Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden584 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

MW
Mark W.
Den Haag
28 jun 2024
3 jul 2024
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van je bestelnummer heb ik geen eerder gesprek gevonden. Zou je contact met ons op kunnen nemen? Dan helpen we je graag verder mocht er iets mis zijn. Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur bereikbaar en van zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur via de live chat, WhatsApp en e-mail. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
21 jun 2024
26 jun 2024
Goedemorgen, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben 18 dagen geleden een e-mail gestuurd en daarna helaas niks meer vernomen. We lossen dit graag netjes met je op, aangezien we ook activatie garantie bieden! Je kan reageren op de mail of contact opnemen via de chat. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
7 jun 2024
de code werkt helemaal niet
13 jun 2024
Goedemorgen, Dank je wel voor je review. Jammer om terug te lezen dat je een niet werkende licentie hebt ontvangen. Aan de hand van je bestelnummer zie ik dat er geen contact is geweest met onze klantenservice. Zou je contact met ons willen opnemen? Wij garanderen namelijk 100% activatie garantie en helpen je graag hier mee. Contact opnemen kan per e-mail, whatsapp of via de live chat van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 uur t/m 21:00 uur. Op zondag tussen 12:00 en 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
1 jun 2024
Code werkte niet
4 jun 2024
Hi! Bedankt voor jouw feedback! Wij bieden aan activatie garantie voor jouw product! Ik ga je verder helpen met de activatie problemen. Zou je een screenshot willen sturen van de volgende 2 zaken: Een screenshot van de foutcode Een screenshot van de windows versie Dat mag naar info@productlicenties.nl Bedankt alvast!
15 jun 2024
18 jun 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke review. Graag horen we hoe we ons kunnen verbeteren of wat er mis is gegaan waardoor we de 3 sterren review hebben gekregen. Aan de hand van je bestelnummer kan ik zien dat er contact is geweest maar we helaas niks meer vanuit jou hebben vernomen. Is alles gelukt? Zo niet dan bieden wij activatie garantie en helpen we je hier graag mee! Je kan dan reageren op de mail of een chat starten. Onze klantenservice is van maandag tot zaterdag bereikbaar tussen 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties
18 apr 2024
Niet iets garanderen dat activatiecode werkt want dat is dus niet correct heb alsnog een Windows 11 pro moeten kopen. En bedankt nooit meer sorry
25 apr 2024
Hi, Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact op willen nemen met info@productlicenties.nl of de live chat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief zaterdag) van 09:00 tot 21:00 uur geopend en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Groet, Joris
9 mei 2024

Windows 7 naar 10 upgraden

Een verouderde systeem zoals windows 7 naar 10 is moeilijk te upgraden via Microsoft en hulpmiddelen. Ik zou liever een directe download optie via licentie leverancier willen zien dan dat ik werdt omgeleid naar Microsoft wat niet werkt. Support wist ook niet hoe dit kon, heb zelf naar oplossing gezocht, gevonden en toegepast...
15 mei 2024
Goedemorgen, dank je wel voor je review! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen maar wij zijn zelf geen computer experts. Wij verkopen de licenties en bieden ondersteuning bij het activeren, helaas zijn sommige cases zijn voor ons nieuw. Uiteraard doen we ons best om een oplossing te vinden en vaak lukt dat maar soms ook niet. Daar leren wij hier ook weer van. Mocht mijn collega Floor er niet uitkomen dan hebben we nog 2 andere experts klaar staan die graag uitzoeken wat er 'mis' gaat en hoe dit opgelost kan worden. Daar helpen we uiteraard graag mee! Fijn dat je in dit geval zelf de oplossing hebt gevonden en dat de licentie werkt. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties.nl
19 apr 2024
Late respons op vraag over een probleem
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We zullen het meenemen in de toekomst!
16 apr 2024

