Nettenverkoop.nl- Logo - Beoordelingen

Nettenverkoop.nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.510 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Nettenverkoop.nl

Het is een mooi product! Behalve dat bij een driehoekdoek enorm verlies is doordat de zijkanten (curves)naar binnen trekken. Op 6 meter heb je een meter verlies in het midden. En dat is nog maar aan 1 kant van de driehoek! Dus we het lijkt op een grote string😬
30 mei 2024
Goede communicatie, belden mij op ivm adres waar een vraag over was. Snelle levering. Alles compleet en precies zoals besteld op maat. Enige minpunt was dat er een kleine beschrijving bij had gemogen over de zuignappen en hoe deze makkelijk te bevestigen zijn.
25 mei 2024
Leveren wat ze beloven en binnen de gestelde verwerkingstijd. Niets op aan te merken. Klantenservice vriendelijk en netjes en kijken echt naar jouw situatie zonder meteen het duurste artikel aan je te willen verkopen
Alles top. Snelle reactie klantenservice. Optie tot een sample (dat was alleen niet heel overzichtelijk, maar klantenservice heeft daar uitstekend bij geholpen). Vervolgens goede prijs/kwaliteit spullen! Aanrader.
5 jun 2024
Om doek met patentbeugel strak te spannen moet je minimaal 4cm aftrekken van de buitenkant.ik had gelukkig 4cm kleiner besteld. Levering was zeer snel en kwaliteit van het doek is prima
GW
Gert W.
EDE GLD

Erg blij met de rolgordijnen

Zeer correcte hulp bij keuze en bestelling. De rolgordijnen voor buiten zijn perfect afgewerkt! Maten kloppen exact. Zeer snelle levering wat wil je nog meer?

Erg meedenkend

Goede service. Ik werd geattendeerd dat mijn bestelling niet klopte. Mijn bestelling werd geannuleerd, geld terug gestort en kon opnieuw bestellen.
Product zou nagenoeg zichtdicht zijn. Dat is het toch niet. Met de zon erop kijk je er van een afstand dwars doorheen. Verder prima prijs/kwaliteit.
Stipte levering, zeer goede kwaliteit van het materiaal, topservice! Wij zijn zeer tevreden over het geleverde schaduwdoek en de afwerking ervan.
schaduwdoek gekocht, super degelijke doek, snelle levering, zo tevreden over dat ik hier al vaker zo,n doek gekocht heb, voor familie enzo
29 mei 2024

Vijverberg met bevestigingspinnen

Sneller klaar dan verwacht alleen de bevestiging kwam in spam folder, daar kunnen jullie weinig aan doen denk ik. Alles prima
7 jun 2024

Prima service

Tussendoor even tijd gemaakt om een klein ordertje van mij klaar te maken terwijl k stond te wachten. Prima service.
30 mei 2024
Zeer duidelijke en goede informatie over de producten. Duidelijke uitleg over de prijzen en de keuzemogelijkheden.
Hier krijg je waar voor je geld! Snelle levering en ruim de hoeveelheid die ik bestelde. Kwaliteit uitstekend
Een hele klantvriendelijke service en een snelle levering! Eenvoudig te bevestigen, ik ben er erg blij mee!
YK
Yvonne K.
Zevenbergen
28 mei 2024
Ik heb het dikste kattennet gekocht en ik ben daar echt heel erg blij mij. Daar komt echt niets doorheen!
29 mei 2024
Prima maatwerk geleverd voor een katten net, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle dienstverlening.
Product goed op de juiste maat gemaakt. De tijd van de bezorging van de transporteur kan beter.
JS
Joep S.
Eindhoven - Niederlande
28 mei 2024
Gemakkelijk bestellen tegen aangename prijs. Zelfs voordeliger dan bij hun Chinese collega's.
5 jun 2024
Stevig materiaal en snel geleverd. Heel simpel een plafond gecreëerd in onze overkapping.