White cloudzReviews

Gecertificeerd sinds: 25 nov. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
White cloudz is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij White cloudz kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 nov. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor White cloudz

11 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor White cloudz

Dit is het tweede dekbed die we bij hun bestellen. Dekbedden zijn heerlijk en keurig verpakt. Als we nog een dekbed nodig hebben dan is het weer bij white clouds. Echt Top.
9 nov. 2022
Geweldig dekbed. Slaap echt heerlijk onder het voor najaars dekbed van 100 % poolse dons. Had ik dit maar veel eerder besteld. Ben er zo blij en gelukkig mee🥰
9 nov. 2022
Zeer goede kwaliteit, supersnelle levering, alles is mogelijk. Dit was tweede bestelling voor nieuw bed! Topbedrijf en service!
7 nov. 2022
Heerlijk dekbed! We zijn goed geadviseerd en het dekbed was er de volgende dag al. Top!
7 nov. 2022
Ik ben blij met de snelle levering en het dekbed voldoet weer aan mijn verwachting.
Goed geholpen door de telefoon, en we slapen heerlijk onder ons Aspen dekbed
7 nov. 2022
Prima kwaliteit voor een goede prijs.
7 okt. 2022
Savonds om 22 uur besteld, volgende dag al geleverd. Heerlijke dekbedden, we hadden al een tweepersoons dekbed, nu 2 eenpersoons besteld. Mooi verpakt in tassen.
24 okt. 2022
Heerlijk zacht dekbed. Makkelijk aan elkaar te maken voor een winter dekbed
18 okt. 2022
Super snel geleverd! Heerlijk luchtig en warm dekbed.
8 okt. 2022
Fijn dekbed, lekker warm en niet te duur.
21 okt. 2022
Volgens verwachting.
28 sep. 2022
Het advies was goed en ik ben heel prettig geholpen. Het dekbed was de dag na de bestelling al bezorgd. Ik was die avond bij mijn moeder en het is een heel mooi en vooral heel licht dekbed.Mijn moeder kan geen gewicht meer op haar benen hebben maar dit dekbed weegt zo weinig, heel erg fijn! Ze ervaart dit zelf ook en ze slaapt er graag onder!
6 sep. 2022
Ik had een product besteld, netjes en snel geleverd. Voor mij was het iets te synthetisch dus ik heb de retourprocedure ook mogen testen en die is ook prima. Ik zou er zo weer bestellen.
9 sep. 2022
Duidelijke website, kwaliteit uitstekend. Goede en zeer snelle levering. Geproduceerd in Nederland dat is een grote plus!
5 okt. 2022
Mooi afgewerkte dekbedden. Systeem met de knoopjes is heel handig. Dekbed geeft veel wermte.