Nettenverkoop.nl

753 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
Nettenverkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

27 jan 2024
17 sep 2023
Prima, zoals besteld en omschreven, vlot geleverd. Gratis kleurstalen is goed idee, gevraagde verzendkosten daarvoor overdreven(envelopje), maar wel aan te raden, beslissen van een plaatje niet zo makkelijk. Al met al zeer tevreden, mooi groot doek, goed op te spannen zonder rimpels te trekken.
2 jul 2023

Prijs en kwaliteit

Prijs, kwaliteit en afwerking dik in orde. Er werd door jullie bij een paar doeken een kleine marge toepast waardoor de ramen niet 100% afgedekt zijn. Best vermelden op site zodat men geïnformeerd is. Maar dat is een detail. Super tevreden.
24 okt 2023

Zeer goed service

Na een aanvankelijke fout van de medewerkster over de draaddikte is dit zonder enige restrictie direct opgelost met een nieuw net en is het teveel betaalde bedrag op de zelfde dag nog teruggestort
Antwoord van Nettenverkoop.nl
24 okt 2023
Goedemiddag, We zijn zo blij om te horen dat de medewerker het probleem dat u had met de draaddikte snel kon oplossen en uw betaling kon terugbetalen. Wij waarderen uw vertrouwen in ons en uw feedback, omdat klanttevredenheid onze topprioriteit is. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht! Met vriendelijke groet, Team Nettenverkoop.nl
29 sep 2023
De order was in vakantie tijd in de stapel verdwenen, maar alles is goed gekomen. Sommigen mails kwamen in de spam bak terecht. Na telefonisch contact werd alles duidelijk!
AR
Arco R.
Scharendijke
22 jul 2023
Screens met zuignappen: bestellen gaat gemakkelijk, bevestigen ook, prijs is goed te doen. Levertijd is wat lang maar het is ook maatwerk.
13 okt 2023

Prima klantenservice

Het pakket zou bezorgd worden door DHL, echter nooit aangekomen. Klantenservice heeft - na annuleren order - snel en effectief gehandeld.
8 okt 2023
Het net was goed en netjes op maat gemaakt. Alleen de levering had iets snelker gemogen. Maar verder was alles zoals gewenst
RH
Rolf H.
HOEK VAN HOLLAND
26 okt 2023
Product was niet meer leverbar ,email ontvangen ,geld gelijk terug overgemaakt op ons rekening . Prima zo hoort het .
14 jul 2023

Tevreden

Alles goed verlopen. Levertijd was meer dan een week, het zou fijn zijn als dat beter gecommuniceerd zou worden.
4 aug 2023
Handige website om je bestelling samen te stellen. Goede afhandeling en Snelle levering. Helemaal prima.
12 jul 2023
correct en netjes afgehandeld ondanks dat de koop niet door ging ivm montage.
9 jul 2023
Graag wel op voorhand datum en uur levering bevragen, nu plots, voldongen feit
25 jun 2023
Het meedenken is super om tot een oplossing te komen van een afwijkend doek
14 jun 2023
Alles was netjes geregeld, mooi afgewerkt. En een snelle levertijd. Prima.
9 aug 2023
een beschrijving toevoegen hoe je het beste de zuignappen kan bevestigen
3 jun 2023
Goede duidelijke website, aflevering bestelling volgens afspraak.
16 aug 2023
Goede communicatie, alles duidelijk. Wel lange levertijd.
30 sep 2023

Presies geleverd zoal afgesproken alles…

Pressies geleverd zoal afgesproken alles paste perfect
21 mei 2023
Keurig op tijd afgeleverd conform afspraak
Antwoord van Nettenverkoop.nl
24 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat ons product tijdig volgens je verwachtingen is geleverd. Bij Nettenverkoop streven we naar een snelle en betrouwbare service voor al onze klanten. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team nettenverkoop.nl