorraad zijn en/of niet leverbaar.
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product uit uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We werken hard aan het verbeteren van onze systemen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We zien dat u al in contact staat met een van onze servicemedewerkers en horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Nog steeds geen terug storting van ons geld vind ik erg jammer jullie zijn ons pakje kwijt en wij moeten meer betalen
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze service. We begrijpen hoe frustrerend het is om te wachten op een terugbetaling, vooral als uw pakket verloren is gegaan. Aangezien het om een onderzoek bij DHL gaat, werd de terugbetaling al in opdracht gegeven. Uiteraard wordt uw verzoek nogmaals onmiddellijk intern besproken. We waarderen uw geduld en streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Geen directe link met Bancontact en nooit een mail gekregen voor betaling de goederen ergens anders moeten bestellen
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u problemen had met het bestelproces. Wij nemen aan dat er hier sprake was van een misverstand, aangezien u bij de betaalmethode voor de optie ´vooruitbetaling´ hebt gekozen. Wij hebben u direct na het plaatsen van uw bestelling een bevestigings-e-mail gestuurd, waarin u informatie over de betaling vindt. Helaas hebben we nog geen bericht van u ontvangen. Graag willen wij u verder helpen en het probleem zo snel mogelijk oplossen. Wij hebben u meer informatie over uw bestelling en betaling gestuurd in een persoonlijk bericht. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team