Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

25 nov 2023
Licentie van w11 werkt niet. Nieuwe code opgestuurd gekregen werkt ook niet. Vervolgens geen reactie meer en dus 16 euro weggegooid. Chat is traag en email zou wel niet werken. Als je geen service wilt pdl gebruiken wil je service gok ergens anders wagen
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, Ik zie in ons support systeem dat mijn collega nog bezig is met het onderzoek waarom de nieuwe licentie ook niet werkt. Wij komen hier spoedig op terug. De 16 euro is niet weggegooid!! Wij geven 100% activatie garantie en zullen er alles aan doen om je verder te helpen zodat je windows geactiveerd gaat worden.
24 nov 2023
1e keer voor mijn nieuwe pc gekocht en prima maar bij de 2de licentie die ik kocht voor een andere pc was de code al gebruikt. Wel contact gehad en andere code maar die was ook al gebruikt.
24 nov 2023
Goedemiddag, dank je wel voor je review. Fijn dat je 1e licentie direct werkte! Doorgaans werkt het op die manier :) maar helaas zit er soms een rotte appel tussen en werkt de licentie niet direct. Dit kan meerder oorzaken hebben. Het kan aan de software liggen maar ook aan de batch licenties die wij ontvangen hebben van de leverancier. Helaas lijkt het nu dat de batch niet goed is. Wij geven 100% activatie garantie dus het gaat sowieso goed komen met de 2e licentie. Ik zie in ons systeem dat mijn collega er mee bezig is.
24 nov 2023
ik heb de afgelopen tijd 4 licenties gekocht de eerste 3 werkte prima de laatste werkte niet en ik krijg al een dag geen respons. Als ik geld uitgeef wil ik ook dat het werkt.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, wat jammer dat je zo ontevreden bent over onze service. Ik zie dat er 1 dag voor je geplaatste review een reactie gestuurd is door ons op je laatste mail. Wij geven altijd 100% activatie garantie en willen naast de 3 werkende licenties ook de 4e werkend krijgen :) We hadden helaas een slechte batch ontvangen en willen zo spoedig mogelijk jou laatste licenties vervangen voor een werkende. Excuses voor het ongemak, we zijn het aan het onderzoeken en komen er spoedig op terug.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een licensie voor windows 10 home gekregen terwijl ik 10 pro gekocht heb. En nu al 2 dagen bezig met wachten op hulp vanuit jullie. Hele trage hulp vanuit jullie.
21 jun 2023
Wat jammer om te lezen dat het niet naar wens gaat. Is het inmiddels opgelost? Zo nee, stuur ons dan vooral een e-mail.
18 apr 2024
Niet iets garanderen dat activatiecode werkt want dat is dus niet correct heb alsnog een Windows 11 pro moeten kopen. En bedankt nooit meer sorry
25 apr 2024
Hi, Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact op willen nemen met info@productlicenties.nl of de live chat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief zaterdag) van 09:00 tot 21:00 uur geopend en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Groet, Joris
20 jun 2023

Binnen 15 minuten geleverd: grapje

Ik had nog van tevoren gelezen of ze wel te vertrouwen waren. Dat leek zo. Licentie besteld en met iDeal betaald. Super makkelijk. Netjes automatisch factuur gekregen. Maar geen licentie. Niet na een kwartier en nu nog niet. Ik laat het er niet bij zitten.

Licentie reeds gebruikt

Helaas kreeg ik de melding na het invoeren van de licentiecode voor windows 11 home versie de melding dat deze reeds is gebruikt. Ik heb net de reviews gelezen. Sprake van domme pech? Bestelling #PL-295342977] (28 november 2023)
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag! Ik heb u net gebeld. Wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Echter kwamen wij er in het telefoongesprek achter dat u geen contact had opgenomen. We zijn nu op de hoogte van de situatie en zullen u een e-mail sturen. In vervolg kunt u zelf altijd contact met ons opnemen. Dit kan via de livechat op de website of door een e-mail te sturen naar info@productlicenties.nl
Heb een code gekregen die al in gebruik was.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedenavond, Wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Echter kan ik niet terugvinden op bestelnummer of e-mail adres dat je contact hebt opgenomen. Zou je contact willen opnemen? Ik help je graag verder!
27 mei 2023

Werkt niet

Betaald door ideal en kijk. Werkt niet
31 mei 2023
Hi Morne, Wat vervelend om te horen dat de activering niet gelukt is. Je mag altijd contact met ons opnemen, dan kunnen wij kijken naar een oplossing.
25 okt 2023
mijn licentie doet het niet
26 okt 2023
Dag, Ik zie in ons systeem dat je een Windows N versie geïnstalleerd hebt? Daar werken de licenties helaas niet op. Windows N zijn speciale versies van Windows die alleen in Europa zijn uitgebracht en hebben minder functionaliteiten. Zo zit er geen Media player of kladblok op geïnstalleerd. Wij raden altijd aan om Windows te installeren zonder N versie. Zo weet je zeker dat je maximaal gebruik kan maken van je systeem en de licenties werken daar wel op. Helaas verkopen wij geen speciale N licenties. Mocht je niet willen wijzigen naar een normale Windows variant kunnen wij je order retourneren en zou je Windows N kunnen aanschaffen bij Microsoft voor € 150,-. Mocht je Windows opnieuw willen installeren kan je die via deze link downloaden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 Let wel op dat je bij het installatie process dan voor een normale Windows variant kiest "Windows 10 home". Mocht je meer vragen hebben mail ons dan even op info@productlicenties.nl en vraag naar Jesse
Licentie doet het niet, en nog geen goede hulp ontvangen.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dag, bedankt voor je review. Jammer dat hij zo laag is.. ik zie in ons support systeem dat je nu een werkende licenties van ons hebt ontvangen en je windows geactiveerd is. Wij geven namelijk 100% activatie garantie en blijven helpen tót dat het echt werkt.
Licentie werkte niet.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag, Wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Echter kan ik niet terugvinden op bestelnummer of e-mail adres dat je contact hebt opgenomen. Zou je contact willen opnemen? Ik help je graag verder!