bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

982 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.997 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

Mooie extra korting

Mooie korting gekregen omdat ik twee verpakkingen bestelde. Snelle levering en goede communicatie. Ik raad Bono aan
Kwalitatief product! Snel binnen
Goede prijs en zeer snelle verzending
JV
J. v.
Terheijden
Leverde duidelijke info op mijn vraag.
Zeer vlugge levering en een degelijk product
AS
ankie s.
emsbüren
Supersnelle verzending en goede prijsverhoudig
Это было круто быстро
I received the paw salmeto super fast. The product looks good. There is a qualified stamp.
Snel, betrouwbaar, goedkoop
Snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! We waarderen je steun en positieve feedback enorm. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en levering. We blijven ons best doen om ervoor te zorgen dat elke ervaring met Bono uitstekend is. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
MD
Mascha d.
Haarlem
Goede prijzen en snelle levering!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze prijzen en de snelheid van onze levering. Bij Bono streven we ernaar om onze klanten de beste service en waarde te bieden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of meer informatie nodig hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
To be honest the best webshop what I have ever seen. Good elements and very precious properties settings for them and the order also came in time additionally here you are able to buy the best sports active multivitamin. So respect to them in every respect. I have learnt a lor from them.
Antwoord van bono.nl
Hello, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our webshop and that you appreciate the quality and range of our products, including our sports active multivitamin. We strive to provide our customers with the best possible service and product selection. It's also great to know that you've found our platform informative and helpful. If there's anything more we can do for you, or if you have any questions in the future, please don't hesitate to reach out. Best regards, Mac Weimar Customer Service, Bono
I love buying my supplementarion products at Bono. They are very cost-effective, and have a good quality!
Antwoord van bono.nl
Hello, Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you are satisfied with the quality and pricing of our supplementation products at Bono. We strive to deliver the best value to our customers, and your satisfaction is our top priority. If you have any questions or need further assistance, feel free to reach out. Best regards, Mac Weimar Customer Service, Bono

correcte en vlugge levering van de bestelling

Zowel de bestelling als de levering ervan is uiterst vlug en correct verlopen. Een opsteker!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat zowel de bestelling als de levering naar tevredenheid zijn verlopen. Bij Bono streven we ernaar om altijd de beste service te bieden. Jouw opmerkingen zijn voor ons een grote motivatie om op deze weg verder te gaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Een heel vlugge levering van de bestelde producten. Eens de bestelling is geplaatst, wordt er ‘s anderendaags geleverd. Een dikke proficiat 👍.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Bij Bono zetten we ons in om altijd een efficiënte service te bieden, en het is fijn te weten dat dit gewaardeerd wordt. Jouw complimenten geven ons extra motivatie om op dit niveau door te gaan. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono