flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.096 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

17 apr 2024
Absurd langzame levering. Er is een verschil tussen een levertijd van 2 - 5 dagen en die tijd nodig hebben om een kleine bestelling bij elkaar te zoeken en aan de verzendservice over te dragen. Niet acceptabel en wel wat toevallig dat ik hier pas iets van hoorde toen ik contact opnam over het feit dat ik nog steeds niets gehoord had over een verzending. Gezien het feit dat het pakket blijkbaar nog steeds niet het depot heeft bereikt is een levertijd van 8 - 10 dagen na bestelling blijkbaar een betere inschatting. Ik heb producten uit Amerika besteld die eerder bezorgd werden.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Kapotte fles en missende levering

Ik had 15 glazen flessen besteld en hoewel er enige moeite was gedaan om ze goed in te pakken, was een hals van een fles afgebroken. Hierdoor waren er veel scherven en gruis door het hele pakket verspreid. Dit was erg vervelend om op te ruimen. Het zou wellicht helpen om 'breekbaar' op de doos te zetten en ervoor te zorgen dat de flessen minder beweegruimte hebben. Daarnaast ontbrak er ook één fles in de levering.
Vertraging in verzending van de bestelling. Daarom wel een kortingscode om te gebruiken bij een eventuele volgende bestelling.
Antwoord van flessenland.nl
Beste, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat er een probleem is geweest met de levering van uw bestelling. Vanwege de feestdagen en veel zieke medewerkers is er momenteel een vertraging in de levering. Uw bestelling wordt morgen verzonden. Bedankt voor uw begrip. Uw team van flessenland.nl
4 jul 2024
Ik hoor niets over de verzending van de order die ik afgelopen vrijdag heb geplaatst. Het is nu donderdag.
Antwoord van flessenland.nl
5 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling is gisteren verzonden. Onze oprechte excuses voor de vertraging in de verzending. Bedankt voor uw begrip. Uw team van flessenland.nl
goede producten, maar je weet nooit wanneer je ze kunt verwachten
1 jul 2024
snelle verzending correcte aflevering, toppie en goede informatie
Alle informatie over de verzending en flesjes zien er top uit.
TH
Ton H.
Spijkenisse
Een beetje laat bezorgd maar de verpakking was ok.
5 jul 2024
correcte leveringen en concuretiële prijzen
Keurige informatie en mooie producten.
5 jul 2024
Geleverde aantal is anders dan besteld
5 jul 2024
Netjes verpakt, keurig afgeleverd.
Zeer tevreden
11 jul 2024