beautyfashionshop.nlBeoordelingen

Han Bruggink

Beoordelingen voor beautyfashionshop.nl

4.51/5.00

2.761 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over beautyfashionshop.nl

Ik zou graag meer informatie willen weten over mijn bestelling .
Het productnummer op uw site van de John Van G eyeshadow klopt niet met het nummer wat op mijn eerder aangeschafte potlood staat. Balen Info over retourneren eveneens een misser
Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen Heb een mail gestuurd net een vraag maar geen antwoord
Na 4 dagen informatie over later bezorgen
De levertijd is volgens de website 1-3 dagen. Ik wacht nu al ruim 1 week op de levering. Ik heb besteld voor een verjaardag, er nog achteraan gebeld, pakket zou gedeeltelijk eerder bezorgd worden, maar tot op heden nog niets ontvangen. Zeer slecht en teleurstellend!
Slechte ervaring
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Doordat de bestelling al verstuurd was, konden wij de nalevering helaas niet meer annuleren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Na bestelling en betaling en bevestiging een berichtje gehad dat het product niet leverbaar is. Bij bestelling kan toch gemeld worden dat het product niet leverbaar is?
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door leveringsproblemen is het door u bestelde product momenteel vertraagd en niet leverbaar, onze excuses nogmaals hiervoor. Wij verwachten het product binnen enkele werkdagen te kunnen versturen.
Bij bestellen is het direct leverbaar maar uiteindelijk wacht ik al meer dan een week op het bestelde artikel omdat het toch niet voorradig was.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas heeft de bestelling enige vertraging opgelopen in verband met de huidige COVID-19 situatie. Zoals vanochtend besproken is uw bestelling geannuleerd en het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort op uw rekening.
nog steeds niets ontvangen, meer dan een week later.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Helaas heeft het door u bestelde product enorme vertraging opgelopen in verband met de nieuwe COVID-19 maatregelen. De producten worden vandaag nog naar u toegestuurd en per e-mail ontvangt u hiervan de Track & Trace gegevens. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
2 december besteld. Inmiddels 10 dec en nog niets verstuurd.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uw bestelling is inmiddels verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Geen bestelbevestiging en/of factuur en ook verder niets laten horen. Zelf contact op moeten nemen om duidelijkheid over de bestelling te krijgen. Ik bestel hier niet meer
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn op dit moment druk bezig om onze klanten te mailen betreft de vertragingen, echter kan in verband met de drukte van Black Friday en COVID-19 iets langer duren dan dat u gewend bent. Inmiddels is uw bestelling onderweg en wordt deze zo spoedig mogelijk geleverd! Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Nog steeds geen bestelling ontvangen. Hoor ook niets of het later komt. Waren 5 december kado’s, aantal geen kado gekregen. Nu inmiddels 7 december en nog geen bericht gehad. Communicatie kan beter.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Ik heb het pakket nog niet ontvangen ! Raar maar waar.. Vorige keer verliep het nochtans heel vlot
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij hebben uw bestelling enkele dagen geleden al verstuurd, echter is het mogelijk dat de levering naar België in verband met COVID-19 en de drukte bij de postbedrijven iets langer duurt dan dat wij gewend zijn. Inmiddels zien wij dat uw bestelling geleverd is. Nogmaals onze excuses voor de vertraging!
Te lang op mijn bestelling aan wachten ,een week voorbij en nog geen pakket ontvangen .Hopelijk dat dat enige keer is
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Door Covid-19 worden er in België momenteel erg veel online bestellingen gedaan en door het snel stijgende aantal pakketten, en strengere lockdown regels, zijn er bij bpost vertragingen ontstaan. B-post doet er alles aan om zendingen zo spoedig mogelijk te verwerken, en af te leveren. Onze excuses voor het ongemak!
Levering duurt te lang ik heb mijn bestelling nog niet binnen
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Volgens de Track & Trace gegevens is de bestelling op 4 november bij u geleverd. Indien u de bestelling niet ontvangen heeft, vernemen wij dit uiteraard graag van u!
Beste, hoe komt u erbij mijn adres niet op te vragen als deze blijkt onvolledig te zijn. Maar zelf een adres te verzinnen. Deze bestelling is geleverd in Nederkouter ipv Snoekstraat. Wat helemaal aan de andere kant van de stad is. Aangezien ik momenteel niet in Gent ben en ook helemaal niet weet of ik hoop het pak wel te kunnen ontvangen waar het geleverd is. Dit is een zeer vervelende situatie.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Helaas is uw huisnummer met uw postcode gekoppeld door de post. Hierdoor is het verkeerde adres gekoppeld aan uw bestelling. Wij nemen per e-mail contact met u op om er voor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Onze excuses voor het ongemak!
Customer service 0
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze customer service. Doordat de bestelling al verstuurd was, konden wij het adres helaas niet meer wijzigen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Goederen zonder bericht niet leverbaar. 7 dagen zonder compensatie of excuus moeten wachten
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zullen u per e-mail benaderen betreft uw bestelling.
Altijd standaard mail! Geen voorraad duurt erg lang wel mooie korting.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. In verband met COVID-19 heeft uw bestelling enige vertraging opgelopen. Uw bestelling is inmiddels verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk geleverd. Onze excuses nogmaals voor de vertraging!
Tot tweemaal toe bleek een bestelling niet op voorraad en had de levering meer dan een week vertraging. Bij beide keren kreeg ik een exact hetzelfde bericht van het bedrijf met een verklaring die bij de tweede keer niet erg geloofwaardig meer was. Informatie over voorraad/levering op de website klopt mijns inziens gewoon niet, dit zou aangepast moeten worden. Ik ga hier niet weer bestellen.
Antwoord van beautyfashionshop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!