woolville.nl
Beoordelingen:

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal  

4,38
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

de meest kritische beoordeling

22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor woolville.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(6)
(13)
Resetten
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het elastiek brak gelijk toen ik in de autostoel ging zitten. Wel een snelle levering.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
7 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons zo om te horen dat je elastiek brak zodra je ging zitten. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten aanbieden en hopen dat je kunt blijven genieten van de andere functies van je aankoop. We nemen klanttevredenheid zeer serieus en waarderen alle feedback of beoordelingen die ons helpen om onze producten en diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie. Met vriendelijke groeten, Anna
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
8 mei 2024
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen! We zijn blij dat je sommige aspecten van onze diensten naar je zin vond - we streven altijd naar een geweldige klantervaring. We begrijpen dat andere aspecten misschien te wensen overlieten en we nemen alle feedback serieus. Als bedrijf is onze filosofie dat klanttevredenheid de sleutel is en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback - die is voor ons van onschatbare waarde. Met vriendelijke groeten, Anna
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan het product niet beoordelen. De bezorger-GLS- geeft aan het product te hebben afgeleverd alleen niet bij mij! Ik heb geen product van Woolville ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
7 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We stellen alle feedback zeer op prijs, zowel goede als slechte. We begrijpen dat je je product niet van ons hebt ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Ons team werkt hard om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Helaas kunnen zich onverwachte problemen voordoen en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. We danken je nogmaals voor je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft. Met vriendelijke groeten, Anna
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
8 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen je feedback, zowel positief als negatief. We streven naar een unieke ervaring voor onze klanten. We zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en zijn dankbaar voor alle opbouwende kritiek. Hoewel we begrijpen dat je teleurgesteld bent over je ervaring van vandaag, hopen we dat je ons in de toekomst nog een kans zult geven en gebruik zult maken van alles wat we te bieden hebben. Met vriendelijke groeten, Anna
JD
Jandico D.
Kockengen
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede website, veel keuze. Helaas had ik veel haast (zorg had aangegeven dat ze ze snel nodig had) en levering duurde lang zonder een optie om tegen meerkosten ipv 4 in ons geval binnen een dag te leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
12 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en voor je vriendelijke woorden over onze website. We begrijpen dat je je bestelling zo snel mogelijk nodig had en het spijt ons dat het langer duurde dan verwacht om aan te komen. We streven er altijd naar om onze klanten de beste klantervaring te bieden en tegelijkertijd hard te werken om de kosten laag te houden. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna
SJ
Santakoemarie J.
'S-GRAVENHAGE
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen kon wel in het nederlands maar alle communicatie over bestellen en retourzending moest vertaald worden in het engels. 3 a 4 mailtjes moeten sturen voordat ik een retourformulier kon invullen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
7 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Het spijt ons te horen dat je een moeilijke tijd hebt gehad met het retourneren van je bestelling en we hadden graag gezien dat het soepeler was gegaan. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klantenservice onze topprioriteit te maken, ongeacht waar je je bevindt. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en is beschikbaar in meerdere talen voor jouw gemak. We hopen dat je ons in de toekomst nog eens probeert! Met vriendelijke groeten, Anna
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Nadat ik bestelling geplaatst had, zag ik dat ik verkeerde maat besteld had. Gelijk gemaild, antwoord was dat bestelling al ingepakt was???? Was niets meer aan te doen. Ontvangst was 5 dagen later. Dus waarom niet veranderen van maat?
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
5 apr 2024
Hallo, We streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verzenden en helaas komt het soms voor dat we de bestelling meteen kunnen verzenden, net nadat deze is aangemaakt, en dat we de bestelling niet kunnen stoppen en wijzigingen kunnen aanbrengen nadat deze is verzonden. Het spijt ons dan ook zeer voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Anna
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Door zorgvuldiger met de gegevens om te gaan. Ik kreeg een mail dat ik niet betaald had, maar ik had wel degelijk betaald en dat kon ik aantonen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
8 apr 2024
Bedankt voor je feedback! We waarderen het vertrouwen van onze klanten en het spijt ons als er een misverstand is geweest. We zullen je feedback in overweging nemen om ervoor te zorgen dat soortgelijke situaties zich in de toekomst niet meer voordoen. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betaalplatform werkt niet. En bij telefonisch contact kreeg ik een zeer slecht Engels sprekende persoon aan de lijn, was moeilijk communiceren.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
1 apr 2024
Bedankt voor uw feedback! Hoewel het ons spijt dat uw ervaring met ons betalingsplatform niet aan onze gebruikelijke hoge normen voldoet, zijn we blij om te horen dat u contact heeft opgenomen met ons klantenserviceteam. We begrijpen het belang van duidelijke communicatie bij het zoeken naar hulp en streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We waarderen alle feedback omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren en een betere ervaring voor alle klanten te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven! Wij nemen contact met u op om de situatie op te helderen. Met vriendelijke groet, Anna
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kopersbescheming wil ik liever niet ivm de kosten
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
7 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback. We begrijpen dat de kosten een belangrijke overweging zijn en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn zonder de kosten te drukken. We hopen dat je een product vindt dat voldoet aan je behoeften, budget en normen! Met vriendelijke groeten, Anna
PK
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer slechte voetbed je voelt de noppen van de zolen wat erg pijnlijk is .
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
5 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback, omdat het ons helpt om onze producten en klantenservice te blijven verbeteren. In ons bedrijf streven we naar kwaliteitsproducten en comfortabele ervaringen voor al onze klanten. Als je suggesties of feedback hebt over hoe we onze producten of service kunnen verbeteren, dan horen we dat graag. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Met vriendelijke groeten, Anna
MD
Miranda D.
Deventer
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zooltjes zijn snel plat en wol gaat er snel af. Geen aanrader.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
5 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen het op prijs om je eerlijke feedback te horen. we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven we ernaar om artikelen te maken die de tand des tijds zullen doorstaan. We houden rekening met elke recensie die we ontvangen en hopen dat als je ervoor kiest om ons nog een kans te geven, je een veel bevredigendere ervaring zult hebben. Dank je wel! Met vriendelijke groeten, Anna
JB
Jaap B.
Leidschendam
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

