beautyfashionshop.nlBeoordelingen

Han Bruggink

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

4.51/5.00

2.761 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over beautyfashionshop.nl

Je wordt slecht op de hoogte gehouden en bij jullie moet je nog verzendkosten betalen
Besteld en 1week later pas reactie gehad hoe of wat met het verhaal dat het nog besteld moest worden en pas over 2weken binnen zou komen. Er stond niet op de website datbhet product niet voorradig was anders had ik het niet besteld.
Tot op heden nog steeds niks mogen ontvangen
Zou graag m'n bestelling ontvangen. Duurt wel erg lang zo. Ook geen informatie waarom of hoe lang het nog duurt. Jammer genoeg kan ik deze producten niet beoordelen.
Beloftes op de site kloppen niet, Als het langer zou duren zou je een mail krijgen, ook dat gebeurt niet. Ik ben nog steeds mijn artikel niet ontvangen, dus ik ben blij dat ik het op afterpay heb gekocht anders was ik mijn geld mooi kwijt. Het was een probeersel om een nieuwe site te gebruiken voor mijn bestelling, maar ik ben niet van plan nog een keer te bestellen. Sorry.
WACHT TE LANG OP DE BESTELDE SPULLEN, OF ZE GOED ZIJN WEET IK NOG NIET. BETER NU DEZ VRAAG NIET STELLEN
In wacht noch steeds op de bestelling
I didn't receive my order so far. I wanted to change the address as I moved to another place and received no response.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Dear, Thank you for the review! We have received and answered the email. The address has been changed. Trusting to have provided you with sufficient information.
Nog steeds geen bestelling gehad! Alles was voorradig. Na mail is ineens geen voorrad meer... oeps ineens he!
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wegens de huidige situatie zijn er enorm veel bestellingen vertraagd. Wij doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk onze klanten hierover op de hoogte te brengen, echter duurt dit iets langer dan dat wij gewend zijn. Wij zullen een kleinigheidje toevoegen aan uw bestelling en de bestelling wordt vandaag nog verstuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Pakketje nog steeds niet verstuurd
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij nemen per e-mail contact met u op betreft uw bestelling. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Ik heb mijn pakje 3 weken geleden besteld, tot op heden nog steeds niets ontvangen! Het telefoonnummer bestaat niet en er wordt niet gereageerd op de verzonden mails! Dit zijn oplichters
 Wordt beoordeeld|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! De bestelling heeft helaas enorme vertraging opgelopen in verband met de huidige COVID-19 situatie. De bestelling hebben wij 3 dagen geleden verstuurd en de bestelling zou inmiddels geleverd zijn. Wij nemen per e-mail contact met u op. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
duurde veel te lang 13 dagen
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. De bestelling is op 31.12 verstuurd en op 5 januari geleverd. In verband met de drukte bij de postbedrijven kan de levering iets langer duren dan dat u gewend bent. Onze excuses nogmaals voor het ongemak en de vertraging!
Producten nog niet ontvangen, ook geen bericht dat ze verzonden zijn.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
artelijk dank voor uw beoordeling! Momenteel zijn wij druk bezig om onze klanten te mailen betreft de vertragingen, echter duurt dit momenteel iets langer dan dat wij gewend zijn doordat de feestdagen er tussen hebben gezeten. De bestelling gaat vandaag de deur uit en de Track & Trace gegevens zijn per e-mail verstuurd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Heb bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Momenteel zijn wij druk bezig om onze klanten te mailen betreft de vertragingen, echter duurt dit momenteel iets langer dan dat wij gewend zijn doordat de feestdagen er tussen hebben gezeten. Wij hopen uw bestelling morgen te kunnen versturen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Momenteel zijn wij druk bezig om onze klanten te mailen betreft de vertragingen, echter duurt dit momenteel iets langer dan dat wij gewend zijn doordat de feestdagen er tussen hebben gezeten. Wij hopen uw bestelling met 2 dagen te kunnen versturen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
bestelling niet aangekomen..
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Helaas heeft uw bestelling enorme vertraging opgelopen tijdens het transport. Wij verwachten dat uw bestelling met 1 á 2 werkdagen wordt verstuurd en wij nemen nogmaals per e-mail contact met u op. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Nog geen levering ontvangen
 Wordt beoordeeld|
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Zoals per e-mail aangegeven wat het door u bestelde product tijdelijk niet leverbaar. De bestelling is inmiddels verstuurd en wij verwachten dat de bestelling met 1 á 2 dagen geleverd wordt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Het pakje is niet toegekomen.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij hebben uw bestelling 7 dagen geleden al verstuurd en in verband met de drukte bij de post, kan de levering iets langer duren dan dat wij gewend zijn. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Ik heb nog niks mogen ontvangen!
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Zoals telefonisch besproken is uw bestelling door een technische fout blijven hangen tijdens de betaling. Inmiddels hebben wij het voor u op kunnen lossen en uw bestelling gaat naar verwachting vandaag nog de deur uit. Onze excuses voor het ongemak!
Geen goede ervaring
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft overgehouden aan het bestelproces en/of het bestelde product. Wij nemen per e-mail contact met u op.