flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25-11-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
flessenland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij flessenland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-11-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor flessenland.nl

1.132 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik dacht dat ik 30 potjes en deksel besteldt had maar er zijn er maar 28 geleverd met 30 deksels. In principe heb ik er genoeg maar ik vind het jammer dat je er niet van op aan kunt als je een bepaalde hoeveelheid besteld. Na contact is alles er aan gedaan om het goed te maken, de 2 potjes worden nageleverd en een gedeelte van het aankoopbedrag is terug gestort Prima MVG Jeroen van de Klundert

Flessenland blijkt geen betrouwbare partij en riekt naar oplichting! De bestelling die ik had gedaan is nog niet voor de helft binnengekomen. Na herhaaldelijke contact pogingen via email en web formulier kreeg ik uiteindelijk contact met iemand die vroeg wat ik dan wel ontvangen had. Die mail is nu een week geleden gestuurd waarna het wederom stil blijft. Op z'n minst een ernstig langzame afhandeling, ik heb de hoop opgegeven dat dit goed gaat komen, vandaar deze review. Ze zijn wel goedkoop en de kwaliteit van wat ik wel binnen heb is prima, maar toch maar ergens anders bestellen de volgende keer. Dikke onvoldoende.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Mooie producten en een prima service!
5 van de 10 flessen zijn gebroken aangekomen. Heel slecht verpakt en ook geen sticker van breekbaar op de doos. Na aankomst een klacht verstuurd en nu bijna een maand geleden geen reactie mogen ontvangen.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u defecte goederen heeft ontvangen. Uiteraard hebben wij een gratis nalevering voor u vastgelegd. Als verdere compensatie ontvangt u de betaalde verzendkosten terug. Wij verontschuldigen ons voor de overlast die wij hebben veroorzaakt. Jouw team van flessenland.nl
Bij elke zending vind ik gebroken flessen aan tussen de verpakking. dat is een op de tien en twee op de laatste zending van twintig. volgens de besteller stond er niet duidelijk genoeg op zerbrechlich oder fragile. dit stond in kleine letters alleen op de zijkant van het karton en geen ervan op de grote oppervlakte. Toch waren de flessen individueel goed verpakt!
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Dank u voor uw commentaar, hoewel we ons verontschuldigen dat er problemen waren met uw levering Wij verzoeken u uw inbox te controleren, aangezien wij u een bericht hebben gestuurd. Helaas konden we geen gemeenschappelijke oplossing vinden voor uw laatste bestelling, omdat u onze berichten misschien niet hebt gezien. Wij hebben u al nieuwe flessen gestuurd en een deel van uw kosten terugbetaald. Wij horen graag van u en verontschuldigen ons voor het ongemak! Uw team uit Flessenland
Ik had per ongelijk 1 fles besteld I.p.v. 10 met 9 euro verzendkosten was dat een beetje duur. Na contact met jullie hebben jullie het bedrag gelijk terug gestort. Heel netjes. Bedankt
Bestel met enige regelmaat. Soms wordt er een verkeerde maat geleverd of een deksel ipv een kurk of zo maar dat wordt altijd snel en goed opgelost. Ik vind het dus zeker een aanrader!
De zending is piekfijn afgeleverd. Toch vraag ik me af waarom Flessenland hun goederen niet aanbiedt in "trays". Verpakt dus per 6, 10,12... gemakkelijker en veiliger bij transport.
De verpakking van jullie kant was veel aandacht aan besteed bedankt alleen jammer dat er toch nog 2 flessen beschadigd waren en de doos beschadigd was
2 leuke flessen besteld voor jubileum feestje en deze ge-etst. Zal zeker nog vaker bestellen. Snelle levering.
Altijd antwoord op je vragen en je wordt op de hoogte gehouden van hoe en wat van de levering
Snel, mooi en lijkt me ook duurzaam. Heb inmiddels al een tweede keer besteld.
tot op dit moment nog niets ontvangen na bestelling op 26 kuni, zal wel komen
Antwoord van flessenland.nl
Goedendag, Dank u voor uw beoordeling en feedback over Trustedshops. Het spijt ons dat uw pakje zonder opgaaf van reden teruggestuurd werd.... Wij verontschuldigen ons hiervoor. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen en verzoeken u uw inbox te controleren. Dank u wel. Uw team uit Flessenland
Alles ging prima en de bestelling was goed op tijd! Dank jullie wel. Top!!
Goed product. Duidelijke instructies. Goed verpakt. Snel geleverd. SUPER
goed product, juiste prijs alleen de verzending duurde lang.
prima bedrijf met groot assortiment en snelle levering
van AJM A.
Snelle levering ontzettend goed verpakt. Fijne zaak
Supersnelle service! Fijn contact via telefoon! :)
Goede prijs/kwaliteit en nette bezorging
Keurig verpakt ! Wel 7 dagen levertijd
Super netjes verpakt, levering 9 dagen