flessenland.nl
Reviews:

4.478 reviews in totaal   789 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn erg tevreden over de snelle levering, de stevige en veilige verpakking, en de snelle en probleemloze afhandeling van klachten rondom ontbrekende of beschadigde artikelen. De kwaliteit van de producten, met name het glaswerk, wordt geprezen. Ook het ruime en gevarieerde assortiment valt in de smaak, evenals de goede prijs-kwaliteitverhouding en de heldere, snelle communicatie waarbij klanten goed op de hoogte worden gehouden. Er zijn echter ook enkele aandachtspunten: soms is er sprake van vertraging of trage verzending door de bezorgdiensten. Daarnaast zijn er klachten over overmatig of onpraktisch verpakkingsmateriaal en incidentele schade. Het komt voor dat bepaalde producten niet meer leverbaar zijn. Verder ervaren sommige klanten de verzendkosten als hoog en wordt het ontbreken van staffelkorting als een gemis genoemd.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

Reviewsflessenland.nl

(52)
(23)
(31)
(155)
(528)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
bij het terugsturen van het verkeerde advies gegeven kon ik de eerste bestelling op eigen kosten terugsturen, waarbij het betaalde factuurbedrag van de bestelling terugbetaald wordt per bankierformule. Erg fijn meedenkend en ook een erg goed begrip van Flessenland zelf, heel hartelijk bedankt beste Flessenland. met vriendelijke groeten, P.C
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

What you see is ook werkelijk wat you get.

De kwaliteit van de flessen is echt goed. De plaatjes ter illustratie van wat je koopt, komt helemaal overeen. De verzending was prima en volledig. Het enige wat ik ervoer, was het steeds weer omhoog komen van doppen bij één maat en soort flesje. Maar Flessenland is ook direct weer bereid om doppen na te sturen. Eigenlijk wil ik 4,5 ster geven, maar dat kon niet.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
wij kregen een bestelling waarbij er dozen met potten waren beschadigd. Dit was bij DPD gebeurd die hebben alles retour gestuurd. Via bellen en mailen kreeg ik netjes en snel de rest van de bestelling die retour was gedaan weer opgestuurd. Personeel is heel vriendelijk en begripvol.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Snelle levering. Met zorg verpakt.

Snelle levering ondanks verzending vanuit een ander land. Ik ben goed op de hoogte gehouden door de leverancier en het transportbedrijf. Je kunt zelf kiezen uit 4 bezorgbedrijven. En last but not least: het glaswerk is met zorg verpakt en onbeschadigd aangekomen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik zou het op prijs stellen als de producten iets zorgvuldiger worden verpakt, aangezien een deel van de bestelling beschadigd is aangekomen. Ik begrijp dat dit mogelijk door de vervoerder is veroorzaakt, maar een betere en veiligere verpakking zou dergelijke situaties kunnen voorkomen. Voor de rest is alles in orde, bedankt.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Heel blij met flessenland

Levering duurt ietsje langer, maar... Het assortiment is enorm. Fijne en duidelijke website. Producten worden goed verpakt en komen heel aan. Op vragen per email komt altijd een snelle reactie. Heel blij met Flessenland.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Brede aanbieding en passende doppen. ik was op zoek naar mooie kleine flessen. Ik heb veel gevonden, glas en plastic flessen. Het verzending was ook prima, ze zijn veilig aangekomen in een karton box.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bestelling geplaatst voor bruine druppelflesjes. Bij aankomst waren er 6 gesneuveld, wat ik gelijk gemaild heb. Zonder discussie zeer snel 6 nieuwe flesjes ontvangen ! Dus zeer tevreden over de after sales. Alleen jammer dat er geen staffelkorting mogelijk was voor dit product.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Duidelijke website, goede omschrijving van de producten. Snelle levering, producten (glas) zeer goed verpakt. Verzendkosten aan de hoge kant, maar heeft waarschijnlijk te maken met de glasproducten die ik had besteld.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De verzending was niet heel praktisch. Als beginnend ondernemer een pallet voor de deur gezet krijgen met alle potten en flessen los gestapeld en ingebonden zorgde voor enige vorm van creatief nadenken. De kosten van de verzending zijn erg hoog. Als er een mogelijkheid is tot afhalen horen wij dat graag. groet, Warmbereid
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Flessen zien er goed uit! Prima kwaliteit. Enige minpuntje die ik had was dat er 2 flessen kapot waren, maar daar kunnen jullie niks aan doen dat ligt bij de bezorgdienst.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
De snelheid die jullie hanteren. Helaas had ik gerekend op een glazen afsluiting op de fles. Deze worden niet meer gemaakt heb ik begrepen van een medewerker. Ik vraag me nog steeds af waar ik deze dan bestellen. Hadden jullie dit zelf ontworpen of elders laten maken? Ik wil deze afsluiting of afdichting heel graag.

