Glaskunst-art.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Glaskunst-art.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Glaskunst-art.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Glaskunst-art.nl

28 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 jul. 2022
De mogelijkheid om vele prachtige artikelen van glas en porcelein zelf in handen te kunnen houden in eigen omgeving en niet via het onmogelijke internet . De service van op tijd leveren zonder tijdsdwang.Ik zal het missen als ik weer iets cadeau wil geven en het inderdaad via het net moet doen .Niet dus!.Nogmaals dank met prachtige herinneringen aan uw bovenverdieping vol met speeltjes van de kinderen naast het glaswerk en de oudere heer met zijn prachtige schalen van leerlingen !

6 jul. 2022
was op de foto mooier dan in het echt.

Beoordelingen voor Glaskunst-art.nl

30 aug. 2022
De bestelling van een gitaar van glas is op een fantastische manier opgevolgd. Zelfs persoonlijk afgeleverd. Dus de service is top en de gitaar is prachtig!
3 sep. 2022
Uitstekend beschermd verzonden
10 aug. 2022
9 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, en u bent altijd van harte welkom om weer eens onze collectie te bekijken. Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
6 jul. 2022
Betrouwbare webshop met een mooi assortiment glaskunst. Ik heb nu drie keer besteld bij Glaskunst Art. De bestellingen zijn steeds op tijd verzonden. Er wordt echt moeite gedaan om de spullen zo goed mogelijk te vepakken om schade te voorkomen. Niettemin is mijn eerste bestelling met een kleine beschadiging aangekomen. De after sales was vervolgens goed bereikbaar. De service is vriendelijk, snel en adequaat. Ik ben heel tevreden over deze winkel.
6 jul. 2022
Geachte heer Van Goch, Echt héél erg bedankt voor uw geweldige review! Dit wordt heel erg gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
6 jul. 2022
Ik heb al eerder een beoordeling gegeven,waarschijnlijk op een vraag van Glaskunst zelf. Onze aankoop[een cadeau voor iemand] bleek een sucses. Het bedrijf komt heel betrouwbaar over. Geeft prima service en verkoopt mooie producten,die zorgvuldig worden verpakt en verzonden,als je dit wenst ook nog zonder meerkosten in een mooie verpakking.
Goedendag, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
6 jul. 2022
Het design is mooi als je vergelijkt met andere aanbieders, wat ze beter moeten doen is de actuele voorraad op de site zichtbaar maken, want het kan zijn dat een klant niet 1 asbak wil maar gelijk 4 of 5, nu heb ik dus 3 verschillende ipv 3 dezelfde
7 jul. 2022
Geachte heer Strooband, Bedankt voor uw review en tip! Wij gaan dit vandaag nog aanpassen, u heeft helemaal gelijk. Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
6 jul. 2022
we hebben een heel goede ervaring met glaskunst art want we hebben vorig jaar theelichten besteld en 1 ervan was echt heel vies maar dat werd echt super goed opgelost top
6 jul. 2022
Geachte mevrouw Van Felius, Dat kunnen we ons nog goed herinneren! We hebben nu zoveel checks ingebouwd dat dit NOOIT meer kan gebeuren. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
6 jul. 2022
Mijn zus en zwager hebben elkaar 40 jaar geleden ontmoet in Leerdam. Als huwelijkscadeautje heb ik voor hun 40 jarig huwelijk deze spiraal gegeven.Het werd zeer gewaardeerd.
6 jul. 2022
Geachte mevrouw Dittmar, Bedankt voor uw review, en wat fijn om te horen dat het een zeer gewaardeerd geschenk is geweest! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
21 jul. 2022
Duidelijke en vriendelijke communicatie. Plus de producten waren goed verpakt om breuk te voorkomen.
6 jul. 2022
Zeer snelle levering ondanks de grote drukte bij de koeriers diensten!
6 jul. 2022
Geachte mevrouw Witpeerd, We waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Heel erg bedankt, en we hopen dat u geniet van uw Kosta Boda beeldje! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst
Goede kwaliteit en betaalbaar.Ga zo door ,vr.gr. Herman Groenendal
7 jul. 2022
Geachte heer Groenendal, Bedankt voor uw review, en dat gaan we zéker doen! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
6 jul. 2022
Wat U beter kan doen weet ik niet. Snelle levering. Mooi ingepakt.
6 jul. 2022
Geachte mevrouw Ten Dam, Dank u zeer voor deze geweldige review. Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
6 jul. 2022
Het was gewoon allemaal goed, uitermate vriendelijk en correct.
Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
6 jul. 2022
Snel en goed verpakt verzonden
6 jul. 2022
Geachte mevrouw Volker, Heel erg bedankt voor uw review, we stellen dit enorm op prijs! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
Goede service
6 jul. 2022
Geachte mevrouw Vonk, Heel erg bedankt voor uw review, dit stellen we zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
8 jul. 2022
Dankuwel voor uw review, dit stellen we zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
7 jul. 2022
Geachte heer Nagelkerke, Dank voor uw review, dit wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art