de meest kritische beoordeling
Al enkele jaren bestel ik/ben ik vaste klant bij Beautyfashionshop, echter merk ik helaas op, dat de kwaliteit van de service steeds verder achteruit gaat in deze tijd.
Voorheen kwam de bestelling er al met 2 a maximaal 3 werkdagen geleverd en nu is het al een langere tijd/vaak voorgekomen dat ik ruim 2 weken of zelfs langer!! Op mijn bestelling moet wachten. Hierover moet ik dan vervolgens zelf erachteraan gaan/contact opnemen met Beautyfashionshop, om na te vragen hoe het met mijn bestelling verloopt en dan krijg ik steevast als antwoord te horen: de producten die u besteld heeft, zijn niet op voorraad en of tijdelijk niet leverbaar.
Het is dat de producten die ik veelal bij Beautyfashionshop bestel, niet te vinden zijn bij een andere webshop of winkel in de buurt, want dan was ik zeker als klant bij Beautyfashionshop weggegaan en had ik de producten elders besteld!. Tegenwoordig moet je voor jezelf aanhouden dat je minimaal 2 weken van te voren een bestelling plaatst, om er zeker van te zijn dat je dan je aanvulling crèmes etc, optijd in huis hebt.
Tevens vind ik ook de "proefmonsters' erg karig en weinig variatie bieden. Het is vaak èèn klein zakje creme en een pen wat je krijgt bij je bestelling, ongeacht het besteedde bedrag. Wat moet ik uittesten met èèn klein zakje creme? Dit is na 1x gebruiken al gelijk op en vervolgens kan ik er dan ook nog niet echt over beoordelen of dat ik het echt een fijne creme/product vind om vaker te gebruiken. Dus daarom heb ik een tijdje geleden maar eens een keer een proefpakket besteld voor een bepaalde huidtype, bij Beautyfashionshop verkopen ze namelijk ook 'kleine proefpakketjes van €3' voor elke huidtype. Hiervan heb ik er enkele besteld gehad bij mijn gewone standaard bestelling en wat bleek, bij thuiskomst van het pakket heb ik voor €9 (3 verschillende proefpakketjes) alleen maar 'gratis proefmonsters' gekregen, waarop aan de achterkant van de zakjes/potjes staat: not for sale.
Dit vind ik echt slecht en teleurstellend.
Je betaald dus voor een zakje proefmonsters, die eigenlijk niet eens 'verkocht' mogen worden, maar juist bedoeld zijn om GRATIS aan de klant mee te geven.
En als klapper op de vuurpijl, heb ik voor het aanleveren van mijn pakket eens een keer gekozen voor levering in de avonduren (vanaf 17.30u) gekozen en hiervoor moest ik extra/aparte verzendkosten bijbetalen aan Beautyfashionshop, en vervolgens staat de bezorger van DHL alsnog 'overdag voor 17.30u' aan mijn deur voor het bezorgen van mijn pakket en is er uiteraard niemand thuis!. Hierdoor kreeg ik dan ook een 'wij hebben u gemist' briefje en moest ik zelf mijn pakket bij een 'servicepoint' gaan afhalen, Wat mij uiteraard ook weer extra tijd en geld kost. Nogmaals, het is dat ik de producten die ik meestal bij Beautyfashionshop bestel, niet zo gauw ergens anders kan vinden, maar mocht ik het wel elders kunnen vinden, dan stop ik per direct het klant zijn bij bema/Beautyfashionshop.
Verder lezen