Glaskunst-art.nl- Logo - Beoordelingen

Glaskunst-art.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Glaskunst-art.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Glaskunst-art.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 jul. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Glaskunst-art.nl

45 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 jul. 2022
De mogelijkheid om vele prachtige artikelen van glas en porcelein zelf in handen te kunnen houden in eigen omgeving en niet via het onmogelijke internet . De service van op tijd leveren zonder tijdsdwang.Ik zal het missen als ik weer iets cadeau wil geven en het inderdaad via het net moet doen .Niet dus!.Nogmaals dank met prachtige herinneringen aan uw bovenverdieping vol met speeltjes van de kinderen naast het glaswerk en de oudere heer met zijn prachtige schalen van leerlingen !

16 nov. 2022
De glaskunst ook echt kunst. Top. Maar de afwikkeling oh zo slecht. Mail naar mail versturen en eindelijk na weken een telefoontje. Excuses . Maar dan geld terug. Weer er achteraan mailen. Niet echt reclame. Sorry. Zal er niet snel weer iets bestellen.

Beoordelingen voor Glaskunst-art.nl

De glazen schaal beantwoordt perfect aan de beschrijving. Ze is met de grootste zorg verpakt en snel verzonden. De verkoper nam telefonisch contact op om te vragen of ik de schaal goed ontvangen had. Persoonlijke aanpak en prima service!
Antwoord van Glaskunst-art.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
Uitstekend verpakt en heel snel verzonden. Had advies nodig bij het uitzoeken van een geschikt cadeau, en heb nog nooit ergens anders zo'n persoonlijke en uitmuntende service meegemaakt als bij Glaskunst Art.
Het olielampje is erg mooi en de persoonlijke benadering over de bestelling was heel goed. Bedankt Mark ik ga je zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden. Je bent de vijf sterren waard!!
21 jan. 2023
Schitterende producten, en uitmuntende klantenservice. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.
16 jan. 2023
Op de website moeten m.i. alleen die artikelen te koop worden aangeboden die ook daadwerkelijk snel geleverd kunnen worden.
31 dec. 2022
Zorgvuldige verzending van een mooi glas!
26 dec. 2022
Prima service
28 dec. 2022

7 nov. 2022
Snelle en goede afhandeling, dienstverlenend, goede verpakking, meedenkend.
16 nov. 2022
Geachte heer/mevrouw, Veel dank voor uw beoordeling, en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
15 nov. 2022
Prachtige artikelen en zeer klantvriendelijk personeel.
16 nov. 2022
Geachte mevrouw Schut, Hartelijk dank voor uw beoordeling, en graag tot ziens in onze online kristalwinkel! Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
20 nov. 2022
Met volle tevredenheid de wonderschone vaas ontvangen.
18 nov. 2022
Volgen bestelling
16 nov. 2022
Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. We hadden u al eerder gemaild, maar dit zal dan wellicht in uw spamfolder terecht zijn gekomen. Toen reactie uitbleef hebben we inderdaad gebeld. De terugboeking van uw aankoopbedrag is wegens storing inderdaad in eerste instantie bij onze betaalprovider blijven hangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
24 okt. 2022
Prima in orde
1 nov. 2022
Geachte mevrouw De Roij, Hartelijk dank voor uw beoordeling, en graag tot ziens in onze online kristalwinkel! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
22 okt. 2022
1 nov. 2022
Prachtig vogeltje. Maar er stond vermeld 15 cm hoog. (Op de website, bevestiging en pakbon.) Het vogeltje is echter 15 cm breed en zo'n 7 cm hoog. Het geleverde product klopt dus niet met de omschrijving.
1 nov. 2022
Geachte heer Bos, Dank voor uw review. Dit staat inderdaad verkeerd op onze website. We betreuren het echter dat u dit, naast deze review, niet rechtstreeks bij ons hebt willen melden. Onze excuses voor het ongemak en we gaan het aanpassen. Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
9 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, en u bent altijd van harte welkom om weer eens onze collectie te bekijken. Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
Geïmporteerd
12 mei 2022
Betrouwbare webshop met een mooi assortiment glaskunst. Ik heb nu drie keer besteld bij Glaskunst Art. De bestellingen zijn steeds op tijd verzonden. Er wordt echt moeite gedaan om de spullen zo goed mogelijk te vepakken om schade te voorkomen. Niettemin is mijn eerste bestelling met een kleine beschadiging aangekomen. De after sales was vervolgens goed bereikbaar. De service is vriendelijk, snel en adequaat. Ik ben heel tevreden over deze winkel!!
6 jul. 2022
Betrouwbare webshop met een mooi assortiment glaskunst. Ik heb nu drie keer besteld bij Glaskunst Art. De bestellingen zijn steeds op tijd verzonden. Er wordt echt moeite gedaan om de spullen zo goed mogelijk te vepakken om schade te voorkomen. Niettemin is mijn eerste bestelling met een kleine beschadiging aangekomen. De after sales was vervolgens goed bereikbaar. De service is vriendelijk, snel en adequaat. Ik ben heel tevreden over deze winkel.
6 jul. 2022
Geachte heer Van Goch, Echt héél erg bedankt voor uw geweldige review! Dit wordt heel erg gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art