Nettenverkoop.nl- Logo - Beoordelingen

Nettenverkoop.nl

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.653 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

8 jul 2024

schaduwdoek op maat, helemaal naar wens

Overzichtelijke website, bestelprocedure loopt vlot. Ik had een specifieke vraag over de beschikbaarheid van wat toebehoren. Kon makkelijk telefonisch contact krijgen en kreeg een duidelijk antwoord. Levering netjes volgens de opgaaf van de website. Je kunt alles via je eigen account volgen. Zou nog makkelijker zijn als je via email de orderbevestiging krijgt en info over de verzending
13 jul 2024

Nettenverkoop.nl: Aanrader. Top bedrijf met top spullen en top service.

Wij hebben bij Nettenverkoop.nl, buitengordijnen gekocht. Kon ze de volgende dag al ophalen. Eerste hadden we de verkeerde kleur besteld en konden we de gordijnen weer omruilen zonder mopperen. Tijdens het ophalen van de nieuwe gordijnen toch nog voor een andere kleur gekozen. Dit alles ging met beste medewerking. Top bedrijf met top spullen en top service. Aanrader
7 jul 2024
Eenvoudig bestellen, snel geleverd. Voldoet helemaal aan mijn verwachting. Is bijna niet zichtbaar. Ik super blij, mijn katten ook. Ze kunnen nu gewoon het balkon op en genieten van de zon en buiten zijn.
Prima schaduwdoek alleen de ringen hadden van mij iets strakker op de tussenafstand gemogen. Dit zou om de 50 cm zitten, alleen verschillende de afstand tussen de 48 en 52 cm.
11 jul 2024

Foutje super netjes opgelost!

Erg snel geleverd en mooie spullen. Tijdens de bestelling en levering was er iets fout gegaan. Zowel aan mij kant als bij shadow comfort. Dit was super netjes opgelost.
Topkwaliteit. De bestelling werd 1 dag later later geleverd dan de indicatie, dus eigenlijk perfect op planning. Mooie kwaliteit en alles volgens afspraak
10 jul 2024
Heel tevreden. Snelle levering. Zeer goede qualiteit! Prima afhandeling via webshop, en goede instructies over welk doek het beste bij je past. 👍👍
9 jul 2024
Prima zonnescherm, dat snel geleverd werd. Ik heb het binnen een paar uur kunnen plaatsen. Jammer dat het sindsdien nog niet er zonnig is geweest.
11 jul 2024
Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Door mijzelf gemaakte foutieve bestelling werd zeer coulant hersteld. Absoluut een aanrader.

prettige website, accurate orderafwerking

prettige website, leveringsinstructies in detail uitgevoerd, product ziet er exact uit als op de website en is kwalitatief prima in orde.
28 jun 2024
De mevrouw aan de telefoon heeft mij perfect geholpen zodat ik toch zelf heb kunnen bestellen en de kwaliteit wist ik al is uitstekend

Perfect geleverd.

Perfect geleverd waar het om ging, maten waren goed. Gevraagd om speciale vormen, er werd meegedacht en ook die zijn goed gegaan.
29 jun 2024
Prima spullen, degelijke kwaliteit voor niet te veel geld. Wel zelf je retourkosten betalen in geval van omruilen.
Zeil op maat laten maken. Tekeningen verzonden en na ongeveer 2 weken verzonden. Past perfect en prima op maat
Goed advies en duidelijke afhandeling. Minpuntje, was voor mij moeilijk om op de site in te loggen😇🤠
10 jul 2024
Al ervaring met vd Eijnde Nettenverkoop. 's el bestelling geplaatst, duidelijke uitleg en niet duur
Een webshop waar je nog normaal telefonisch contact mee kunt hebben, ipv. een chatbot. Ga zo door!
Degelijk product en goede snelle levering. Complimenten voor de vriendelijke chauffeur
2 jul 2024
Uitstekend gereageerd op klacht mijnerzijds. Goede service. Snelle bezorging.

Communictie na een verlate levering…

Communicatie na een verlate levering waarbij vervoerder te wensen over liet.