Fotogeschenk- Logo - Beoordelingen

Fotogeschenk

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2018
Fotogeschenk voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prachtige afdruk van 1.50x1.50 mtr ontvangen op geborsteld aluminium van een oude foto die ik voor een klant heb ingescand. Mooie afwerking met een profiel op de achterkant zodat de foto meteen opgehangen kan worden en ca. 1,5 cm vrij van de muur hangt. De klant hoeft niet zelf uit te dokteren hoe hij iets met boorgaten of zo op moet hangen. En dan wordt het ook nog eens persoonlijk bezorgd. Dus wil je een echt grote afdruk dan is Fotogeschenk echt een aanrader. Ik heb lang moeten zoeken voor een bedrijf dat dit formaat kan maken en het is niet goedkoop, maar je krijgt er iets moois voor terug.

11 sep 2023
Wij bestelden 6 afdrukken om in te lijsten. Er zat een oranje gloed overheen en ook waren de randen van de afdrukken niet mooi. Mailcontact gehad dat we niet tevreden waren. Zij waren van mening dat we de foto's zo oranje aangeleverd hadden. We hebben dezelfde bestanden later echter bij de plaatselijke fotowinkel laten afdrukken en hier zijn de kleuren zoals ze horen. We hebben uiteindelijk nog de helft van het geld terug gekregen, maar ik bestel hier nooit meer wat.

Beoordelingen voor Fotogeschenk

26 apr 2024
Het was een mooi ontwerp . Alleen zou ik het glas wat gladder maken ,is nogal scherp. Plus dubbel glas nu is het enkel en zie je gewoon dat er achterop geplakt is Erg jammer .het houte houdertje is maar een goedkoop stukje hout met een sneetje erin .erg jammer dit, het was voor mij een huwelijks kadootje. Maar ik kan dit zo niet afgeven. Helaas! en dat voor die prijs lijkt het een goedkoop geknutseld stukje .
Kleefstikkers ontbraken aan mijn bestelling
16 apr 2024

Lang wachten op een beschadigd product

Concurrent begint productie als je voor 12 uur besteld. Deze mensen komen er 2-4 werkdagen later eens aan toe. Voor mij betekende dat 6 dagen later. Natuurlijk kwam de foto (op 60x90cm afgedrukt) beschadigd (gedeukt) aan. De opgerolde foto zat in een weliswaar dikke balk vormige doos. Ik heb uiteindelijk het paspartout gebruikt zodat de beschadiging niet zichtbaar is, maar als je duurder en veel trager ook nog eens slecht je product levert, ben ik echt wel klaar met je.
De foto is op 3 latten geprint. De kier is precies over de ogen. Dit had ik misschien kunnen zien bij de bestelling, maar het was voor mij niet goed te beoordelen op mijn scherm. Ook vind ik het erg duur.
14 apr 2024
HB
Henny B.
Vlissingen
mijn foto op houtblok was beschadigd en er zat een soort plakselveeg over de breedte van de foto. Hier heb ik wel een email over gestuurd en er wordt aan gewerkt. Dus nog even afwachten maar.
Foto op hout. Afmetingen niet geheel juist en erg grote kieren tussen de planken.
Duidelijker aangeven welk deel van het beeld wordt afgedrukt.
WD
wilma d.
Den Bosch

ontevreden

Heb een foto van mijn overleden man laten maken maar er zitten toch 2 vreemde vlekken op ( vooral boven zijn linker wenkbrauw is lelijk ) dan zegt de klantenservice dat hout een natuurproduct is en ik ander hout had moeten kiezen. Dus geen tevreden klant en ga ergens anders een nieuwe laten maken.

Zeer trage levering..

Ik had op vrijdag voor 15.00 u een foto besteld van mijn oom die overleden was. De foto hadden we nodig voor de crematie die plaatsvond de donderdag erna. De foto viel pas vrijdag (8 dagen later) in de brievenbus. Geen beste ervaring dus..
Is echt niet mooi en had ik zelf ook kunnen maken eb betaal je er een hoop voor. Wordt in de reclame mooier gemaakt dan het is.
Eerste bestelling heel goed, maar nu wacht ik al ruim een week en heb nog niets ontvangen
MV
Marjo V.
Dordrecht
Iets meer afwerking van het houtblok.
11 sep 2023
De kwaliteit van de foto was prachtig, maar ik heb op 7 juli een vraag gesteld naar aanleiding van de foto omdat niet is de exacte foto is afgedrukt en wacht nog steeds op antwoord. Alle verschillende mailadressen gebruikt, conform het bandje dat je krijgt als je telefonisch contact probeert op te nemen, maar allemaal zonder enige reactie.
11 sep 2023
Lange levertijd en een fotopuzzel was voor een deel afgesneden. Service is verder wel goed en voelt persoonlijk aan.
EK
Els K.
Lochem
De kwaliteit van de foto was mooi maar het plexiglas vond ik wat armoedig en dun
Levering heeft 14 dagen geduurd, zelf moeten mailen waar men bestelling bleef!!