FABRIQ-S® - Logo - Beoordelingen

FABRIQ-S®

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
FABRIQ-S® voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor FABRIQ-S®

Bestelling the hatter

Na verhelderend e-mail contact met geweldige service en en uitleg vooraf, the hatter met enthousiasme besteld. Deze kapstok is van geweldig materiaal, ziet er prachtig uit en heel functioneel. Ik ben er dan ook erg blij mee!

Keurige levering binnen geplande termijn.

Keurige levering binnen 4 weken. Verzendkosten zijn wel fors maar dat komt vermoedelijk door het gewicht van de geleverde materialen. Materialen zijn alle maatwerk en worden keurig ingepakt geleverd.

Geweldig bedrijf echt een aanrader

Al 2x iets bij Fabriq-s besteld en 2x perfect. goede communicatie, maatwerk was ook mogelijk. Producten zelf waren ook echt topkwaliteit. Zeer tevreden klant!
Mooi product, conform verwachting geleverd
Antwoord van FABRIQ-S®
Fijn om te horen, bedankt voor je review!
26 mei 2023

Ook perfectie achter de voordeur

Ik heb de eer gekregen om FABRIQ-S van heel dichtbij mee te maken vanaf de start. Het is echt prachtig om te zien hoe ervaren ondernemers, van een gevestigd bedrijf waar je "u" tegen zegt, een nieuwe concept opzetten en uitvoeren. Iedere stap moest perfect gezet worden, nergens bochten afsnijden en continu met de klant en kwaliteit als uitgangspunt. Qua bedrijf en contact met ze mag je niets anders dan betrouwbaarheid, persoonlijke service, ervaring en vriendelijkheid verwachten. De producten uit de webshop en het productieproces zijn van serieus hoge kwaliteit en echt fair geprijsd. Goed staal, unieke ontwerpen en dankzij een complete assemblagelijn met o.a. een lasersnijder ook nog eens perfect in de eindproductie. Uiteraard ben ik nadat ze van start gingen zelf dus ook klant geworden, de design kapstok 'The Twig' hangt naast mij te pronken. En op mijn bureau heb ik The Tiny Bull als sierstuk staan. Echt een toevoeging! Mocht je twijfelen dan hoop ik dat ik je mag overtuigen door te zeggen dat je zaken gaat doen met een bedrijf waar je op kan vertrouwen. Een bedrijf waar ik alleen maar trots op kan zijn dat ik ze van dichtbij mee mag maken. En wat je koopt? Daar ga je je leven lang plezier van hebben.
Antwoord van FABRIQ-S®
Wat een mooie woorden Michaël! Super bedankt voor alle complimenten en wat zijn wij gezegend met al het werk dat je voor ons verricht! Als er iemand opzoek is naar een klantvriendelijke en betrouwbare webdeveloper of marketeer, ben jij degene die ik aanbeveel! Leergierig en zeer gedreven, wat wil je nog meer? Een perfecte match!
2 jun 2023
Top product. Echt staal. In het echt nog mooier dan op de site.
7 jul 2023
Hi, Fijn om te lezen! We geven de producten zo goed mogelijk weer op de site, maar we zijn het helemaal met je eens! Zodra je het gewicht in handen voelt, in combinatie met de strakke afwerking, komt het product echt tot zijn recht. Bedankt voor je beoordeling! Vriendelijke groetjes, FABRIQ-S®