flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.002 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

29 aug 2023

Goedkoop, kwaliteit, kon sneller.

19 sep 2023

Topservice

Wij bestellen vaker hij Flessenland en dit was de eerste x dat wij producten ontvingen die kapot waren gegaan tijdens het transport. Dit werd goed opgepakt door het bedrijf en wij hebben de producten binnen een paar dagen nageleverd gekregen.
25 aug 2023
bij mogelijke beschadiging door transport een contactpapiertje in de doos. ik merk wel dat er soms wat glas sneuveld. meestal doe ik hier niets mee, want het is de prijs niet waard om er echt een heel ding van te maken.
12 aug 2023
Tot nu toe 1 keer besteld, en alles was in orde. Nu tweede bestelling staan, daar wacht ik nu nog op, ik hoop dat het zo goed blijft gaan.. ze hebben namelijk best een groot assortiment, wat heel fijn is.
TB
Thea B.
Drachtstercompagnie
8 jul 2023

Fijne leverancier, mooie producten.

Goed ingepakt. Snelle levering. Veel keuze op de website. Als je iets speciaals wil, kan je hier terecht. Ik ben een terugkerende klant. Tenminste als ik iets nodig heb. En zeer tevreden en blij.
14 jul 2023

Top service

Een deel van initiële bestelling bevatte helaas een aantal verkeerde artikelen. Dit is snel en adequaat door Flessenland opgelost! Ga zeker hier mijn vervolg bestellingen plaatsen.
23 jul 2023

Geleverd wat werd beloofd!:

Geleverd wat werd beloofd via de site: -precies wat het is -goeie kwaliteit -vriendelijke prijs -op tijd in huis -goed verpakt
WY
Waxsalon Puur Y.
Beverwijk, Niederlande
30 jun 2023
Website is duidelijk, kon snel mijn gewenste verpakkingen vinden en het werd redelijk snel geleverd. Prijs kwaliteit is in orde.
2 jun 2023
Veel aanbod, snelle levering, netjes verpakt. Snelle reactie en actie nadat een bestelling door vervoerder beschadigd bleek
5 mei 2023
Snelle levering. Alles zit degelijk verpakt: ik heb nog nooit breuk meegemaakt terwijl al heel lang bij ze bestel.
19 sep 2023

Goede klantenservice

Ik had per ongeluk de verkeerde flessendoppen gehad. Zonder vragen kreeg ik de juiste thuis gestuurd :-)
KK
1 jul 2023

Goed, snel en scherpe prijzen

Verzenden snel, goed en breukveilig ingepakt en scherpe prijzen. Vragen/problemen worden snel opgelost.
21 jul 2023

goed verpakt

De manier van inpakken inclusief de losse flesjes super... Ook de communicatie was goed via de email.
15 mei 2023
Overzichtelijke website, snelle levering van goederen en nog nooit problemen gehad met leveringen.
PN
Peter N.
Arnhem
Deze shop heeft een breed assortiment en mijn bestellingen zijn altijd vlot en correct uitgevoerd
23 jul 2023
Bijzonder snelle en correcte levering. Alles piccobello in orde! Ik kom zeker weer hier terug.
13 aug 2023
perfecte service, als er iets stuk wordt geleverd dan wordt het snel in orde gebracht
9 jun 2023
Goed en netjes verpakt. Geen belachelijk grote doos en een goede snelle bezorging.
23 mei 2023
Ook in kleine aantallen wordt er bezorgd. Precies wat ik zocht en netjes bezorgd.