pas 3 keer gebruikt - nu al kapot

Ik heb ze pas 3 keer gebruikt - nu al een gaatje in een van de handschoenen - mijn duim steekt erdoor!!!
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
19 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen! We begrijpen dat de eerste 3 keer dat je onze handschoenen gebruikt een beetje een teleurstelling kan zijn, maar we geloven in kwaliteit en staan achter elk paar dat we maken. Ons doel is dat je onze handschoenen elke keer weer met plezier draagt, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen en ons te laten weten of we nog iets voor je kunnen doen. Met vriendelijke groeten, Anna
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bodywarmer niet geschikt voor dames met vrouwelijke vormen.

Bodywarmer gekocht, zou unisex zijn, maar gi g echt niet dicht over mijn vrouwelijke heupen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Dank je wel voor je feedback! We proberen altijd comfortabele en stijlvolle kleding te maken die er goed uitziet op iedereen. Helaas lukt dat soms niet. Onze excuses dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan, en we waarderen het dat je ons daarop hebt gewezen. We willen graag helpen met je probleem, dus onze klantenservicecollega's zullen contact met je opnemen en proberen je probleem op te lossen. Bedankt, Anna
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte ervaringer

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
1 feb 2024
Goedendag, het spijt ons zeer dat u een negatieve ervaring heeft met ons product. Pakketten kunnen eenvoudig worden geretourneerd, u hoeft alleen maar het retourformulier op onze website in te vullen en een DHL-label af te drukken dat bij een filiaal kan worden afgegeven. Het is zeker niet nodig om te verzekeren of zelf de retourkosten te betalen. De informatie die u verstrekt, is dus niet relevant. Het binnenste van de schoen is met schapenwol. We zullen de kwaliteit van de binnenzool controleren. Onze collega's zullen contact met u opnemen en helpen u graag verder.
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Returning an order is very difficult 😔 First there was no return label when I clicked on the link, then I received a label that isn’t working and now I’m still waiting for a solution. In the meantime, I dragged the rather large box two times on my bike to town and now it is still standing here. Hope I will get my money back. If not, I will also cancel my Woollies’ membership and NEVER order with them again!
Beoordeling melden
MV
M.j. v.
Lelystad
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, is retour gezonden door gls wegens niet bestaand adres. Ben erg ontevreden. Heb contact met iemand die alleen in het Engels communiceert is voor mij lastig
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Bedankt dat je dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht! We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je je bestelling niet hebt ontvangen en het moeilijk is om te communiceren met iemand die alleen vloeiend Engels spreekt. Het is nooit onze bedoeling geweest om zoiets te laten gebeuren en we bieden onze oprechte excuses aan. Als bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke klantenservice en ondersteuning te bieden, ongeacht de taalbarrière. We danken je voor je geduld in deze periode. Anna
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Telefonisch onbereikbaar. Retour zenden wordt onmogelijk gemaakt. Je krijgt een code die bestaat uit letters en cijfers. Deze wordt niet geaccepteerd bij DHL. Je moet een qr code of een streepjescode krijgen. Dit geven ze niet. Na meerdere mails in het engels de juiste barcodes ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen de frustratie volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij het retourneren van uw pakket. We zullen dit probleem serieus nemen en het intern bespreken om ervoor te zorgen dat onze retourprocedure wordt verbeterd en dat soortgelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Als u verdere hulp nodig heeft bij het retourneren van uw pakket en het verkrijgen van uw geld terug, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of een ander communicatiekanaal dat voor u het beste werkt. We streven ernaar om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anna
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet de gewenste kwaliteit.

Helaas was de kwaliteit van de pantoffels niet zoals we hadden verwacht. Wel warm. Maar geen goede steun, comfort. Vandaar dat we ze hebben teruggestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van woolville.nl
20 feb 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van de slippers niet aan je verwachtingen voldeed. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich op hun gemak voelen en gesteund worden in hun aankopen, en we streven ernaar dat elk product aan die normen voldoet. We hopen dat je onze andere producten bekijkt, want we zijn ervan overtuigd dat ze aan je behoeften zullen voldoen!
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog geen retouretiket uitprinten, want dan komt er een foutmelding!
Beoordeling melden