Onlineaquariumspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineaquariumspullen.nl
Beoordelingen:

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.587 beoordelingen in totaal  

4,78
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Onlineaquariumspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel correct geleverd, aquariums allen prachtig verpakt en heel aangekomen Top service daar blijf ik graag klant

de meest kritische beoordeling

3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Onlineaquariumspullen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(1)
(2)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Graag voortaan versturen met dhl of post nl

Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
3 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk jammer dat de bestelling bij de vervoerder niet is verlopen zoals u mag verwachten. Wij hebben helaas geen invloed op de levering of vertragingen ontstaan bij de vervoerder. Ik vind het dan ook jammer dat wij hier als winkel op afgerekend worden, terwijl de zending binnen de door ons beloofde tijd is overgedragen aan de koerier naar keuze. Een review voor DPD kunt u hier achterlaten; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com Mocht u in de toekomst de verzending liever via postNL willen dan is dit ook een verzendoptie in de webshop (speciale / diepvries zendingen uitgezonderd). Voor nu bedankt en alvast een heel goed weekend toegewenst ! Mark Steenbergen
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Late levering (5dagen) en als je niet thuis bent kan je er nog achter gaan lopen..
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
16 apr 2024
Goedemorgen Bjorn, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk vervelend dat de bestelling niet helemaal is verlopen zoals u had verwacht. Ik heb even met de bestelling meegekeken en deze is geplaatst op 08-04-24. Wij hebben deze bestelling op 09-04-24 overgedragen aan DPD, binnen de beloofde 24 uur op de website. De zending is hier 1 dag vertraagd wat natuurlijk spijtig is maar soms gebeurt. Dit valt compleet buiten onze macht en hier kunnen wij als bedrijf helaas ook niets aan doen, dus het is jammer dat ons dit wordt aangerekend. De bezorger staat vervolgens op 11-04-24 bij u op de stoep en dan blijkt u inderdaad niet thuis te zijn, ook iets waar wij of de bezorger iets aan kan doen. I.v.m. diefstal en schade is het niet toegestaan om de zending bij de deur achter te laten dus gaat de zending op 12-04-24 naar een pakketpunt waar u deze kunt afhalen. Al met al een redelijk normaal verloop van deze zending met 1 dag vertraging door DPD en 1 dag omdat u niet thuis was. Levering (4 dagen ipv de ''normale'' 2) is niet heel vreemd en ik vindt het dan ook jammer dat er meteen een 1 ster stempel op gedrukt wordt. Ik wil u bedanken voor de review en feedback en wens u nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Mark Steenbergen
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op donderdag besteld en op dinsdag in huis...
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
26 apr 2024
Goedenavond Rik, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Ik heb uw bestelling even bekeken en u heeft een bestelling geplaatst en daarbij gekozen voor postNL briefpost (postzegels zonder tracking). De bestelling van donderdag hebben wij op vrijdag verzonden. Doorgaans zou postNL deze op zaterdag bezorgen maar dit is blijkbaar om onbekende reden niet gebeurt. Aangezien er op maandag geen briefpost wordt bezorgd is deze disndag (dus met 1 dag vertraging) bezorgd. Wij als webshop hebben uw bestelling binnen de beloofde verzentermijn aangeboden aan de vervoerder middels de verzendoptie naar keuze. Ik vind het dan ook jammer dat u ons de vertraging van een extern bedrijf aanrekent waar wij geen invloed op hebben. Middels deze review beoordeelt u ons als webshop en niet de service van PostNL. Het is natuurlijk vervelend dat uw zending een dag later aan is gekomen dan we mogen verwachten maar helaas hebben wij hier ook geen invloed op. Bedankt voor nu en ik wens u een heel fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Mark Steenbergen
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
BB
boudewijn b.
