flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Nog niets ontvangen...
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, onze oprechte excuses voor de vertraging. Uw bestelling is naar u onderweg en zou binnenkort moeten arriveren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en beantwoorden graag al uw verdere vragen. Met vriendelijke groeten flessenland.nl
24 mrt 2024

Tevreden over producten, naast slechte service mbt de verzendtermijn

Goede producten en een breed assortiment; vind het alleen jammer dat het telkens bijna een week duurt voor m’n bestelling verzonden wordt. Laatste keren moest ik iedere keer bellen om te vragen wanneer hij nu eindelijk verzonden zou worden.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg naar u en zal binnenkort aankomen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en beantwoorden graag al je vragen. Met vriendelijke groeten flessenland.nl
Super trage bezorging
19 mrt 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd over dit onderwerp en we zouden het op prijs stellen als u zou willen reageren. Neem bij klachten altijd direct contact met ons op, zodat we zo snel mogelijk kunnen reageren. Hartelijk dank. Uw Flessenkland team
24 feb 2024

twee flessen stuk

Van de bestelling waren er twee flessen stuk. Het inpakken van flessen is ondermaats voor vervoer!
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer dat de levering beschadigd was. Onze klantenservice heeft u zojuist een bericht gestuurd zodat we u de betreffende artikelen opnieuw kunnen toesturen of kunnen terugbetalen. Informeer onze collega's per e-mail. Hartelijk dank. Uw Flessenland team
De draaiknoppen passen niet op de flessen
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer als er een probleem is met de bevestigingsmiddelen. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen via e-mail, zodat we samen kunnen verduidelijken hoe we het probleem kunnen oplossen. We vragen u daarom om uw e-mails te controleren. Hartelijk dank! Uw team uit Flessenland
Niks ontvangen duurt lang krijg 100 berichten voor niks
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen! Bedankt voor uw opmerking. Uw pakket wordt bezorgd. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet. Uw team van www.flessenland.nl

Levertijd 2-5 dagen …….??????

Levertijd 2-5 dagen …….. ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling.
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering is vertraagd. Onze klantenservice heeft zojuist per e-mail contact met u opgenomen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
4 feb 2024
Veel breuk door slechte verpakking. Doffe flessen en een onbereikbare e-mail
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Het spijt ons zeer dat er een probleem was met de levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft u een bericht gestuurd om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
12 okt 2023
had twee kapotte potten
2 okt 2023

Telefonisch niet bereikbaar geen reactie op mail en flessen slecht verpakt

Telefonisch niet bereikbaar, flessen zijn zeer slecht verpakt waardoor er veel schade is. Bestellingen betaald en nooit geleverd en krijgen gene reactie op 6 verstuurde mails
27 sep 2023

Flessen gebroken geleverd

Flessen slecht verpakt, ruim de helft gebroken. En geen service. Na een 1e belofte om geld terug te storten blijft het stil. Telefoon wordt niet opgenomen en op mijn mails krijg ik geen reactie meer.
28 aug 2023
Nog steeds aan het wachten op de levering. Een week na de bestelling is deze nog niet eens verwerkt, laat staan vertrokken.
28 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw commentaar. Door een plotseling zeer hoog bestelvolume is de verzending helaas vertraagd. Uw bestelling is onderweg en zal u spoedig bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Uw team uit Flessenland
27 aug 2023

(Nog) geen ontvangst

Ik heb een week geleden een bestelling gedaan en een bevestigingsmail ontvangen, maar daarna niks meer gehoord of ontvangen.
30 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor je opmerking en onze oprechte excuses voor de vertraging in je bestelling. We hopen dat u nog steeds geniet van de producten. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Uw team uit Flessenland
26 aug 2023
ik heb op 18 augustus voor 59,99 besteld en nog steeds niets ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven en nu komt u mij vragen wat ik van Flessenland vind. Het fruit dat in de flessen moet hangt inmiddels te verpieteren.
25 aug 2023
te duur en te lange levertijd. voorraad ook niet op orde, wanneer we een product hebben besteld en een nieuwe order willen doen blijkt het product niet leverbaar?
28 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw commentaar. Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling en we zijn blij dat u al contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Door een plotseling zeer hoog bestelvolume is de verzending helaas vertraagd. Uw bestelling is onderweg en zal u spoedig bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Uw team uit Flessenland
25 aug 2023
Nog niets ontvangen en men vraagt mij al of ik wil beoordelen
Geen levering Geen communicatie
25 aug 2023
De prijzen zijn flink gestegen, betaal nu het dubbele voor dezelfde bestelling. Ook is mijn order nog steeds niet verzonden. Vorig jaar zat er 1 kapotte fles tussen.
24 aug 2023
Ik wacht al een week op de flessen die ik besteld heb. Heb bevestiging ontvangen maar verder niets.
25 aug 2023
Beste gast, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw bestelling wordt momenteel geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van Flessenland
24 aug 2023
Je kan beter even wachten met deze vraag tot de bestelling is geleverd