bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl
Beoordelingen:

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.539 beoordelingen in totaal  

4,80
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Everything was great. Only comment really has little to do with bono but much to do with DHL. DHL is my area is the worst shipping company. They lie about attempted deliveries, they have been known to steal shipments and they are never on time when they actually DO deliver. Offering other delivery options would make it a perfect experience.

de meest kritische beoordeling

29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bono.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(8)
(3)
(11)
Resetten
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verliezen mijn pakket
Beoordeling melden
20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
28 dec 2023
Goedemiddag, Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij het verder kunnen oppakken? We zullen er dan uiteraard alles aan doen om het pakket alsnog bij je geleverd te krijgen. Excuses voor het ongemak.
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet compleet
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik weet het nog niet
Beoordeling melden
NB
N B.
Zaandijk
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
wordt niet gereageerd op vraag via mail. Prijs product prima.
Beoordeling melden
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling duurt lang
Beoordeling melden
MB
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds niets ontvangen...
Beoordeling melden
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Je krijgt 10 procent korting en je hebt net besteld daarmee en dan is er ineens 15 procent korting
Beoordeling melden
13 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tot nu krijg ik niks

Ik bestelde van een week maar ik krijg tot nu niks, heel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
14 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen via onze klantenservice. Zij zullen het probleem voor je oplossen.
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid
Beoordeling melden
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen wel betaald....
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
17 jul 2023
Beste Lody, wat verevelend om te horen dat het pakket nog niet is geleverd. We hebben nog geen contact met je gehad over dit probleem, dus ik zal je een mail sturen om dit probleem op te lossen. Als het oorspronkelijke pakket is kwijt geraakt tijdens de verzending, sturen we uiteraard een nieuw pakket op of storten we je geld terug. Bij Bono weet je zeker dat je krijgt waar je voor betaald. We spreken elkaar snel om dit probleem op te lossen. Gr Justin
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel heel snel geleverd,de 4 potjes zouden in een 4x zo kleine doos kunnen. Willen jullie daar ook eens rekening mee houden ivm duurzaamheid?
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
10 jul 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat onze inpakmachine soms nog te grote dozen snijdt. Het voordeel is echter dat we, in tegenstelling tot veel andere winkels, geen opvulmateriaal gebruiken. Dit is natuurlijk positief voor het milieu. Op korte termijn zullen we overstappen naar een nieuwe inpakmachine, waarmee we nog nauwkeuriger dozen op maat kunnen snijden en meer kunnen besparen. Ik hoop dat je de volgende keer tevreden zult zijn over het formaat van de verzenddoos die we gebruiken en dat we geen opvulmateriaal nodig hebben. ^Justin
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
de communicatie
Beoordeling melden
9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geduld was nodig!
Beoordeling melden
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos geen nuchter personeel en u

in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!
Beoordeling melden
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kunt je factuur niet downloaden
Beoordeling melden
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het bestelde nog steeds niet gekregen
Beoordeling melden
2 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
ER was probleem met de levering van het pakket Alle communicaties waren niet ok
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
3 mei 2023
Hallo daar! Wat jammer om te horen dat er een probleem was met de levering van je pakket en dat onze communicatie niet helemaal soepel verliep. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten! Maar maak je geen zorgen, we staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog de best mogelijke service krijgt. Onze klantenservice is er om jou te ondersteunen en eventuele problemen op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via info@bono.nl en we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je weer blij bent met je aankoop bij Bono! Dankjewel voor je feedback en we hopen snel van je te horen! Warme groet, Julie
27 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
2 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We willen graag verbeteren en daarom horen we graag wat er precies tegenviel. Stuur ons gerust een mailtje naar info@bono.nl zodat we kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen. We hopen de kans te krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden. Warme groet, Julie
17 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling nog steeds niet ontvangen en via de kopersbescherming is er ook nog niks geregeld.
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
17 apr 2023
Hey daar! We vinden het erg vervelend om te horen dat je bestelling nog steeds niet is aangekomen en dat je via de kopersbescherming nog geen oplossing hebt gevonden. Onze excuses voor het ongemak en we willen je graag helpen. Neem alsjeblieft contact met ons op via info@bono.nl zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Warme groet, Julie