sint-niklaas
23 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb nog niks gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
28 feb 2024
Goedemorgen Boudewijn, Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. U heeft bij ons garnalen besteld via een derde partij (kweker). Zoals wij zeer duidelijk op de website vermelden kunnen deze zendingen langer onderweg zijn. De kweker ''verzamelt'' bestellingen gedurende 2 a 3 dagen en verzend alles dan tegelijk. Uw bestelling van 16-02 is op 20-02 aangeleverd bij DPD en DPD heeft de zending op 23-02 afgeleverd. Op de website vermelden wij dat de kweker zendingen binnen 48/72uur door de kweker worden verzonden met een levertijd van 2 tot 5 werkdagen (ma-vr). De bestelling is daarmee binnen de beschreven levertijd geleverd. Ik snap dat hier misschien snel overheen gelezen wordt of dat een pagina niet volledig wordt gelezen, maar ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. We hebben reeds ook de uitleg via de mail gegeven maar helaas geen reactie mogen ontvangen. Voor nu bedankt en graag tot een volgende keer, Mark Steenbergen
23 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
2x besteld 1ste keer veel te laat geleverd planten waren niet meer zo oke kan is gebeuren 2de keer medicatie zieke vissen besteld dringend nodig weeral veel te laat geleverd ook al betaal je meer omdat je PostNL neemt dan verwacht je ook dat het op tijd geleverd word bij andere webshops geen probleem met PostNL toch zeker geen 2x dus dubbele kosten bij andere webshop moeten bestellen waar het dus wel op tijd geleverd is klantenservice krijg je een boertig antwoord is ons probleem niet was op tijd verstuurd ik zal niet snel slechte revieuw geven maar dit verdient voor mij 1ster
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemorgen Erica,Bedankt voor uw recentelijke bestelling en review met feedback. Het is jammer dat uw bestelling bij postNL vertraging heeft opgelopen, dit is helaas niet ongewoon in de drukkere tijden. Dat het toevallig 2x bij onze bestellingen is gebeurt zijn wij geen debet aan. Ik heb het reeds via de mail aan u uitgelegd maar ik zal het ook hier doen, zodat iedereen het complete verhaal heeft. Wij hebben uw bestelling van 18 juni (zondag) op maandag 19 juni aangeleverd bij postNL. Dit is binnen de beloofde verzendtijd vanuit onze kant. PostNL heeft de bestelling vervolgens pas op 23 juni bij u afgeleverd. U kunt zelf in de track and trace zien bij de update van 19 juni dat wij deze hebben ingeleverd bij postNL; 19 juni 17:28 Pakket is ontvangen door PostNL.Ik vindt het jammer dat u denkt dat wij iets kunnen doen aan een vertraging bij postNL terwijl ik via de mail al heb uitgelegd dat wij hier geen invloed op hebben en dat het gedurende drukkere periodes langer kan duren bij verschillende bezorgdiensten. Meer dan dit kan ik u helaas niet vertellen en zo ligt de situatie er voor. Jammer dat u hier anders over denkt.Natuurlijk wel vriendelijk bedankt en een heel goed weekend gewenst!Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
De artikelen waren wel aangekomen, later dan ik verwacht had! Maar helaas was de pakket/doos half nat bezorgd....dus was bang dat er lekkage was ontstaan tijdens transport! De flessen waren ook met plastic zakken in gepakt, waardoor veel condens vocht in de zakken zit. Dat vindt ik al een beetje vreemd dat ze in plastic zakken zijn verpakt!
Beoordeling melden
27 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Producten zijn zeer goed maar bezorgingskosten in verhoudig nogal prijzig. DPD heeft in mijn woonplaats maar een afhaalpunt ver weg dus noodgedwongen gekozen voor het dure Post.nl, 7,75 voor klein pakketje.