Antwoord van flessenland.nl

Hallo, Hartelijk dank voor uw bericht en uw interesse in de glazen stop. Helaas kunnen wij u in dit geval niet verder helpen. De glazen stoppen worden niet meer geproduceerd en wij beschikken helaas niet over informatie over alternatieve verkooppunten of de oorspronkelijke fabrikant. Wij vinden het jammer dat wij u geen positiever antwoord kunnen geven en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Had 3 kruiken besteld met daarbij een gekozen dop die erbij zou kunnen maar dat paste niet. Wel bereid mij nieuwe te sturen. Die 3 dopjes werden met pakketbezorging gestuurd en aangetekend.( het had door de brievenbus gekund). Schoenendoos groot was de doos. En helaas waren de 3 dopjes identiek met wat ik al had gekregen. Jammer!

Antwoord van flessenland.nl

Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de geleverde doppen opnieuw niet passend waren en dat de wijze van verzending voor verwarring heeft gezorgd. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend voor u is. Onze klantenservice heeft inmiddels per e-mail contact met u opgenomen zodat wij samen een passende oplossing kunnen vinden voor uw situatie. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

First time order; excelent experience

Online ordering is easy. Packinging of the 3 types of bottles and caps is excelent; lot of work to make sure bottles arived in one piece. All exactly as ordered. Ordered heat/cold resistant bottles to fill with apple juice / grape juice. Dit some extreme tests; yes they are cold and heat resistant; none of the test bottles broke from cold 10C towards 90C and back; filled with cold water, hot water, heated etc. Very pleased with quality and will order again if we run out of empty bottles
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Relatief snel geleverd. Goed verpakt en bestelling klopte. 4 sterren omdat verpakking beschadigd was kunnen ze opzich niks aan doen. Desalniettemin niks beschadigd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De prijs is goed, het assortiment en de constantheid geweldig maar... mijn laatste drie zendingen hadden consequent gebroken potten op de hoeken. Dus, mijn feedback is: stop daar verpakking ipv flessen of verbeter de doos.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Geweldige specialist

De service is snel en duidelijk; bij een verzending klopte de inhoud niet (kan altijd gebeuren), dit werd perfect en bijzonder snel opgelost. En de artikelen zijn van uitstekende kwaliteit.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Ruime keuze, super handig dat bij de flessen ook de doppen bij staan in verschillende types, zo hoef je zelf niet te gaan zoeken
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De zending is door Flessenland keurig verstuurd maar de DPD is echt slecht in het afleveren van de pakketten. Eerst was het pakket zoek in de bus, daarna was ik zg. niet thuis (gewoon niet terecht) en ging het pakket naar een pakketpunt. Donderdag 26 maart was de originele afleverdatum, dinsdag 31 maart kreeg ik melding van het afhaalpunt in Neede dat mijn pakketje daar was aangekomen.

Antwoord van flessenland.nl

Goedendag, Hartelijk dank voor uw feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de levering via DPD niet vlekkeloos is verlopen. Wij versturen onze pakketten altijd netjes en op tijd, en het is erg vervelend dat er daarna vertragingen en onterechte bezorgmeldingen zijn geweest. Dit is natuurlijk niet de service die wij onze klanten willen bieden. Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan DPD, zodat dit in de toekomst kan worden verbeterd. We zijn in ieder geval blij dat uw pakket uiteindelijk bij het afhaalpunt is aangekomen en dat u het daar heeft kunnen ophalen. Hartelijk dank voor uw begrip en geduld. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Het Flessenland-team
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
De bestellingen worden goed ingepakt. Het versturen kan soms sneller maar het is dan ook geen Nederlands bedrijf. De werking van de site kan soms beter. En soms verdwijnen er fijne producten die dan niet bestelbaar meer zijn. Een aantal dingen waren het afgelopen jaar veel duurder geworden. Verder fijn bedrijf.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.