snelleofferte.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.084 beoordelingen in totaal

Jullie behandeling was voor mij bijzonder perfect echter na uitgebreid overleg met mijn familie dus ook met mijn kinderen wil en moet ik toch helaas afzien van mijn interesse in een traplift als 75 jarige weduwnaar wonende in levensloop bestendige huurwoning. Hopende dat de destijds gemaakte afspraak op 28-02 a.s. dan ook zal kunnen vervallen dank ik U oprecht voor uw prettige medewerking.

op computer wordt geadverteerd met opgave van offerteS. Bij aanklikken van site wordt je doorgezet naar site van 1 aanbieder, die volgens uw site na invulling van mijn gegevens de goedkoopste aanbieder in mijn regio zou zijn. Daarna kreeg ik direct telefonisch contact met de aanbieder, die een afspraak maakte voor een bezoek van hun vertegenwoordiger. Aan het betreffende bedrijf heb ik gemeld dat ik die gang van zaken niet kon waarderen omdat ik met 1 offerte geen prijsvergelijking kon maken. Afspraak wel doorgezet en is met vertegenwoordiger van Mibilae toch tot een overeenkomst gesloten. Ook hij vond de gang van zaken niet juist.

Beoordelingen voor snelleofferte.nl

Prettig telefoongesprek en goede service was mijn ervaring. Er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke omstandigheden en ik werk op een later tijdstip teruggebeld,
Weinig beter, ik had mijn mail nog niet verstuurd, of mijn telefoon rinkelde al.
PA
7 jan 2024

Supersnelle reactie

Gisteren aangevraagd en ook al was het moeilijk mij te bereiken, vandaag al een reactie. Hoe het resultaat zal zijn wachten we nog even af. Maar tot nu toe: SUPER
6 jan 2024
Ging snel
snelle en vriendelijke reacties.
Snelle reactie, vriendelijke uitleg
31 dec 2023
Dame (Ageeth) wist ons prima te helpen. Veel informatie gevraagd en ongevraagd. Wist net dat kleine beetje te overtreffen om ons over de streep te trekken. Erg blij met deze dame van de klantenservice. Net dat beetje meer dat doet een mens goed!
26 dec 2023

Bellen op Tweede Kerstdag is niet zo netjes

Ik vond het wat verbazend en niet geheel prettig om op Tweede Kerstdag gebeld te worden. De medewerker was heel vriendelijk, anders had ik het gesprek om die reden afgebroken.
De snelle en goede reactie van bedrijven,
JK

Lekker snel
Zo snel
Vriendelijk Adequaat Vraagt door
23 nov 2023
sorry maar ik krijg dit bericht van u en verder helemaal niks ontvangen
21 nov 2023
snel en doeltreffend