Beoordeling melden
5 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
The color of the product does not match the advertised, the advertised color is a very light brown color, the one sent to me has a STRONG brown color, with green spots.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Hello Rui Jorge Sampaio,Thanks for your order and review with feedback.I am sorry the color of the decorations appears to be different then the product picture on the website. We get this product from our supplier in closed boxes so we cant check every single thing before sending out. I was not aware of this situation until this review so I was not in a position to offer a solution.If you where to contact us through an email or any other way I would be more then happy to resolve the situation for you. That way we could make the whole experience a positive one and the review would not be necessary. However, if you do not contact us we cant help you. I am sad you did not give us the chance to help you out before posting an immediate review. Besides this, we would still like to resolve the situation for you! If you want an solution please contact us; onlineaquariumspullen@gmail.com so we have a change of solving this with you.With kind regards,Mark Steenbergen
6 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Paket wurde nicht geliefert,trotz Lieferbestatigung von DPD. Beschwerde bei DPD hat bisher kein Erfolg gebracht. Vor einer Woche telefonisch bei DPD beschwert.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Hello Katja,Thanks for the order and review with feedback.You did purchase an product with us on the 26th of July, which has been delivered according to DPD on the 29th of July to the given address. You write you make complains with DPD, but you gave leaving behind at property permission for the shipment. This means DPD can leave the package at your door when you are not at home. Also, when signing this you give away all right on making a claim when the package disappears, DPD notify this clearly in the statement. When they leave it unattended is can get stolen for example, but the risk is for the receiver when you signed for this option. I am sorry you did not get your package, but I am sad you did not notify us before leaving a review. We where unaware of the situation so we could not offer any from of help to resolve the situation or help by contacting DPD on your behalf. I am sad the conclusion was made without giving us a change to help. Also, your review is more DPD related then a review for our shop. You leave a review for DPD here; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com. I am sorry about your situation, but please never pick the option of leaving it behind again. With this agreement between you and DPD (we have nothing to do with this), you also sign away your right to any compensation in cases of lost goods.With kind regards,Mark Steenbergen
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
44 Panzerwels Eques nach dem behandelnden Tod. Garnelen alle ok. Behandlung nach Beschreibung gemacht. 250 Liter 5 Gramm. Katastrophe
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Hello Radoslaw Paul Kotzian,Thanks for your order and review with feedback. I am sorry this happened to you, it is sad animals die when medicines are misused. HOWEVER, we state this very clearly on the website; -* Dieses Produkt sollte fur Fische ungefahrlich sein. Da uns ein anderslautender Bericht vorliegt, erfolgt die Verwendung in einem Aquarium mit Fischen auf eigene Gefahr. Die Nutzung erfolgt jederzeit auf eigene Gefahr.Also on the package itself: PLEASE REMOVE FISH AND SHRIMP BEFORE USE. We sell the medicine against planaria, which works perfectly. However, if the instructions are not read securely, things go south. If you ever use medication again make sure to read the instructions carefully, this catastrophe could have been prevented that way.With kind regards,Mark
18 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb nogal moeten zoeken of ik de goeie planten heb gekregen omdat de namen op de bestellijst afweken van het bestelde.
Beoordeling melden
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Producten zijn goed. Bezorging duurde erg lang. Zaterdag voor 17.00 uur besteld. Woensdag pas binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Corina,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Ik zie dat u op zaterdag een bestelling heeft geplaatst om 16;04. Wij versturen pakketjes op maandag t/m vrijdag zoals vermeld op de website, dus deze is ook zoals beloofd op maandag aangeboden aan DPD. DPD heeft de bezorging met 1 dag vertraagd waardoor de zending uiteindelijk op woensdag is bezorgd. 1 dag vertraging in het bezorgproces is natuurlijk jammer, maar zeker niet uitzonderlijk in wat drukkere tijden. Wij kunnen hier tevens niets aan doen. Wij hebben de zending binnen het beloofde termijn bij DPD aangeboden. Wij werken niet voor DPD en wij hebben geen invloed op de snelheid van het bezorgproces. Ik baal er dan ook een beetje van dan wij de dupe zijn voor een review welke eigenlijk niet over ons gaat, maar over DPD. U kunt deze altijd hier kwijt; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.comVoor nu bedankt en een hele fijne dag gewenst,Mark Steenbergen
2 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heb hout van 40-50cm besteld. Het hout kwam niet eens in de buurt van die afmetingen.
