Besselinklicht.nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Besselinklicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2024
Duidelijke updates over het bestel- en leverproces. Heel vlotte levering. Note to self: niet alleen op de plaatjes afgaan, maar ook de beschrijving van het product goed lezen. Ik dacht vanwege de productfoto's lampenkappen met ondoorzichtige binnenkant te bestellen, maar de binnenkant blijkt juist van transparant plastic te zijn. Even wennen, maar ik doe het er maar mee.

Lampje besteld omdat er snel kon worden geleverd. Volgens track en trace van DHL is het bezorgd. Echter is niets ontvangen. Het ligt niet aan Besselink maar aan de gekozen vervoersdienst door Besselink...... Dus maar weer opnieuw besteld, zo is het toch nog een duur lampje geworden. Hoop dat het pakketje niet weer op mysterieuze wijze verdwijnt.

Beoordelingen voor Besselinklicht.nl

31 mrt 2024
SJ
s j.
yerseke
Product was op zich prima. Maar verzendkosten niet in verhouding. Product kon via brievenbus, maar zat in grote doos met dure verzendkosten.
Al de volgende dag bezorgd. Keurig verpakt. Probleemloos.
17 mrt 2024

Top service!

Kreeg een lamp binnen met 2 kapjes waaronder er 1 kapot was. Gemaild en binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd gekregen. Top service!
Bestelde lampje knipperde. Zonder gedoe of vragen een nieuwe opgestuurd gekregen. Chapeau perfect opgelost ga zo door.
Mooie kleine spot. Valt niet op. Had graag wat meer sfeerlicht willen hebben. Een tevreden klant.
Fijne webwinkel en veel keus ook !
Weer prima in orde!
snelle toezending
RT
Roland T.
Oisterwijk
Kreeg een lampje met een afwijking binnen, hier werd zonder problemen en erg snel kosteloos een vervanging voor gestuurd👍
RT
Roland T.
Oisterwijk
Wederom een super snelle en correcte levering!
Keurig verzorgt, goed verpakt, snelle levering
De goede afhandeling en het vlugge bezorgen.
LV
leo v.
amsterdam
prima prijs mooi produckt en snel geleverd
Precies zo geleverd als het is besteld…
Antwoord van Besselinklicht.nl
Fijn om te horen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor uw positieve feedback!
10 feb 2024
Goed product en een snelle levering.
3 feb 2024
De levering was zeer goed en vlug.
4 feb 2024
alles correct en slecht verlopen
Antwoord van Besselinklicht.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw waardevolle beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles correct was met uw bestelling. Het spijt ons echter te horen dat u niet tevreden bent over het winkelproces. We besteden oprecht aandacht aan de feedback van elke klant om onze diensten voortdurend te verbeteren. Als u specifieke opmerkingen of suggesties hebt, zouden we dat zeer op prijs stellen voor een betere winkelervaring. Bedankt voor je begrip en steun.
24 feb 2024