beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nlReviews

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

119 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 nov. 2022
De nachtcrème die ik besteld had, zag er een beetje vreemd uit. Nadat ik een foto had gestuurd, kreeg ik zonder gezeur een nieuw potje.

14 nov. 2022
Al enkele jaren bestel ik/ben ik vaste klant bij Beautyfashionshop, echter merk ik helaas op, dat de kwaliteit van de service steeds verder achteruit gaat in deze tijd. Voorheen kwam de bestelling er al met 2 a maximaal 3 werkdagen geleverd en nu is het al een langere tijd/vaak voorgekomen dat ik ruim 2 weken of zelfs langer!! Op mijn bestelling moet wachten. Hierover moet ik dan vervolgens zelf erachteraan gaan/contact opnemen met Beautyfashionshop, om na te vragen hoe het met mijn bestelling verloopt en dan krijg ik steevast als antwoord te horen: de producten die u besteld heeft, zijn niet op voorraad en of tijdelijk niet leverbaar. Het is dat de producten die ik veelal bij Beautyfashionshop bestel, niet te vinden zijn bij een andere webshop of winkel in de buurt, want dan was ik zeker als klant bij Beautyfashionshop weggegaan en had ik de producten elders besteld!. Tegenwoordig moet je voor jezelf aanhouden dat je minimaal 2 weken van te voren een bestelling plaatst, om er zeker van te zijn dat je dan je aanvulling crèmes etc, optijd in huis hebt. Tevens vind ik ook de "proefmonsters' erg karig en weinig variatie bieden. Het is vaak èèn klein zakje creme en een pen wat je krijgt bij je bestelling, ongeacht het besteedde bedrag. Wat moet ik uittesten met èèn klein zakje creme? Dit is na 1x gebruiken al gelijk op en vervolgens kan ik er dan ook nog niet echt over beoordelen of dat ik het echt een fijne creme/product vind om vaker te gebruiken. Dus daarom heb ik een tijdje geleden maar eens een keer een proefpakket besteld voor een bepaalde huidtype, bij Beautyfashionshop verkopen ze namelijk ook 'kleine proefpakketjes van €3' voor elke huidtype. Hiervan heb ik er enkele besteld gehad bij mijn gewone standaard bestelling en wat bleek, bij thuiskomst van het pakket heb ik voor €9 (3 verschillende proefpakketjes) alleen maar 'gratis proefmonsters' gekregen, waarop aan de achterkant van de zakjes/potjes staat: not for sale. Dit vind ik echt slecht en teleurstellend. Je betaald dus voor een zakje proefmonsters, die eigenlijk niet eens 'verkocht' mogen worden, maar juist bedoeld zijn om GRATIS aan de klant mee te geven. En als klapper op de vuurpijl, heb ik voor het aanleveren van mijn pakket eens een keer gekozen voor levering in de avonduren (vanaf 17.30u) gekozen en hiervoor moest ik extra/aparte verzendkosten bijbetalen aan Beautyfashionshop, en vervolgens staat de bezorger van DHL alsnog 'overdag voor 17.30u' aan mijn deur voor het bezorgen van mijn pakket en is er uiteraard niemand thuis!. Hierdoor kreeg ik dan ook een 'wij hebben u gemist' briefje en moest ik zelf mijn pakket bij een 'servicepoint' gaan afhalen, Wat mij uiteraard ook weer extra tijd en geld kost. Nogmaals, het is dat ik de producten die ik meestal bij Beautyfashionshop bestel, niet zo gauw ergens anders kan vinden, maar mocht ik het wel elders kunnen vinden, dan stop ik per direct het klant zijn bij bema/Beautyfashionshop.

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

4 sep. 2023

Klacht perfect opgelost

Ik had gemaild met een klacht. Ze hebben de klacht serieus genomen en een prima oplossing geboden. Snel, vriendelijk.
Verzending ging niet goed door postbode maar keurig opgelost alsnog bezorgd
29 aug. 2023
snelle afhandeling en service
27 aug. 2023
Ik heb gemaild met een klacht, nog geen reactie. Heb een pakket ontvangen met alleen die tube, zonder bescherming en/of gesealed zoals ik gewoonlijk gewend ben van Dermalogica producten. Dit geeft mij geen goed gevoel.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over de zending. Per e-mail nemen wij contact met u op om dit netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, beautyfashionshop.nl
1 aug. 2023
Een hele goede klantvriendelijkheid .. Heel goede service en supersnel verzonden . En daarbij een heel goede communicatie. Prijzen van artikelen zijn ook goedkoper als van andere sites . Kan alleen maar zeggen er valt niets beter te doen
4 aug. 2023
Ik koop mijn Medik8 producten tegenwoordig altijd bij hier en er is bijna altijd een leuke kortingscode of je eigen beautypoints in te wisselen voor korting. Snelle verzending en er zitten tester bij maar die mogen wel eens wat variëren 😀
DA
Diana A.
Spijkenisse
4 aug. 2023
Heel mooi ingepakt met een persoonlijk berichtje en ben heel erg tevreden 👌
4 aug. 2023
Snelle en correcte levering met een staaltje erbij 👍😊👌
5 aug. 2023
Alles was goed. Geen verbetering nodig
4 aug. 2023
Krijg mijn spullen op tijd
5 aug. 2023
31 jul. 2023
15 aug. 2023

Slechte communicatie via post

Slechte communicatie via PostNL
23 jul. 2023
In het brievenbus pakket ontbrak 1 item. Toen ik dat meldde, kreeg ik direct een reactie. Nadat ik een foto van het pakket naar hen had gemaild, kreeg ik direct het ontbrekende item toegestuurd. Toen ik dacht dat het niet de juiste kleur was, ging men dit direct uitzoeken bij de leverancier. Bleek wel de goede kleur, maar leek op de site anders dan in het echt. Bij gebruik was het inderdaad wel de gewenste kleur.
14 jul. 2023

Ik was na het lezen van de beoordelingen wat huiverig om hier te bestellen, maar de eerste keer had ik na een week mijn bestelling binnen en de tweede keer al binnen een paar dagen. Alles netjes verpakt en bezorgd, voor echt een goede prijs, dus ik ga hier zeker vaker bestellen.
3 jul. 2023
Wat een fijne shop en fijne service. Direct contact en geen lange wachttijd of wat dan ook. Ik beveel het iedereen aan! Super!!
18 jul. 2023
De bestelling was eerst niet compleet maar dit werd heel snel rechtgezet!
11 jul. 2023
Goede communicatie! Snelle levering!
CS
Corrie S.