snelleofferte.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.073 beoordelingen in totaal

Jullie behandeling was voor mij bijzonder perfect echter na uitgebreid overleg met mijn familie dus ook met mijn kinderen wil en moet ik toch helaas afzien van mijn interesse in een traplift als 75 jarige weduwnaar wonende in levensloop bestendige huurwoning. Hopende dat de destijds gemaakte afspraak op 28-02 a.s. dan ook zal kunnen vervallen dank ik U oprecht voor uw prettige medewerking.

Ik heb vanmorgen iemand gesproken over 2ehands trapliften. Deze persoon heeft mij toegezegd mij binnen 10 minuten een mail te sturen met alle informatie maar tot op dit moment heb ik deze mail nog niet ontvangen. Aan de telefoon had ik echt het gevoel dat er flink werd doorgepakt. Daarna heb ik alleen deze mail ontvangen

Beoordelingen voor snelleofferte.nl

goed persoonlijk gesprek
zo vlug
7 apr 2024
helaas niks meer gehoord
veel te duur!

Jullie behandeling.

Goede uitleg en vriendelijk te woord gestaan
23 mrt 2024
De snelle reactie. Vriendelijke toonzetting.
Keurig te woord gestaan en goed meegedacht.
Men was vriendelijk, en gaf goede adviezen.
BK
Ben K.
Almelo
Snelle reactie, vriendelijke intaker,
Zeer snelle reactie van bedrijven!
Een mens aan de lijn hoera
dat het super snel is

Snelheid van rageren