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag mitchell,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk vervelend dat u een stuk hout heeft besteld in een bepaalde lengtemaat, welke u vervolgens niet ontvangen heeft. Tot het moment van de review was ik hier niet van op de hoogte waardoor ik ook nog geen oplossing heb kunnen bieden. Als u even een mail had gestuurd met wat fotos dan kon ik met u mee kijken en hadden we het geheel direct kunnen oplossen en van deze negatieve review een positieve kunnen maken. Wij zijn ook mensen en maken wel eens een foutje, maar lossen het altijd netjes op! We moeten dan wel op de hoogte gebracht worden, anders gaat het lastig. We doen dit natuurlijk graag alsnog! Als u de fotos van alle ontvangen stukken wilt mailen naar; onlineaquariumspullen@gmail.com dan kijk ik graag met u mee.Voor nu bedankt en nog de beste wensen voor 24! Mark
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor mijn partner en zijn aquatoum besteld. Op de afbeelding dacht ik dat het
Beoordeling melden
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Had wel graag de echte snow flakes verkregen dit vond ik wel jammer
Beoordeling melden
4 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zou fijn zijn als ik iets binnenkrijg om re beoordelen
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Johan,Bedankt voor uw bestelling en review. Het staat u natuurlijk volledig vrij om op de kop te drukken wanneer u de bestelling ontvangen heeft. Het is niet nodig om eerder al de review te maken dan het moment dat er ook echt iets te melden is. Het jaarlijks terugkerende fenomeen van drukte in deze zelfde periode is vervelend, maar wij kunnen hier helaas ook niets aan doen. Wij hebben uw bestelling van 29-11 op 30-11 aan DPD overhandigd.Het is natuurlijk erg vervelend dat uw bestelling vertraging heeft bij DPD. Wij als webshop staan hier echt compleet los van. Wij doen ons best om goede service te bieden en het is jammer als dit niet wordt weerspiegeld bij de vervoerder, maar wij hebben hier helaas geen invloed op. Met de review raakt u dan ook ons, en niet DPD. U kunt een beoordeling voor DPD hier achterlaten; https://nl.trustpilot.com/review/www.dpd.com.Ik hoop dat u begrip heeft voor de situatie vanuit onze kant en ik hoop dat u de bestelling spoedig ontvangt. Het staat u altijd vrij om de review richting ons te wijzigen maar dit is natuurlijk geheel aan uzelf!Voor nu bedankt en alvast een fijne avond,Mark Steenbergen
17 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd product en dood plantje gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Yentel,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk vervelend dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Wij maken helaas wel eens een inpakfoutje maar lossen dit natuurlijk graag op! Als u ons even op de hoogte had gesteld dan hadden we het juiste (nogmaals) kunnen opsturen en dan was de negatieve review niet nodig en hadden we er een positief verhaal van kunnen maken. We moeten dan natuurlijk wel bericht krijgen, anders weten we niet dat er iets verkeerd is gegaan.We lossen dit natuurlijk alsnog graag op! U kunt ons een mail sturen naar; onlineaquariumspullen@gmail.com. We ontvangen graag een foto van de slechte plant en het verkeerde mos. Dan kunnen wij de voorraad bijwerken en lossen we het graag naar tevredenheid op! Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
12 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het kwam verdroogd en beschadigd aan
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Faith,Bedankt voor uw bestelling en review met feedback. Het is natuurlijk jammer om te horen dan het niet geheel naar wens is ontvangen. Tot het moment van deze review heeft u ons hiervan niet op de hoogte gebracht waardoor wij u nog niet hebben kunnen helpen. We doen dit natuurlijk graag, maar dan moeten we wel op de hoogte gebracht worden. Dan hadden we dit direct naar tevredenheid kunnen oplossen en hadden we een positieve afsluiting kunnen realiseren.We doen dit natuurlijk graag alsnog! Zou u een foto van het ontvangen product willen mailen naar onlineaquariumspullen@gmail.com? Dan kijken we graag naar de klacht en lossen we dit voor u op! Met vriendelijke groet,Mark Steenbergen
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn product is niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Onlineaquariumspullen.nl
1 jan 2024
Goedemiddag Luc,Bedankt voor uw bestelling en revieuw met feedback. Het is natuurlijk vervelend dat u de producten niet ontvangen heeft. U spreekt van Onzichtbare savu pods omdat u niets heeft ontvangen. Het is jamer dat wij een onzichtbare email hebben ontvangen om te informeren naar de zending. We kunnen en willen u graag helpen maar dan moeten we wel op de hoogte gesteld worden. Middels een onzichtbare email gaat dit natuurlijk moeilijk.We helpen u natuurlijk alsnog graag! Zendingen welke middels DPD verzonden zijn worden verzekerd. Bij verlies of schade kunnen wij een case maken bij DPD en zo een nieuwe zending voor u klaarmaken. We moeten ook hiervoor uiteraard wel even op de hoogte gesteld worden, anders weten we niet dat er iets mis gaat.Dat er niet is geinformeerd of een kans is geboden tot een oplossing is jammer. Dan hadden we het geheel wel gewoon positief kunnen afronden en dan hadden we ook een mooie review kunnen ontvangen. Als u ons even de zaak wilt mailen naar; onlineaquariumspullen@gmail.com dan help ik u graag verder en zorgen we dat u de producten ontvangt!Met vriendelijke groet,Mark