flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

14 jul 2023

Top service

Een deel van initiële bestelling bevatte helaas een aantal verkeerde artikelen. Dit is snel en adequaat door Flessenland opgelost! Ga zeker hier mijn vervolg bestellingen plaatsen.
23 jul 2023

Geleverd wat werd beloofd!:

Geleverd wat werd beloofd via de site: -precies wat het is -goeie kwaliteit -vriendelijke prijs -op tijd in huis -goed verpakt
WY
Waxsalon Puur Y.
Beverwijk, Niederlande
30 jun 2023
Website is duidelijk, kon snel mijn gewenste verpakkingen vinden en het werd redelijk snel geleverd. Prijs kwaliteit is in orde.
AT
Alma T.
Beverwijk, Niederlande
21 jun 2023

Probleemloos bestellen

Geen gedoe, gewoon betalen en leveren. De levering duurde een paar dagen, dat was niet goed aangegeven. Maar verder probleem.
2 jun 2023
Veel aanbod, snelle levering, netjes verpakt. Snelle reactie en actie nadat een bestelling door vervoerder beschadigd bleek
5 jul 2023
prima webshop, winkelen zonder problemen, helaas aanzienlijk duurder geworden bezorgkosten zijn ook aan de hoge kant
10 jun 2023

Vriendelijke klantenservice, oplossingsgericht

De flessen waren wat vertraagd wegens grote drukte, de klantenservice heeft goed naar een oplossing gezocht.
19 sep 2023

Goede klantenservice

Ik had per ongeluk de verkeerde flessendoppen gehad. Zonder vragen kreeg ik de juiste thuis gestuurd :-)
KK
1 jul 2023

Goed, snel en scherpe prijzen

Verzenden snel, goed en breukveilig ingepakt en scherpe prijzen. Vragen/problemen worden snel opgelost.
21 jul 2023

goed verpakt

De manier van inpakken inclusief de losse flesjes super... Ook de communicatie was goed via de email.
15 mei 2023
Overzichtelijke website, snelle levering van goederen en nog nooit problemen gehad met leveringen.
PN
Peter N.
Arnhem
Deze shop heeft een breed assortiment en mijn bestellingen zijn altijd vlot en correct uitgevoerd
23 jul 2023
Bijzonder snelle en correcte levering. Alles piccobello in orde! Ik kom zeker weer hier terug.
13 aug 2023
perfecte service, als er iets stuk wordt geleverd dan wordt het snel in orde gebracht
9 jun 2023
Goed en netjes verpakt. Geen belachelijk grote doos en een goede snelle bezorging.
23 mei 2023
Ook in kleine aantallen wordt er bezorgd. Precies wat ik zocht en netjes bezorgd.
31 mei 2023
Jullie zijn seriuz en professioneel.flexibel en snelle service.ben zeer tevreden
26 jul 2023
goede artikelen en snelle levering, ik denk niet dat er nog iets moet veranderen
26 jul 2023

Goede klachten afhandeling

Trage verzending, maar goede producten en echt een heel goede probleemoplossing.
27 jul 2023
Ze doen gewoon wat ze moeten doen. Een bestelling leveren. Applaus!