bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl
Beoordelingen:

711 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal  

4,81
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

de meest kritische beoordeling

29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bono.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(8)
(2)
Resetten
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik weet het nog niet
Beoordeling melden
NB
N B.
Zaandijk
4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
wordt niet gereageerd op vraag via mail. Prijs product prima.
Beoordeling melden
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling duurt lang
Beoordeling melden
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Je krijgt 10 procent korting en je hebt net besteld daarmee en dan is er ineens 15 procent korting
Beoordeling melden
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid
Beoordeling melden
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel heel snel geleverd,de 4 potjes zouden in een 4x zo kleine doos kunnen. Willen jullie daar ook eens rekening mee houden ivm duurzaamheid?
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
10 jul 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat onze inpakmachine soms nog te grote dozen snijdt. Het voordeel is echter dat we, in tegenstelling tot veel andere winkels, geen opvulmateriaal gebruiken. Dit is natuurlijk positief voor het milieu. Op korte termijn zullen we overstappen naar een nieuwe inpakmachine, waarmee we nog nauwkeuriger dozen op maat kunnen snijden en meer kunnen besparen. Ik hoop dat je de volgende keer tevreden zult zijn over het formaat van de verzenddoos die we gebruiken en dat we geen opvulmateriaal nodig hebben. ^Justin
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
de communicatie
Beoordeling melden
9 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geduld was nodig!
Beoordeling melden
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kunt je factuur niet downloaden
Beoordeling melden
2 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
ER was probleem met de levering van het pakket Alle communicaties waren niet ok
Beoordeling melden
Antwoord van bono.nl
3 mei 2023
Hallo daar! Wat jammer om te horen dat er een probleem was met de levering van je pakket en dat onze communicatie niet helemaal soepel verliep. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten! Maar maak je geen zorgen, we staan altijd klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog de best mogelijke service krijgt. Onze klantenservice is er om jou te ondersteunen en eventuele problemen op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via info@bono.nl en we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je weer blij bent met je aankoop bij Bono! Dankjewel voor je feedback en we hopen snel van je te horen! Warme groet, Julie