beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nlReviews

beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

Details over beautyfashionshop.nl

beautyfashionshop.nl - Beschrijving

Beautyfashionshop.nl is een online specialist op het gebied van huidverzorging, make-up, haarproducten, nagelproducten en geuren. Wij bieden meer dan 35.000 producten aan van 500+ merken. Onze schoonheidsspecialisten staan klaar om je van deskundig advies te voorzien.
Be Beauty Online B.V.
Euregioweg 245
7532 SM Enschede
Han Bruggink

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

1.091 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goedemorgen, Na 32 jaar werkzaam te zijn geweest als medewerker Servicecenter & Payroll bij Facilicom Group, een bedrijf dat zich richt op facilitaire service- en dienstverlening, komt mijn functie na een reorganisatie te vervallen en wil ik graag solliciteren naar de functie van medewerker Salarisadministrstie. Mijn functie bestaat voornamelijk uit het invoeren en verwerken van loonbeslagen, persoonlijke gegevens en collectieve regelingen (anw-hiaatverzekering), daarnaast begeleid ik ook andere interne processen. Deze zijn variabel en veranderlijk. Vanuit deze functie heb ik veel telefonisch contact met medewerkers, deurwaarders en gemeentelijke instellingen. Dit contact vind ik erg fijn en het geeft me een goed gevoel als ik iemand op de juiste manier heb kunnen helpen. Ik kan prima zelfstandig werken, maar functioneer ook heel goed in teamverband. Daarnaast beschik ik over goede en correcte sociale vaardigheden. Kijkend naar mijn Curriculum Vitae ben ik me ervan bewust dat ik qua opleidingen niet veel vermeld. Dit is gelegen in het feit dat eigenlijk alle kennis in een soort van “learning in the job”- proces zitten, waardoor constant kleine veranderingen worden doorgevoerd, die niet in opleidingen of cursussen te vatten zijn. Graag zou ik mijn motivatie en CV toelichten in een persoonlijk gesprek. Met vriendelijke groet, Ria Loke

Toen ik mijn bestelling plaatste gaf de website aan dat de door mij bestelde producten voorradig waren. Echter kreeg ik na 5 dagen het bericht dat mijn bestelling vertraagd was en dat ik binnen 1-2 werkdagen een track and trace zou ontvangen. Dit gebeurde echter niet. Na 1,5 week heb ik maar gemaild waar mijn bestelling bleef, want ik had nog steeds geen track and trace ontvangen. In plaats van een persoonlijke mail kreeg ik nagenoeg hetzelfde bericht als dat ik eerder ontvangen had. Beetje jammer. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling pas 2 weken later, terwijl ik het volgens de website de volgende dag al zou krijgen.

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

van Ria G.
Ik ben bekend met deze webshop met geweldige merken en superleuke acties. Continue kun je aanspraak maken op een korting. Enkele keren per jaar is er een super actie o.a. 5 meiviering. Is de portemonnee niet zo ruim dan is het zeker de moeite waard om de webshop in de gaten te houden. Bij iedere bestelling wel een kleine verrassing erbij.
Overzichtelijke webshop luxe merken zoals het merk urang wat ik graag wilde aanschaffen bij de bestelling zaten twee proefmonsters van het merk Elemis bij de service is goed snelle bezorging prima webshop
Na een telefoongesprek met één van de medewerkers, waarin ik vertelde,vdat ik 2x achter elkaar een bestelling had geplaatst, werd er 1x verzendkosten gerekend. Top ! Nog geen Tip kunnen bedenken.
Helaas zijn sommige producten niet meer verkrijgbaar zoals de Dr.Spiller Aloe Vera Gel, 200ml en de Sensitive beauty night care. Heel erg jammer dit.
Eindelijk m'n heerlijke spongevijlen weer gevonden waar ik al zolang naar op zoek was! En wat een keuze aan producten voor toegankelijke prijzen.
The problem for me was that you wrote me in Dutch. Just this document was possible to translate into English
Snelle leveringen en bij problemen wordt er serieus getreagerrd en een goede Oplossing gevonden
Fijne webshop, zeer duidelijk en snel geleverd. Leuke extraatjes erbij geleverd.
Eerste keer hier wat besteld en dat ga ik zeker vaker doen!
Ben heel tevreden, ze zijn correct, snel en goede service.
Op tijd gekregen. Goede communicatie. Fijn product.
Please write me in English. I don"t speak Dutch.
Ik ben zeer tevreden met de snelle service.
Snel verzonden, mooi volledig assortiment.
Fijne en snelle service! Goede producten!
Slecht bereikbaar en lange leveringstijd
bestelling werd netjes op tijd bezorgd.
Snelle levertijden, duidelijke site
Snel en zonder poespas als altijd!
Snelle levering, prima producten