beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.968 beoordelingen in totaal

23 jul 2023
In het brievenbus pakket ontbrak 1 item. Toen ik dat meldde, kreeg ik direct een reactie. Nadat ik een foto van het pakket naar hen had gemaild, kreeg ik direct het ontbrekende item toegestuurd. Toen ik dacht dat het niet de juiste kleur was, ging men dit direct uitzoeken bij de leverancier. Bleek wel de goede kleur, maar leek op de site anders dan in het echt. Bij gebruik was het inderdaad wel de gewenste kleur.

Verpaking was open ,de Cream zelf lijkt oud te zijn kleur is aan het donkere kant vergelijk met wat mijn vrienden heeft

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

Top !

Altijd goede service en respecteren leveringsdatum. Je wordt snel geholpen door de klantendienst
1 jan 2024
19 nov 2023
BFS heeft sowieso normaliter al goede service en mooie prijzen, maar ook als er een extra stap gezet moet worden geeft BFS perfecte opvolging en gaan ze top op de bodem om je te helpen. Helemaal perfect.

Top service.

Nadat een pakket kwijt was geraakt, ben ik uitstekend geholpen. Producten zijn ook top. Ik raad deze webshop zeker aan.
Zeer snelle levering, goede prijzen en veel keus.
Wegens supergoeie service!
23 jul 2023
14 jul 2023

Prima

Ik was na het lezen van de beoordelingen wat huiverig om hier te bestellen, maar de eerste keer had ik na een week mijn bestelling binnen en de tweede keer al binnen een paar dagen. Alles netjes verpakt en bezorgd, voor echt een goede prijs, dus ik ga hier zeker vaker bestellen.
1 aug 2023
Een hele goede klantvriendelijkheid .. Heel goede service en supersnel verzonden . En daarbij een heel goede communicatie. Prijzen van artikelen zijn ook goedkoper als van andere sites . Kan alleen maar zeggen er valt niets beter te doen
4 aug 2023
Ik koop mijn Medik8 producten tegenwoordig altijd bij hier en er is bijna altijd een leuke kortingscode of je eigen beautypoints in te wisselen voor korting. Snelle verzending en er zitten tester bij maar die mogen wel eens wat variëren 😀
31 mei 2023

Keurige informatiedeling en bezorging

Keurige informatie over mijn bestelling dat hij iets vertraagd was. Vooralsnog is mijn bestelling heel snel bezorgd. Netjes ingepakt. Dus helemaal top.
19 mrt 2023

snelle levering en goedkoop

snelle levering. Mijn dagcreme was gewoon de helft goedkoper dan bij de schoonheidsspecialist. Zeker een aanrader (eerste keer hier bestelt).
Wat een fijne shop en fijne service. Direct contact en geen lange wachttijd of wat dan ook. Ik beveel het iedereen aan! Super!!
4 sep 2023

Klacht perfect opgelost

Ik had gemaild met een klacht. Ze hebben de klacht serieus genomen en een prima oplossing geboden. Snel, vriendelijk.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent met de oplossing die wij geboden hebben. Graag tot snel, Team, beautyfashionshop.nl
8 mei 2023
Pakket was niet aangekomen en ik kreeg nadien automatisch een nieuwe bestelling. Top!
12 sep 2023
Verzending ging niet goed door postbode maar keurig opgelost alsnog bezorgd
Antwoord van beautyfashionshop.nl
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review, fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. Graag tot ziens. Team, Beautyfashionshop.nl
DA
Diana A.
Spijkenisse
4 aug 2023
Heel mooi ingepakt met een persoonlijk berichtje en ben heel erg tevreden 👌
18 jul 2023
De bestelling was eerst niet compleet maar dit werd heel snel rechtgezet!
4 aug 2023
Snelle en correcte levering met een staaltje erbij 👍😊👌