flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.003 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Op 12-07-2023 een bestelling geplaatst, tot op heden geen e-mail of product ontvangen. M. Noorlander
19 jul 2023
Goedendag! Bedankt voor uw opmerking. Onze collega's hebben al verschillende keren geprobeerd contact met u op te nemen. Uw bestelling is verzonden. Helaas staat uw mailbox niet toe dat u onze berichten ontvangt. Controleer uw filterinstellingen of bel ons. Bedankt voor uw bericht. Uw team van Flessenland
24 aug 2023
Ik wacht al een week op de flessen die ik besteld heb. Heb bevestiging ontvangen maar verder niets.
25 aug 2023
Beste gast, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw bestelling wordt momenteel geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van Flessenland
6 mei 2023
Meestal komen mijn flessen kapot aan of te weinig Wat vaker promotie dien Acties of korting geven
9 mei 2023
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u defecte goederen heeft ontvangen. De gewenste nalevering heeft u enkele dagen geleden bereikt. Neem voor verdere vragen gerust contact met ons op. Uw team van flessenland.nl

geen bevestiging ontvangen

Het lijkt er op dat ik geen bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen. Ook niet in de spam.
29 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons dat u onze berichten niet heeft ontvangen, ze zijn verzonden. Uw bestelling heeft ons magazijn verlaten. U kunt een bericht sturen naar onze klantenservice om te zien of we uw bericht kunnen beantwoorden. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
7 jun 2023
Ik vind het raar dat ik Flesseland moet beoordelen. De bestelling is nog niet eens afgeleverd.
7 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het kan gebeuren dat de link voor de beoordeling aankomt voordat je je bestelling hebt geplaatst. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice heeft je hierover een bericht gestuurd. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
15 aug 2023
Tot op heden niets ontvangen. Vanaf 11-8-2023 zou het pakket al onderweg zijn vanuit Koblenz.
16 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de vertraging en het veroorzaakte ongemak. De bestelling zal spoedig bij u aankomen. Neem voor verdere vragen gerust contact met ons op. Uw team van flessenland.nl
15 mei 2023
Ik heb nogsteeds geen nieuwe mail ontvangen over de verzending van mijn bestelling
16 mei 2023
Goedendag, Dank u voor uw commentaar. Uw bestelling is verzonden. De tracking hiervoor is u per e-mail toegezonden. Wij verzoeken u uw SPAM-berichten regelmatig te controleren. Onze klantenservice heeft u de link nogmaals gestuurd in een aparte e-mail. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
9 mei 2023
Jullie vragen naar mijn beoordeling maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
10 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw bestelling gisteren verzonden en hopen dat deze snel bij u aankomt. Heeft u vragen over uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Uw team van flessenland.nl
25 jul 2023
er kan altijd betaald worden maar helaas zijn producten nooit op voorraad.

Traag of helemaal niet?

Na een week nog steeds geen zending en geen bericht… Ik wacht nog steeds!
23 aug 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw recensie. We verwachten uw bestelling vandaag te verzenden. Je ontvangt automatisch een trackinglink zodra we de goederen naar je verzonden hebben. Onze excuses voor de vertraging. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van Flessenland
19 aug 2023
Heb nog steeds niets ontvangen en ook geen bericht over verzending
21 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling wordt momenteel nog verwerkt. Zodra we de goederen naar u hebben verzonden, ontvangt u een trackinglink. Vanwege de momenteel hoge ordersituatie kunnen er helaas vertragingen optreden. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt en we vragen om uw geduld. Voor verdere vragen helpen wij u graag verder. Jouw team flessenland.nl
28 jun 2023
Na de bevestiging van de bestelling nooit meer iets van gehoord.
29 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons oprecht dat de verzending zo lang op zich laat wachten door het grote aantal bestellingen. Je bestelling is verzonden en onze klantenservice heeft je hierover per e-mail geïnformeerd. De verzendkosten zijn ook aan u terugbetaald. Bedankt voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
Er is nog niets binnen en er is dus ook geen foto van te maken.
21 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering de afgelopen dagen is vertraagd. Onze klantenservice heeft u via e-mail laten weten dat uw pakket onderweg is. We danken u voor uw begrip. We beantwoorden graag al uw vragen. Uw Tem uit Flessenland
25 aug 2023
Nog niets ontvangen en men vraagt mij al of ik wil beoordelen
28 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw commentaar. Door een plotseling zeer hoog bestelvolume is de verzending helaas vertraagd. Uw bestelling is onderweg en zal u spoedig bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Uw team uit Flessenland
14 aug 2023
Geen bestelbevestiging ontvangen en geen verwachte leverdatum
15 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling wordt momenteel nog verwerkt. Zodra we de goederen naar u verzonden hebben, ontvangt u een trackinglink. Door de huidige hoge orderdruk kunnen er helaas vertragingen optreden. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en vragen om je geduld. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van flessenland.nl
22 aug 2023
Bestelling geplaatst maar tot nu toe niets ontvangen
HS
H S.
Leudal
4 aug 2023
Ik heb de bestelling nog steeds NIET ontvangen!!!
8 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw opmerking. We zijn blij dat uw bestelling inmiddels is aangekomen. We wensen u veel plezier met onze producten. Uw team uit Flessenland
23 mei 2023
Vorige week besteld nu nog niks gehoord. Jammer
24 mei 2023
Goedendag, Dank u voor uw commentaar. Uw pakket is gisteren geleverd. Als u het pakket niet heeft ontvangen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Hartelijk dank. Uw team van Flessenland
6 jul 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!!!!
7 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor uw opmerking. Onze collega's hebben al verschillende keren geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas kunt u door uw mailbox onze berichten niet ontvangen. Controleer uw filterinstellingen of bel ons. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
19 aug 2023
Maandag besteld en nog steeds niet ontvangen
21 aug 2023