dierenhuiden-decoraties.nl- Logo - Beoordelingen

dierenhuiden-decoraties.nl

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 okt 2020
dierenhuiden-decoraties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn aankoopervaring ByMax. Ik had een Russische veertien schilpad gekocht, en deze is uiterst zorgvuldig verpakt bij mij aangekomen. Echt een klasse, een aanrader voor een aankoop. Theo v Baar
TV
Theo V.
Alkmaar

Helaas geen goede ervaring met deze webshop. Ze maken gebruik van een bezorgbedrijf dat slecht te bereiken is. Kreeg een mail dat het een brievenbuspakket was en dat ik niet thuis hoefde te blijven voor levering, dat leek me sterk dus ben die dag de hele dag thuis gebleven. Toen kreeg ik aan het eind van de dag bericht: ‘je was niet thuis, dus we hebben het bij je buren bezorgd’. Alleen hebben ze dat niet gedaan, ze hebben het product bij een parcelshop aan de andere kant van de stad geleverd. Aangegeven dat dit niet klopte, toen werd me beloofd dat ze het opnieuw zouden bezorgen. Dagen niks gehoord om vervolgens te horen te krijgen dat ze het niet gaan bezorgen. Dit proberen op te lossen met de winkel zelf, maar die konden niks voor me betekenen en als ik het niet ophaal zou ik zelf de bezorgkosten moeten terugbetalen. Echt opvallend slechte service.

Beoordelingen voor dierenhuiden-decoraties.nl

Prima adres

Bestelde artikel uit collectie opgezette dieren was perfect en nog mooier als op de foto op de site
Product zo als omschreven . Een goede en zorgvuldige verzending
TK
3 mrt 2024
Bijzonder goed ingepakt voor de verzending! Ook een erg mooi product gekocht! Top!
Ondanks “vandaag bestellen, morgen leveren” nog geen bestelling geleverd. Zelfs nog geen bericht hierover. Besteld vrijdag 9/2

10 op 10

Hele vriendelijke, toegankelijke verkoper...onze vos werd snel geleverd en was heel zorgvuldig verpakt! 10 op 10!!!
Bymax.nl the place 2 be voor opgezette dieren! Topkwaliteit en service!

Slechte service, product niet geleverd

Antwoord van dierenhuiden-decoraties.nl
20 jan 2024
Hallo, Bedankt voor uw review, we vinden het echter jammer dat hij niet positief is. Wij hebben navraag gedaan bij de DPD en het pakket paste niet door uw brievenbus. Het gaat dan inderdaad naar een DPD punt bij u in de buurt, in dit geval was het 3,9 km bij u vandaan (±10 minuten met de auto of fiets). Jammer genoeg kunnen wij dit niet aanpassen bij de DPD. De retourkosten zijn inderdaad altijd voor rekening van de klant. Hopelijk bent u wel tevreden over het product, want dat heeft u ondertussen in huis :) Met vriendelijke groet, Max Duymelinck
TV
Theo V.
Alkmaar
31 aug 2023

Dik tevreden!

Super netjes en stevig verpakt. De haas op de foto is ook die we gekregen hebben. Heel erg blij mee! Ik ga zeker nog eens bestellen bij jullie :)
28 aug 2023
Snelle bezorging.!Uitstekende staat van het product en op juiste wijze verpakt.
23 apr 2023
Snelle verzending en vriendelijk contact. En een prima geprepareerde Kluut.
27 mrt 2023
Snelle levering. Goed verpakt. Eendjes in stolp voldoen aan verwachting.
13 jun 2023
Groot assortiment, prima product, eerlijke prijs, vlotte levering
28 sep 2023
Snelle levering en product is goed verpakt
6 okt 2023
Snel geleverd, goed verpakt.
7 okt 2023
Levering en kwaliteit