Nettenverkoop.nl

694 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
Nettenverkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

30 mrt 2024
Heb gegoogeld en vond direct mijn aparte (voor mij) afmetingen voor mijn schaduwdoek. De rest van de bestelling verliep zeer vlot. Getwijfeld voor de drie palen, maar deze heb ik hier bij een lokale houtzagerij gevonden. Het waren vooral de transportkosten voor deze palen die doorwogen. Maar deze transportkosten zijn logisch natuurlijk. Voor mij kwam jullie bedrijf over als een specialist in dergelijke zaken (doeken en zeilen), dus daar heb ik op basis van de website (blindelings) op vertrouwd. Snelle en correcte levering. Nu nog installeren...en genieten van de zon... en de schaduw. Pluim voor jullie. Belgische, nu wat druilerige, groeten aan mijn professionele vrienden uit Nederland! (wil later foto van mijn schaduwdoek als hij geïnstalleerd is, wel eens doorsturen)
We hadden op mail enkele vragen gesteld voor bestelling. Deze zijn snel en persoonlijk beantwoord. Daarna hebben we enkele samples besteld. Opgepast, dit is niet geheel gratis. Je betaalt steeds de verzending. Deze samples zijn snel geleverd. Vervolgens een bestelling geplaatst welke op enkele dagen goed geleverd is. De materialen zien er van goede kwaliteit uit. De afwerking is echt proper.

Snel wat voorbeeldnetten besteld hierdoor een keuze kunnen maken.

Ik heb wat gratis samples aangevraagd en die heb ik snel gekregen. Zodoende kon ik kijken welk net er goed is voor mijn situatie. Ik ben nu de bouw van mijn voliere aan het plannen en zal binnenkort mijn beste keuze bestellen. Super dat dit zo kan.

uitstekende klantenbenadering

Er werd geen volledig systeem besteld en iemand van nettenverkoop.nl heeft ons telefonisch gecontacteerd om de bestelling te bespreken. Het is fijn dat deze zaak meedenkt met de klant.
Zeer snelle levering, alleen ben ik minder te spreken over de bezorger! Deze had bestelling maar bij de voordeur neergezet, terwijl ik binnen in huis op deze bezorger zat te wachten.

Uitstekend klantenservice

Top webwinkel, uitstekend klantenservice - Kleine probleem met DHL - oplossing hetzelfde dag gegeven en een nieuwe verzending. Snel, vriendelijk en aardig.
Uitstekend product: kwaliteit, kleur en afmetingen precies zoals aangegeven en zeer snelle verzending. Zeer blij met mijn schaduwrijke, gezellige terras!!
De voorlichting over de kwaliteit van de netten en welke netten het meest geschikte zijn voor de toepassing die wij nodig hadden. Gewoon perfect.

Foutje rechtgezet

Verkeerde maat was toegestuurd, maar direct verholpen met retourlabel en ophalen thuis. Juiste net van hoge kwaliteit nog zelfde dag ontvangen.
Opnieuw besteld, de andere is 9 jaar mee gegaan. Goeie kwaliteit. Zeker aan te raden. Mooie is, dat je het kan laten aanpassen naar je wensen.
Kan geen verbeter punt bedenken: kwaliteit goed, info komt overeen met product en snelle levering dus gewoon een heel tevreden klant!!
Zeer mooie zonnewering in screendoek creme wit. En als ik dan echt moet muggenziften, er zitten zwarte ipv witte zuignapafdichtingen.
Had een bestelling geplaatst die niet rieel was . Er is heel goed met mij meegedacht voor een andere oplossing . Top!!!

Scherp geprijsd afdekzeil

Eén van de goedkoopste en snelste plekken om een afdekzeil voor mijn boot op maat te krijgen.
30 mrt 2024
Was mooi op tijd bezorgd. Net ziet er professioneel uit. Maatvoering was ook uitstekend.
RV
Richard v.
Den Haag

Ruim assortiment, uitstekende kwaliteit.

Ruim assortiment, snelle levering en balkondoek van uitstekende kwaliteit. Top!
JG
De kwaliteit van het net is uitstekend, de levering sneller dan verwacht.
Kwalitatief goede producten. Reactiesnelheid op e-mails mag wat sneller
We werden uitgebreid geïnformeerd over alle mogelijkheden die er zijn.
Goede informatie, vlotte afhandeling van de bestelling. Houden zo!