rijstextiles.com/nl- Logo - Beoordelingen

rijstextiles.com/nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.588 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
Vlak voor mijn vertrek richting Portugal bestelde ik een aantal fournituren en stoffen bij Rijs Textiel. De kans, dat de post op tijd zou aankomen was nihil. Ik stuurde hun in het weekend een bericthje, of ik het mocht komen ophalen op dinsdagochtend op weg naar het zuiden. Op maandagochtend hing ik meteen aan de lijn. Mijn bestelling lag al bovenop en ik kon met mijn spulletjes op weg. Superleuk gesprek gehad met de dame die me binnenliet en me begeleide richting mijn spulletjes. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

4 jun 2024
Geen flexibele service. Na vijf kleuren stoffen hebben aangeschaft, viel er 1 kleur tegen. Deze kleur wilde ik gewoon behouden, maar wilde een andere kleur bijbestellen. Ik dacht als ik de omruiling gedoe achterwege zou houden, dan kan Rijstextiles wel de verzendkosten voor haar rekening nemen voor die ene kleur. Helaas was men hier erg stug in en verschuilt zicht achter de standaard leveringsvoorwaarden. Dus gewoon verzendkosten betalen ongeacht de voorgeschiedenis. Deze negatieve ervaring vond ik heel jammer. vele andere webwinkels komen de klanten meer tegemoet. hier niet helaas.

Beoordelingen voor rijstextiles.com/nl

2 aug 2023

Vooraan in de rij!

20 nov 2023

Kwaliteit en goede prijs

De website is duidelijk, overzichtelijk en komt overeen met de stoffen en fournituren. Goede kwaliteit ook, top stoffen!
AL
ann l.
Mortsel
10 aug 2023
De stoffen zijn mooi en van goede kwaliteit. Bij elke jersey vind je boordstof in dezelfde kleur. Eindeloos combineren.
8 okt 2023
Overzichtelijke procedure, stipt uitgevoerd. Geleverde artikel van prima kwaliteit
10 nov 2023
Correcte levering en degelijke kwaliteit.kleuren komen overeen met website
29 aug 2023
Goede kwaliteit prijs verhouding, snelle levering goede service