Troedoor- Logo - Beoordelingen

TroedoorReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Troedoor is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Troedoor kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Troedoor

29 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van evy b.
Een oplossing bieden voor jou probleem bij aankoop van goederen en als er dan iets niet goed uitpakt ook de helpende hand uitsteken om het in orde voor jou te brengen en de vriendelijke hulp van de medewerkers die het dan weer moeten ophalen en opnieuw weer iets anders terugbezorgen en in elkaar moeten zetten was echt geweldig !! wij hadden een hele goede ervaring met troedoor heteren

Productkennis en levering prima. De administratie was slecht op orde. Dat veroorzaakte verschillende keren miscommunicatie en daarmee weer irritatie bij ons. Onnodig lijkt me

Beoordelingen voor Troedoor

Een hele gave mooie bloempot gezien via een foto op Facebook Troedoor. Contact gezocht en binnen twee dagen in huis. Heel blij mee. Handgemaakt in Cirebon midden Java Indonesië. Bedankt Troedoor.
Antwoord van Troedoor
Beste M. Heel leuk om terug te lezen. Wij zijn blij dat wij je op deze manier hebben kunnen helpen. Bedankt en tot ziens!
Mooie winkel en prachtige accessoires. Heel fijn geholpen door Harm. Heel blij met de aangekochte artikelen.
Antwoord van Troedoor
Dank jullie wel! We geven het door. Tot ziens bij Troedoor.
vriendelijk en deskundige hulp. Correcte afwikkeling en snelle aflevering.
Antwoord van Troedoor
Wat fijn dat u de moeite neemt om een beoordeling te plaatsten. Dat waarderen wij enorm. Bedankt en tot ziens bij Troedoor.
Fijne winkel kopen er al jaren leuk geholpen en goede service
Antwoord van Troedoor
Beste Fam S, wij waarderen het enorm dat jullie de moeite nemen om een review te plaatsen. Hartelijk dank en graag tot een volgende keer!
Super mooi product en geleverd zoals afgesproken
Antwoord van Troedoor
Beste Fam Lens, wat fijn om te lezen dat jullie er echt blij mee zijn! Dat doet ons goed. Dank jullie wel voor het plaatsen van deze leuke uitgebreide review met foto. Graag tot ziens bij Troedoor.
Antwoord van Troedoor
Beste, vervelend om te lezen. Excuses voor de gang van zaken. dat had gewoon soepeler moeten gaan. We gaan ermee aan de slag om dat te verbeteren. En hopen je hier een volgende keer van te kunnen overtuigen. Graag tot ziens bij Troedoor.
van evy b.
13 okt. 2022
Wat fijn dat jullie de moeite nemen om dit te delen. En wij zijn blij dat jullie deze ervaring met ons hebben. Bedankt en graag tot ziens bij Troedoor.
1 nov. 2022
Fijne winkel, prachtig assortiment en geen alledaags spul. Levering van de (alle) meubels was keurig, door prettig en vakkundig personeel. Een aanrader!
1 nov. 2022
Wat een leuke beoordeling! Met leuke foto’s van de gekochte producten. Een mooi geheel. Bedankt voor deze uitgebreide review! En graag tot ziens.
12 okt. 2022
Meubels bij binnenkomst in t magazijn controleren of het de juiste zijn.( Geen verkeerde kleur e.d.) scheelt een boel ongein bij afleveren.
12 okt. 2022
Bedankt voor de feedback. Hier gaan we zeker wat mee doen. Graag tot ziens bij Troedoor!
12 okt. 2022
Vriendelijke mensen we zijn erg fijn geholpen bij het uitzoeken van onze heerlijke bank! Komen altijd graag in de winkel.
12 okt. 2022
Wat fijn dat jullie zo blij zijn met jullie nieuwe bank. Heel erg leuk om dit terug te lezen. Bedankt en graag tot ziens bij Troedoor.
12 okt. 2022
Mooi bedrijf met een zeer ruim assortiment meubels en toebehoren! De moeite waard om deze zaak te bezoeken in Heteren
Bedankt voor dit leuke bericht! Graag tot ziens. Groet, Troedoor
5 okt. 2022
Ongelooflijk grote voorraad en assortiment. Fijne service, nemen echt de tijd voor je.
12 okt. 2022
Geweldige service, grote voorraad aan meubels in alle verschillende stijlen.
12 okt. 2022
Heel erg bedankt voor deze review. Hierin proberen wij ons inderdaad in te onderscheiden. Graag tot ziens bij Troedoor!
12 okt. 2022
Vriendelijke, zakenkundige medewerkers. Grote sortering woonaccessoires.
12 okt. 2022
Wat leuk om te horen. Bedankt! En tot ziens bij Troedoor.
12 okt. 2022
Mooie showroom, gezellige verkoper die zich prima aan de afspraken houdt👍
12 okt. 2022
Wat leuk om dat te horen. Gaan we zeker doorgeven. Bedankt en tot ziens bij Troedoor.
12 okt. 2022
Goed advies, mooie kwaliteits spullen!
13 okt. 2022
Bedankt voor het plaatsen van een review. Goed om te horen en graag tot ziens bij Troedoor.
13 okt. 2022
fijn contact en goed overeleg
13 okt. 2022
Goed om te horen! Bedankt, groet en tot ziens bij Troedoor.
Fijne omgang
1 nov. 2022
Wat fijn om te horen! Bedankt en hopelijk tot ziens bij Troedoor Heteren.
Prima service
13 okt. 2022
Goed om te horen. Bedankt!
26 okt. 2022