Licenties werken niet en geen geld terug

In wezen had ik de hoop al opgegeven om nog iets van ProductLicenties.nl te horen. Toen ik dan ook een uitgebreide analyse van hun kant ontving waarin excuses werden gemaakt voor de veel te lange reactie/behandel tijd en voor het niet kunnen oplossen van mijn (blijkbaar) specifieke probleem en het terugstorten van mijn gemaakte onkosten, was ik verrast. Daarom mijn beoordeling van 1 naar 3 sterren
Wordt beoordeeld
Helaas code werkte niet. Ook de tweede niet. Aardige hulplijn maar kon er wss ook niets aan doen Gelukkig mijn code weer gevonden en het werkt weer. Geld terug? Tot vandaag geen reactie, denk dat ik het kan afschrijven..
27 mrt 2024
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter PS: Ik help je graag verder!
20 mrt 2024
Voor ons wat dit geen succes! Ik denk dat de code wel werkt maar wij hadden de verkeerde code uiteindelijk en die kon ook niet meer geruild worden. Uiteindelijk hebben wij onze code bij een ander bedrijf besteld en die werkt. Jammer!
20 mrt 2024
Goedemiddag, dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb de conversatie nagelezen en maak hierop uit dat inderdaad de verkeerde licentie aangeschaft is. Wij kunnen helaas geen licenties retour nemen, mede omdat we niet kunnen controleren of een licentie gebruikt is of niet. Normaliter bieden we wel een korting aan op een nieuwe licentie omdat het uiteraard kan voorkomen dat er een verkeerde licentie aangeschaft wordt. Ik zie dat dit hier niet is gebeurd en dit vind ik erg spijtig. Het stukje service wat wij normaliter aanbieden is hier tekort geschoten. Hierom heb ik uit coulance het betaalde bedrag gecrediteerd. Dit staat binnen 2 á 3 werkdagen terug op de rekening. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
21 mrt 2024
code werkt niet. 2 de code ook niet. daarna blijven zeuren over schermafbeeldingen.
21 mrt 2024
Hi! Bedankt voor jouw review, dit helpt onze klantenservice te verbeteren. We zijn inderdaad al 2 dagen met u aan het heen en weer mailen. Windows 7 activaties kunnen om allerlei redenen mis gaan. Vanuit onze Activatie-garantie proberen we hierop zo veel mogelijk service te leveren. Ik zie dat je 1 uur voor deze review een nieuwe licentie hebt ontvagen, werkt deze niet naar behoren?
LV
Leo V.
Hellevoetsluis
26 mrt 2024
Zorgen dat de licentie meteen werkt. Krijg het niet werkend
27 mrt 2024
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl of de livechat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter
17 apr 2024
Wordt beoordeeld
Nakomen van de beloofde service
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb de bestelling nagekeken aan de hand van je ordernummer. Ik zie dat de licentie uiteindelijk werkt, wat fijn is om te zien. Dat is uiteraard waar we voor staan! Het kan helaas voorkomen dat er een rotte appel tussen zit. Uiteraard helpen wij je dan om dit netjes op te lossen. Mocht er in de toekomst iets zijn dan helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Joris
5 apr 2024
11 apr 2024
Hi! Bedankt voor je review via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer zie ik geen corresponderende chat of mail met onze klantenservice. Wij zijn benieuwd naar de reden van deze 3 sterren review. Zou je contact met ons op willen nemen via de chat of mail? Wij zijn iedere dag live (inclusief weekend) van 09:00 uur tot 21:00 uur en zondag 12:00 uur tot 21:00 uur. Groet, Joris
1 nov 2023
27 nov 2023
Dag, Wat vervelend dat je licenties niet direct werkte. Dat kan soms gebeuren en wij raden dan aan contact met ons op te nemen ipv een review schrijven waarin je verteld dat wij oplichters zijn en je geld zat hebt. Ik heb gezocht naar een support ticket op je email adres & naam maar kan helaas niks vinden. Zou je alsjeblieft contact op willen nemen zodat wij je een werkende licentie toe kunnen sturen? Wij geven namelijk 100% activatie garantie.
20 nov 2023

2 windows licenties al in gebruik.

Ik heb 2 licentie codes gekregen en beide licenties waren al in gebruik door een andere gebruiker volgens windows licentie beheer. Ik ven geholpen door iemand die me de 2e licentiecode heeft gegeven. Ook die werkte niet en ze snapte niet wat er aan de hand was. Ik zou terug gebeld/gemaild worden. Dat is nog niet gebeurd. Uiteindelijk Windows zelf gebeld en met behulp van een medewerker mijn licentie geactiveerd.
24 nov 2023
Fijn om te horen dat de licentie werkt! Onze excuses dat het langer duurde dan normaal, dat is uiteraard niet de bedoeling.
24 nov 2023

valse Windows 11 Pro-licentie

Ik kocht een windows 11 pro licentie van deze site maar de licentie is helemaal nep. toen heb ik contact opgenomen met microsofts en na een lange controle vertelde microsofts me dat de licentie die aan mij verkocht is niet echt is. ik krijg nietszeggende antwoorden op mijn mails van de site hierover. totale oplichterij, koop geen windows licentie van hier, het kost 2 keer meer dan andere sites en de licentie is nep.
27 nov 2023
Dag, wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij verkopen geen nep licenties zoals je ook aan andere reviews wellicht kan zien. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Ik heb je mail verkeer met onze support bekeken en onze antwoorden zijn vrij duidelijk. We vragen om screenshots van de foutcode die je krijg om het probleem te kunnen bepalen en op te lossen. Maar die hebben we helaas niet ontvangen. In je laatste mail vraag je om een retour, dit kunnen wij doorgaans niet doen omdat de licenties niet weer in voorraad genomen kunnen worden. Deze keer zullen we een uitzondering maken en het geld retourneren.
10 okt 2023
Op de productpagina duidelijker aangeven of het een OEM of retail versie betreft. Op de afrekenpagina vermelden of het een OEM of retail versie betreft. Op mijn vraag via Whatsapp of de key overdraagbaar is naar andere pc's werd positief geantwoord. Derhalve schafte ik de key aan, om er vervolgens achter te komen dat het toch een OEM key betrof... Ik werd verkeerd geïnformeerd dus, omdat ik een onlogische vraag stelde, omdat ik tijdens de aanschaf geen feedback kon vinden over wat voor type key ik aan het aanschaffen was.
12 okt 2023
Dat is vervelend om te lezen! Graag hoor ik of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Uit de chat geschiedenis via Whatsapp die ik voorbij zag komen met mijn collega Floor zie ik dat er op zowel de shop als in de chat op meerdre plekken duidelijk is aangegeven dat er een verschil is tussen OEM en Retail. Wel gaan we met jouw ticket informatie kijken of we dat nóg duidelijker kunnen maken. Wij vinden het erg vervelend en willen graag frustratie wegnemen voor jou en volgende bezoekers. Support is heel belangrijk voor ons en wij proberen hier dagelijks in de verbeteren.