lampentotaal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 18-6-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
lampentotaal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampentotaal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18-6-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor lampentotaal.nl

251 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Prima te woord gestaan door een vrouwelijke medewerker, jammer genoeg ben ik haar naam kwijt, ondanks dat jullie maar tot vijf uur bereikbaar zijn, kreeg ik van haar s’avonds om 17.50 u. een telefoontje dat zij mijn bestelling gezien had, die ik een uur daarvoor geplaatst had, en dat er twee items besteld waren die niet in hetzelfde magazijn opgeslagen waren. Zij zelf zou de dag erna zorg dragen dat het ene item bij het andere gevoegd zou worden om van een snelle verzending verzekerd te zijn. 43u. na mijn bestelling werd geleverd TOP TOP TOP. Mocht u het hele verhaal hierachter willen weten, kunt u mij altijd benaderen. 0434093298.

Vond de lamp online groter dan in werkelijkheid in mijn handen Ook de afstelling sensor moet je alle schroefjes binnen de lamp in los maken om binnenin de lamp de lamp sensor in te stellen .. verder mooie lamp

Beoordelingen voor lampentotaal.nl

Levering sneller dan aangekondigd. Fraaie Alu lampen van goede kwaliteit voor goede prijs. Detail, maar jammer dat de geleverde voetstukken niet hetzelfde zijn. Een heeft een a-centrisch gat, de kabel ging er maar net doorheen.
Zowel Lampentotaal als DHL gaven aan dat het mogelijk een dag langer zou kunnen duren. Maar de bestelling kwam daardoor eerder dan verwacht. Fijne zaak. Doet gewoon wat wordt beloofd.
Mooie lamp, kleur zoals op foto, valt wat kleiner uit dan verwacht( heb dit zelf verkeerd ingeschat) , goed verpakt, aanrader.
Prima lamp. Veel keuze op de site. Vlotte levering en goede kwaliteit. Niet goedkoop maar is het waard.
2 x een bestelling geplaatst. 2de duurde iets langer, maar verliep ook vlot
Zeer snelle en correcte levering tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering
Correct en snel
Zeer goede service! We hadden een plafondlamp met led en bij installatie bleek dat die niet goed dimbaar was. Lamptotaal heeft daarom navraag gedaan bij de leverancier, met ons samengewerkt en toen het nog niet werkte (met 2x Gira en 1x Kopp), zelfs een dimmer opgestuurd waarmee het probleem opgelost werd! We zijn daar erg blij mee want zonder Lamptotaal hadden we dit probleem niet kunnen oplossen!
Tijdens warme dagen brengt deze ventilator verkoeling. De bestelling ging eenvoudig. Snelle levering.
Geweldig stille ventilator gekocht. Snel en netjes verpakt geleverd. Top. Heel blij mee.
Lamp is mooi! Gemakkelijk besteld en conform afspraak geleverd! Top!
Netjes geinformeerd over iets latere levering.