bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.004 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en waarderen je positieve feedback enorm. Als je verdere vragen hebt of meer hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Antwoord van bono.nl
Ik vond alle producten en aanbiedingen leuk die het bedrijf de hele dag aanbiedt via de klantenservice die werkt om de klant te
Antwoord van bono.nl
Bedankt voor je complimenten! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten en aanbiedingen, en dat onze klantenservice aan je verwachtingen voldoet. We streven ernaar om onze klanten continu de beste ervaring te bieden. Mocht je nog suggesties of vragen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Klantvriendelijk, snelle levering
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve woorden! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de klantvriendelijkheid en de snelle levering. We doen ons best om elke ervaring zo goed mogelijk te maken voor onze klanten. Jouw feedback is zeer gewaardeerd en helpt ons om onze service continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Very satisfied by their service and products. 100% recommended!
Antwoord van bono.nl
Thank you so much for your enthusiastic feedback! We're thrilled to hear that you are satisfied with our service and products, and we appreciate your recommendation. It's great to know that we've met your expectations, and we look forward to continuing to serve you with the same level of excellence in the future. Best regards, Mac Weimar, Customer Service at Bono
Snelle en goede levering communicatie via mail is heel goed en de prijzen zijn acceptabel
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, communicatie via e-mail, en onze prijzen. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en het is geweldig dat dit wordt gewaardeerd. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Snel en solide
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je compliment! We zijn blij te horen dat je onze snelle en solide service waardeert. We blijven ons inzetten om deze kwaliteit te handhaven en zelfs te verbeteren. Jouw tevredenheid is voor ons heel belangrijk. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
bestelling en levering verliepen vlot.
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Het doet ons goed te horen dat zowel het bestelproces als de levering vlot zijn verlopen. We streven ernaar om elke klant een efficiënte en probleemloze ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Ongelooflijk snelle levering, goede samenwerking met b-post! En de prijs/kwaliteit is ook top!
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je geweldige feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de samenwerking met b-post. We zijn ook blij dat de prijs/kwaliteitverhouding van onze producten aan je verwachtingen voldoet. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we kijken ernaar uit om in de toekomst opnieuw aan je verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Snel en goede kwaliteit
ZEER GOEDE SERVICE EN SNELLE LEVERING
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie! We zijn blij te horen dat je onze service en de snelheid van levering waardeert. We streven ernaar om elke bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te verwerken, en het is fijn om te weten dat dit wordt opgemerkt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Goede producten en super snelle verzending. Ook nog een leuk cadeautje bij de bestelling. Zeker een aanrader!
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle verzending. Leuk dat je het cadeautje bij je bestelling ook waardeerde. We streven ernaar om elke klant een aangename ervaring te bieden, en jouw aanbeveling betekent veel voor ons. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono

Kopen bij Bono een aanrader

Kopen bij Bono is voordelig en handig alle bekende merken zijn interessant geprijsd en meestal uit voorraad leverbaar. De snelle levering is fantastisch. Ik bestelde vroeger in de USA maar Bono levert voor een betere priis en levertijd
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je geweldige feedback! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de prijzen, de beschikbaarheid van bekende merken, en onze snelle levering. We zijn blij dat we je een betere ervaring kunnen bieden dan je eerdere bestellingen uit de USA. Jouw tevredenheid is voor ons heel belangrijk, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
snelle en nette bezorging met zelfs een gratis sample erbij en een persoonlijk briefje
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en nette bezorging, en dat het gratis sample en het persoonlijke briefje goed ontvangen zijn. We streven ernaar om elke bestelling een beetje speciaal te maken, en jouw feedback is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
Correcte en snelle service
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je compliment! We zijn blij te horen dat je onze service als correct en snel ervaart. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we streven ernaar om deze kwaliteit voortdurend te bieden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono

Top kwaliteit

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Correcte levering. Top kwaliteit
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze levering. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden, en jouw reactie bevestigt dat we ons doel bereiken. We hopen je snel weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono
besteld en in korte tijd afgeleverd
Antwoord van bono.nl
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! We zijn blij te horen dat je bestelling snel is afgeleverd. Het is ons doel om elke bestelling zo vlot en efficiënt mogelijk te behandelen. We hopen dat je tevreden bent met je aankoop en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mac Weimar, Klantenservice Bono