bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

AV
Angela V.
Sommelsdijk

Bono un webshop de qualité

Service hyper rapide, vaste choix de produits de qualité, stock disponible. C'est aussi un des seuls distributeurs officiels de la marque Now Food qui est très souvent victime de contrefaçon. Spécialiste des soins capillaires innovants mais aussi des complements anti-aging et beauté.
Antwoord van bono.nl
Bonjour, Merci beaucoup pour votre commentaire positif et pour avoir pris le temps de partager votre expérience avec nos produits et services. Nous sommes ravis d'entendre que vous êtes satisfait de la rapidité de notre service, de la variété de notre gamme de produits et de notre statut de distributeur officiel de la marque Now Food. Chez Bono, nous nous efforçons toujours de fournir à nos clients des produits authentiques et de haute qualité, en particulier dans les domaines des soins capillaires innovants et des compléments anti-âge et beauté. Votre reconnaissance de nos efforts nous motive à continuer à améliorer notre service. Nous vous remercions de votre confiance et espérons continuer à répondre à vos attentes dans le futur.
alles schnell und ok
Antwoord van bono.nl
Hallo, Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass alles schnell und zu Ihrer Zufriedenheit abgelaufen ist. Wir bemühen uns stets, unseren Kunden den bestmöglichen Service zu bieten. Wenn Sie weitere Fragen haben oder zukünftig Unterstützung benötigen, stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je 5-sterren beoordeling! We zijn super blij te horen dat je tevreden bent met onze service en waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons positief te beoordelen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verder hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.
Q10 en liponzuur werken zeer goed en zijn aan te bevelen
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback over onze Q10 en liponzuur producten! We zijn blij te horen dat je goede ervaringen hebt met deze supplementen en dat je ze aanbeveelt. Als je meer informatie of advies nodig hebt over onze producten, staan we altijd klaar om je te helpen.
Super afhandeling, snelle levering
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de afhandeling en de snelle levering van je bestelling. We streven ernaar om altijd de beste service te bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Snel geleverd
Antwoord van bono.nl
Een dag na het bestellen al geleverd op de juiste plek.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel en op de juiste plek is afgeleverd! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het delen van je ervaring. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd klaar om je te helpen.

Correcte levering, sterke prijs-kwaliteitsverhpyding

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening en de producten van bono
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en de positieve feedback over onze dienstverlening en producten. We zijn heel blij te horen dat je tevreden bent! Bij Bono streven we er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Mocht je nog vragen hebben of in de toekomst assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en waarderen je positieve feedback enorm. Als je verdere vragen hebt of meer hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono

Niet snelle Jelle ,maar Bono

De snelheid van bezorgen was super
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je enthousiaste review! We zijn blij te horen dat de snelheid van onze bezorgservice je zo goed is bevallen. Bij Bono streven we ernaar om altijd de beste service te bieden, en jouw feedback motiveert ons om dit voort te zetten. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Bono, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono

Goede kwaliteit producten

Veel keuze, voorraad en kwalitatief goede merken. Verzending vrijwel altijd de volgende al in huis.
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de brede selectie, voorraad, en kwaliteit van onze producten, evenals de snelheid van onze verzending. We streven ernaar om deze hoge standaard te blijven handhaven en hopen je in de toekomst weer snel van dienst te kunnen zijn. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono