flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.050 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Mooi assortiment.

Mooi assortiment van diverse soorten en vormen flessen, van kleine naar grote volumes. Aantal doppen is beperkt, vaak alleen aluminium schroefdoppen of kurken. Het zou interessanter worden als er ook kunststof doppen voor alle flesjes beschikbaar zijn. Verder is de website prettig ingericht en is de levering binnen enkele dagen gedaan.

Zeer goede kwaliteit flessen en zeer veel goede keus, aanrader.

Zeer goede kwaliteit flessen en zeer veel mogelijkheden. Vaak is het wel goed om te kijken of het gaat om inmaakpotten, flessen daar er zeer veel mogelijkheden zijn. De flessen lijken wel uit Duitsland te komen en kan een dagje langer duren dan je gewend ben van tegenwoordig onze snelle post in Nederland.
30 mei 2024

Dat ging nog steeds goed .

Mij beviel in het bijzonder dat dat nog steeds goed ging . Bedankt ! Soms duurde het voor mijn gevoel wat lang voor zo'n bestelling aankwam . Misschien kon dat iets sneller . Maar misschien was ik gewoon te ongeduldig . Sorry .

kwaliteit. Maar traag….

Altijd goed verpakt en kwaliteitsspul. Maar die verzending duurt traag… Moet soms wel een week wachten. Dat moet sneller kunnen.
Antwoord van flessenland.nl
Beste, bedankt voor je commentaar. We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten. We werken eraan om in de toekomst sneller te kunnen leveren, maar dit zou geen enorme stijging van de verzendkosten met zich mee moeten brengen. Uw team van flessenland.nl
Mijn (kleine) bestelling is met zorg en volgens de gegevens op de site behandeld en in prima conditie ontvangen.

glazen flessen

het bestelde artikel is prima verpakt en heel aangekomen bij adresering op pakket geen huisnummer vermeld
Correcte service, wel zou het handig zijn om een datum van voorziene levering te weten op voorhand.

Vlotte klimaatarme levering

Artikelen waren goed en plastic vrij ingepakt. Alles werd in een handzaam pakket vlot geleverd.
28 mei 2024
Probleem dat ik had veroorzaakt met een verkeerde bestelling is super opgepakt en opgelost. Dank
31 mei 2024
Altijd geleverd en als er wat is neem je contact op en ze regelen het direct. Goede service
23 mei 2024
Ik vind de verzending via dos te lang duren en onduidelijk in communicatie
Antwoord van flessenland.nl
28 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons als er een probleem was met de communicatie. Helaas hebben we geen berichten van je kunnen vinden en we willen je vragen om ons een bericht te sturen als er een probleem is, zodat we je kunnen helpen. Hartelijk dank. Uw team van flessenland.nl
25 mei 2024
Ruime keuze, vlotte levering. Product dat toekomt is zoals op de website.
8 jun 2024
Mooi vlot geleverd. Goed verpakt. Fijne glazen om eten in te maken.
Grote keuze, snelle levering.
Goede en snelle levering
Nette levering!