Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

Duurde veel langer voordat pakketje werd geleverd en toen moest het ver weg ophalen ipv dat het thuis werd bezorgd.
Pakket niet geleverd en slecht contact te krijgen met de klantenservice.
10 feb 2024
Levering duurde meer dan twee weken
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw pakket twee werkdagen later geleverd dan dat werd aan gegeven op onze website. We hopen u in de toekomst weer tot onze tevreden klanten te mogen rekenen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Hoor niks van mijn bestelling
Reageren of vragen
Reageren op vragen
RV
roger v.
belgique
24 feb 2024

Levertijd.

Tussen het bestellen en her leveren is een week voorbij gegaan. Dat vind ik vrij lang.
Snelheid van leveren en communicatie
18 jan 2024

Vragen op de mail sneller beantwoorden

Antwoorden op de mail sneller
14 jan 2024
Ik heb op 28-12-2023 een bedrag betaald voor 2x "Aeros Ultralicht Kussen Regular". Ik heb van jullie vernomen dat jullie er nog één kussen hadden. Dit kussen is mij niet toegestuurd. Daarnaast heb ik een "Bon de retour" ontvangen van € 37,98. Ook dit bedrag is niet op mijn rknr bijgeschreven. Kortom, een hele slechte service. Ik verwacht van u een zeer snelle en klantvriendelijke afhandeling van deze zaak. Groetend Lex Elderenbosch
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u langer moet wachten op de levering van het beschikbare product. Uw bestelling is echter al aan de verantwoordelijke leveringsdienst overhandigd. Wij hebben nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er vertragingen optreden, en we willen ons oprecht verontschuldigen. We hebben uw zaak direct opgepakt en zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat uw terugbetaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. We doen ons uiterste best om de situatie snel op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Berger. Niet mogelijk om te bellen naar de klantenservice. Order veel te laat in 2 veel te grote dozen. Zelfs 1 item nog niet geleverd na meer dan 16 dagen! Je weet niet waar je aan toe bent . Zeggen alleen excuses je bestelling is vertraagd elke keer.
18 jan 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Het spijt ons zeer dat u moeite heeft gehad om contact op te nemen met onze klantenservice en dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en in ongeschikte verpakkingen is geleverd. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken en wij danken u voor uw feedback, die ons helpt om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Berger team
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, nadat er eerst een verkeerd pakket werd afgeleverd en direct terug gestuurd. Nog geen actie vanuit klantenservice.
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Het spijt me dat u het verkeerde item heeft ontvangen in uw bestelling. Ik heb gesproken met mijn collega op de servicedienst, en u zou een e-mail moeten hebben ontvangen met de informatie die u heeft aangevraagd. Als u nog meer vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@berger-camping.nl. We zijn hier om u te helpen. Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
Veel te laad geleverd 4 pakjes besteld deze duurde het langst
Antwoord van Berger Camping
Dear Customer, Onze excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling en het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na het bekijken van de details van uw bestelling, blijkt dat het 4 werkdagen heeft geduurd om de levering te voltooien. Kunt u ons alstublieft laten weten welk leveringstermijn aan uw verwachtingen zou hebben voldaan? Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
Geen korting eerste bestelling
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Onze excuses voor eventuele teleurstelling met betrekking tot uw eerste bestelling. Hoewel we geen korting bieden voor de eerste bestelling, hebben we wel een speciale aanbieding beschikbaar voor onze nieuwsbriefabonnees. U kunt deze korting ontdekken door onze webshop te bezoeken op https://www.berger-camping.nl/newsletter. We hopen dat dit uw winkelervaring bij ons zal verbeteren. Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
15 aug 2023

Prettige webshop, slechte verzend/bezorgdienst

Prettige webshop en goed bereikbaar klantenservice. Echter slechte, onjuiste, informatievoorziening over de verzending en bezorging. Onjuiste meldingen dat het is afgeleverd terwijl het niet is afgeleverd. Daardoor dubbele bestellingen en dubbele betalingen moetoen doen en terugbetalingen moeten vragen en alle handelingen om daartoe te komen. Ik bestel daardoor niet gauw iets weer bij deze webshop.
1 aug 2023
Levering van het bestelde product verliep via een transport bedrijf dat binnen tijdvak 8 tot 17 levert op een vaste werkdag en werkt met tijdvak van hele dag. Werk je zelf de hele week kan je niks anders dan dag verlof nemen wat nogal onhandig is. Helemaal als het dan niet die dag bezorgt wordt. Bleek een ict probleem maar waarom kan Berger niet ook in NL leveren via bijv. DHL met depot functie.
IW
Ineke W.
Puiflijk
30 sep 2023

Geen communicatie over de status van mijn bestelling.

Ik kreeg meteen een bevestiging van mijn bestelling, na 4 dagen kreeg ik digitaal de rekening voor eigen administratie. Vervolgens hoorde ik niks en kreeg ook geen track en trace. Zonder aankondiging werd mijn bestelling ineens bezorgd na 9 dagen. Waren niet thuis, omdat we niet wisten dat mijn bestelling zou komen. Is bij de buren bezorgd.
12 jul 2023

beetje inefficiënt verzenden en problemen met matras

de zending werd opgedeeld in twee zendingen, wat eigenlijk niet efficiënt is noch voor de ontvangst noch voor hun voor de kosten, noch voor het klimaat, twee de matras zelf lijkt al problemen te vertonen, althans één van beide laat blijkbaar al lucht af... nog geen twee weken in gebruik... ik bekijk dit nog hoe dit evolueert...
27 jun 2023
Raamluifel voor caravan besteld, na 1.5 week nog niks gehoord. 2x contact formulier ingevuld weer niks gehoord, daarn e-mail gestuurd en reactie erop gehad. Pakket onvindbaar bij dhl bewijs ingevuld en nu maar hopen dat ik mijn centen terug krijgt dat het niet te lang gaat duren.
28 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw feedback. Het spijt ons oprecht dat uw pakket tijdens het verzendproces verloren is geraakt. We begrijpen dat dit erg frustrerend voor u moet zijn geweest, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben onmiddellijk actie ondernomen zodra we op de hoogte waren van het probleem. Onze boekhoudafdeling heeft uw betaling inmiddels volledig teruggestort. Nogmaals onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren. Als er nog iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen uw geduld en begrip zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Het Berger team