flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

4 feb 2024
22 aug 2023

Goed product maar graag wat meer info over het afhendelen van de bestelling

Pakket arriveerde op de 7e werkdag na bestelln en was goed verpakt. Ik miste wel de bevestiging van de opdracht en het moment van versturen. Om wat te zien , moest ik na registratie op de website kijken, waar mijn bestelling dan nog steeds in behandeling was. De tracking infromatie van DPD gaf pas aan dat het was verstuurd en het arriveerde ook vlot daarna
25 mei 2023
Het kwaliteit van de flessen is heel goed en ze hebben een goede aanbod. Pakketje was goed ingepakt en de doppen mooi apart verpakt. Wat een beetje minder was, was de track&trace dat ze zelf in de gaten moet houden. Al een paar dagen stond het bij de depot van DPD en dan ineens op geleverd. Moeilijk om te plannen thuis te zijn om het pakket aan te nemen.
MF
Mar F.
Middelburg
5 aug 2023
Er is heel veel uitzoek met duidelijke omschrijvingen. Een prettige site om te zoeken. Wat beter kan is: het verzenden van een bestelbevestiging. Waarbij ik wel moet opmerken dat er wel een mail kwam zodra de verzending in gang was gezet. Een indicatie van de te verwachten leveringsdatum zou ook fijn zijn.
23 mei 2023

Mooie chique stoere flessen die goed aansluiten bij ons merk Boulevard de la MADELEINE

Mooie flessen met een chique stoer uiterlijk. wel een paar flessen ontvangen met kleine beschadiging wat jammer is want ik kan deze niet in de verkoop doen. Ook zou het fijn zijn als de leveringstijd iets korter zou zijn
AT
Alma T.
Beverwijk, Niederlande
21 jun 2023

Probleemloos bestellen

Geen gedoe, gewoon betalen en leveren. De levering duurde een paar dagen, dat was niet goed aangegeven. Maar verder probleem.
5 jul 2023
prima webshop, winkelen zonder problemen, helaas aanzienlijk duurder geworden bezorgkosten zijn ook aan de hoge kant
10 jun 2023

Vriendelijke klantenservice, oplossingsgericht

De flessen waren wat vertraagd wegens grote drukte, de klantenservice heeft goed naar een oplossing gezocht.
4 mei 2023
Heb nog niets gehoord of ontvangen , dus kan nog geen feedback geven
27 mei 2023
ik heb 26 ipv 27 flesjes ontvangen. Kan gebeuren.
25 aug 2023
De flessen werden heel goed verpakt.
25 jul 2023
snelle levering, goed verpakt.
14 jul 2023
Vlotte en snelle levering.
25 jul 2023
Alles naar tevredenheid