beautyfashionshop.nl- Logo - Beoordelingen

beautyfashionshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 9 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
beautyfashionshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij beautyfashionshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 9 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

775 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 aug. 2022
Super snelle verwerking en verzending van de bestelling; top! Heel erg bedankt! Wat wellicht beter zou kunnen is verzenden via een andere bezorgpartij. In dit geval was het DHL. DHL gaf aan 2 dagen later te bezorgen. Ik ben de hele middag thuis geweest om het pakketje op te wachten. Ineens ontving ik een mail dat de bezorger was langs geweest maar dat ik niet thuis was. Ik zat ongeveer letterlijk de hele middag naast de voordeur. Dus dat is niet waar. Er is nooit een bezorger van DHL aan de deur geweest. Bij nagaan van reviews van DHL op Trustpilot kwam ik dit veelvuldig tegen. Mensen zijn niet erg te spreken over DHL. In mijn geval heb ik een heel weekend moeten wachten om vervolgens op maandag het pakketje zelf op te halen bij een DHL Servicepoint. Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling kan zijn... Jullie leveren een goede service, maar DHL maakt er een potje van. Misschien een idee om te overwegen om te kiezen voor PostNL of eventueel andere bezorgservice? Verder erg content met jullie service, scherpe prijs en de fijne samples die ik bij mijn bestelling heb ontvangen; dank!

11 apr. 2022
Toen ik mijn bestelling plaatste gaf de website aan dat de door mij bestelde producten voorradig waren. Echter kreeg ik na 5 dagen het bericht dat mijn bestelling vertraagd was en dat ik binnen 1-2 werkdagen een track and trace zou ontvangen. Dit gebeurde echter niet. Na 1,5 week heb ik maar gemaild waar mijn bestelling bleef, want ik had nog steeds geen track and trace ontvangen. In plaats van een persoonlijke mail kreeg ik nagenoeg hetzelfde bericht als dat ik eerder ontvangen had. Beetje jammer. Uiteindelijk kreeg ik mijn bestelling pas 2 weken later, terwijl ik het volgens de website de volgende dag al zou krijgen.

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

van C W.
Makkelijke website. Goede beschrijving van producten. Goede producten. Goede communicatie. Zeer snelle afhandeling en verzending. Bedankt.
2 sep. 2022
De ervaring is dat dit product prachtig te koop is op liter zodat je niet constant alert moet zijn dat de 250cl bijna op is.
4 sep. 2022
Duidelijke website, alle producten op stock, vlotte levering met een extraatje, wat ik hier niet ga verklappen.
Jullie crème is zo bijzonder! Ik kan echt niet zonder deze fantastische ondersteuner.
2 sep. 2022
Fijn product, snelle bezorging en een puntensysteem met korting 👍🏽👍🏽👍🏽.
5 sep. 2022
Bestelling snel geleverd, leuk proefmonsters erbij en goed verpakt
5 sep. 2022
De vlotte afwerking van de bestelling...fijn om samen te werken.
5 sep. 2022
Snelle levering. Bezorg met een staaljtje, altijd leuk.
13 sep. 2022
Betrouwbare site. Producten binnen een week ontvangen
12 sep. 2022
Snelle levering! Overzichtelijke webshop!
Duidelijke communicatie Snel geleverd
11 sep. 2022
Snelle levering en goed assortiment
Goede kwaliteit en snelle levering
12 sep. 2022
Snelle levering en goed contact
Goede prijs en snelle levering
snel en netjes geleverd
Super snelle levering 👍