bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nlReviews

: 1.889Uitstekend

4,78

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 1 jun. 2023
bono.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bono.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 1 jun. 2023
bono.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij bono.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor bono.nl

550 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1.889 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


4 mrt. 2023
Everything was great. Only comment really has little to do with bono but much to do with DHL. DHL is my area is the worst shipping company. They lie about attempted deliveries, they have been known to steal shipments and they are never on time when they actually DO deliver. Offering other delivery options would make it a perfect experience.
Beoordeling melden

de meest kritische beoordeling


18 dec. 2022
Hallo ik heb mijn pakket binnen maar al me gummies zijn helemaal nat? Ik heb dit vaker bij jullie gehaald via een vriendin en dit ben ik niet gewent zou hier graag een oplossing willen ik wil geen geld terug maar zou wel andere willen want dit ziet er niet bepaald normaal uit aangezien ik dit niet gewent ben. Duidelijke foto's was moeilijk te maken het was helemaal nat en plakkerig en gwn bijna walgelijk om te eten..
Beoordeling melden

Beoordelingen voor bono.nl

Filter
 Sorteren 
Relevantie
(5)
(2)
(11)
Resetten
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Ik heb het bestelde nog steeds niet gekregen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Kunt je factuur niet downloaden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 apr. 2023
Ik heb mijn pakket vrijdag 07/04/2023 niet ontvangen door een fout van bpost. Joost weet waar ze het afgeleverd hebben, als ze het effectief al afgeleverd hebben. Ik heb de bestelde producten ten laatste deze week nodig en ben in afwachting van een reactie van bono. Afhankelijk van hoe bono deze zaak aanpakt wil ik gerust alsnog 5 sterren geven indien het snel en adequaat verloopt.
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
11 apr. 2023
Hey daar! Wat vervelend dat je pakket niet is aangekomen door een fout! Laten we dit snel samen oplossen. Stuur even een mailtje naar info@bono.nl met je bestelgegevens, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je de producten alsnog op tijd in handen hebt. We waarderen je geduld en staan klaar om dit tot een positieve ervaring om te buigen. Hopelijk kunnen we die 5 sterren alsnog verdienen! 😊Groet, Julie
 Geverifieerde beoordeling
17 apr. 2023
De bestelling nog steeds niet ontvangen en via de kopersbescherming is er ook nog niks geregeld.
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
17 apr. 2023
Hey daar! We vinden het erg vervelend om te horen dat je bestelling nog steeds niet is aangekomen en dat je via de kopersbescherming nog geen oplossing hebt gevonden. Onze excuses voor het ongemak en we willen je graag helpen. Neem alsjeblieft contact met ons op via info@bono.nl zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Warme groet, Julie
 Geverifieerde beoordeling
27 apr. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
2 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We willen graag verbeteren en daarom horen we graag wat er precies tegenviel. Stuur ons gerust een mailtje naar info@bono.nl zodat we kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen. We hopen de kans te krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden. Warme groet, Julie
 Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
Mijn bestelling is NIET aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
15 mrt. 2023
Hi Luc, wat vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en willen je graag helpen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We willen je vragen om direct contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je situatie kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden. Je kunt ons bereiken via telefoon op 020 261 9150 of per e-mail op info@bono.nl. We staan voor je klaar om je te helpen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en we hopen dit snel voor je op te lossen. Vriendelijke groet, Julie
 Geverifieerde beoordeling
1 mrt. 2023
Neem jullie verantwoordelijkheid als je iets stuurt dat slecht is, ik ken goli nutrition al lang en weet dat de smaak beetje bitter is , maar wat jullie opstuurde was gewoon slecht en vervallen, lopende en alles kleefde aan mekaar van de gummies die in erin zaten! Schande!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 feb. 2023
 
van No v.
Al meer dan een week geleden besteld en nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
20 feb. 2023
 
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dec. 2022
Hallo ik heb mijn pakket binnen maar al me gummies zijn helemaal nat? Ik heb dit vaker bij jullie gehaald via een vriendin en dit ben ik niet gewent zou hier graag een oplossing willen ik wil geen geld terug maar zou wel andere willen want dit ziet er niet bepaald normaal uit aangezien ik dit niet gewent ben. Duidelijke foto's was moeilijk te maken het was helemaal nat en plakkerig en gwn bijna walgelijk om te eten..
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 okt. 2022
Wij hebben een bestelling geplaatst op 23/10 , en zou de volgende dag verstuurd worden , met track en trace code ,maar niets meer gehoord en geen bestelling gezien. Daarnog een berichtje verstuurd , wanneer de bestelling geleverd zou worden , maar tot heden geen antwoord. zeer droevig.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 jun. 2022
Jammer als het product niet bevalt dat je dan zelf de retourkosten moet betalen. Minpuntje
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 mei 2023
ER was probleem met de levering van het pakket Alle communicaties waren niet ok
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
3 mei 2023
Hallo daar! Wat jammer om te horen dat er een probleem was met de levering van je pakket en dat onze communicatie niet helemaal soepel verliep. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten! Maar maak je geen zorgen, we staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog de best mogelijke service krijgt. Onze klantenservice is er om jou te ondersteunen en eventuele problemen op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via info@bono.nl en we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je weer blij bent met je aankoop bij Bono! Dankjewel voor je feedback en we hopen snel van je te horen! Warme groet, Julie
 Geverifieerde beoordeling
8 nov. 2022
I would like to receive my order BONO_62109_NL, which I paid 8 days ago
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
28 aug. 2022
ik heb vitamines besteld maar ze waren allemaal verlopen!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 jan. 2023
Ze zijn niet duidelijk met uitleg
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
28 nov. 2022
Beoordeling melden