De enige wanklank die we hadden is de gemakzucht van HDL bij het afleveren. Ze getroostten zich weinig moeite het pakket bij ons thuisadres af te leveren. Dinsdag bestonden ze het zelfs ons "we hebben elkaar gemist" te mailen, terwijl we expres thuis gebleven waren. Woensdag werd het pakket wel afgeleverd, maar opnieuw niet bij ons thuis. Slordig werk van HDL. Misschien kunnen jullie dit doorgeven.
Een foute levering, wel mijn eigen kussen gekregen wat ik besteld had, nu zat er nog een dekbed bij in doos, ( 230 euro). Niet voor mij. Heb ik uit eerlijkheid zelf melding gemaakt. Krijg als antwoord dankjewel, en of ik t maar ff terug wilde opsturen via post nl. Had toch andere reactie verwacht of klein presentje.
Goede klantenservice! Het eerste dekbed was te warm voor mij en goed voor mijn vrouw, het was geen enkel probleem om dit om te ruilen voor twee losse dekbedden. Fijne ervaring
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.