bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

982 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.997 beoordelingen in totaal

29 mei 2024
Bono gevonden omdat ze mijn favoriete shampoo en conditioner van een Brazilliaans merk verkopen. De bestelling super makkelijk geplaatst en de betaling kon op verschillende manieren. De producten op een zaterdag besteld en maandag werden ze al bezorgd! Kon niet beter. Dankjulliewel! Kom zeker bij jullie terig als klant!

30 jun 2024
Verzendtijd en -kosten: Dit zit meestal goed. Mijn bestellingen worden snel geleverd en de verzendkosten zijn redelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: De supplementen zijn nogal aan de dure kant. Ik koop enkel als er acties zijn en dan moet ik nog vergelijken met andere merken om zeker te zijn van de beste deal. Aanbod van Producten: Het aanbod is eerder beperkt en een groot aantal producten die worden verkocht hebben niet genoeg wetenschappelijke bewijzen om hun effectiviteit te ondersteunen. Meer variëteit en beter onderbouwde producten zouden een verbetering zijn. Klantenservice: De klantenservice kan beter. Ik ontvang teveel email spam; ik heb bijvoorbeeld drie keer een email gekregen in één week om een review te plaatsen.

Beoordelingen voor bono.nl

snelle , en corecte bediening !
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en correcte service die je van ons hebt ontvangen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om deze standaard bij elke interactie te handhaven. Mocht je nog vragen hebben of in de toekomst assistentie nodig hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
Het zorg dat ik minder pijnlijke gewrichtenen heb
Antwoord van bono.nl
Hallo, Het is geweldig om te horen dat onze producten je hebben geholpen met het verminderen van pijn in je gewrichten. Bij Bono streven we ernaar producten aan te bieden die niet alleen van hoge kwaliteit zijn, maar ook een positief effect hebben op de gezondheid en het welzijn van onze klanten. Bedankt voor het delen van je ervaring, en mocht je verdere ondersteuning nodig hebben of meer informatie wensen over onze producten, voel je vrij om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je compliment over onze snelle levering! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze service. Bij Bono zetten we ons in om elke bestelling zo vlot mogelijk te verwerken en te leveren. Als je verder nog vragen hebt of in de toekomst assistentie nodig hebt, staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
nice

Snel en vlot

Toegankelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering. De producten zijn van hoge kwaliteit en daardoor is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat je onze website toegankelijk vindt en het bestelproces makkelijk en snel. We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de prijs-kwaliteitverhouding. We streven ernaar om deze hoge standaard te behouden en hopen dat je in de toekomst weer bij ons zult bestellen. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie wensen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono

Top webshop

Scherp geprijsd en snelle verzending! Wat wil je nog meer?
Antwoord van bono.nl
Hallo, Bedankt voor je enthousiaste reactie! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze scherpe prijzen en de snelle verzending. We streven ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Als er iets is dat we nog kunnen verbeteren of als je verdere behoeften hebt, horen we het graag. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
AS
13 jul 2024
Snelle levering en op het juiste afhaal adres bezorgd
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel was en dat alles correct op het afhaaladres is afgeleverd. We doen ons best om ervoor te zorgen dat elke bestelling soepel en efficiënt wordt afgehandeld. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
12 jul 2024
Mooie site en snelle levering.
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je complimenten over onze site en de snelle levering! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Als je verdere vragen hebt of in de toekomst assistentie nodig hebt, aarzel niet om contact op te nemen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
Is goed,alles top
Antwoord van bono.nl
Hallo, Fijn om te horen dat alles naar wens is! Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben of hulp nodig hebben, weet dan dat we altijd klaarstaan om je te helpen. Bedankt voor je positieve feedback en voor het vertrouwen in Bono. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
12 jul 2024
Snelle acurate levering top!!
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je geweldige feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en accurate levering. Bij Bono streven we ernaar om elke bestelling zo efficiënt mogelijk te verwerken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
12 jul 2024
Excellent service! Thank you.
12 jul 2024
gemakkelijke en zeer snelle levering😀
Antwoord van bono.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je positieve reactie! We zijn blij te horen dat je de levering gemakkelijk en zeer snel vond. Het is ons doel om altijd een vlotte service te bieden, en jouw feedback is voor ons erg waardevol. Als er iets is waarbij je in de toekomst hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono

Goede service

Komt afspraken na, prima service
Antwoord van bono.nl
Hallo, Dankjewel voor je positieve woorden! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we onze afspraken nakomen. Bij Bono streven we ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono
JP
J P.
Dronten
Antwoord van bono.nl
Hallo, Bedankt voor je feedback over de snelle levering! We zijn blij te horen dat alles vlot is verlopen. Bij Bono zetten we ons in om elke bestelling zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Als je nog vragen hebt of in de toekomst assistentie nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Mac Weimar Klantenservice, Bono