Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

307 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

16 apr 2024

Licenties werken niet en geen geld terug

In wezen had ik de hoop al opgegeven om nog iets van ProductLicenties.nl te horen. Toen ik dan ook een uitgebreide analyse van hun kant ontving waarin excuses werden gemaakt voor de veel te lange reactie/behandel tijd en voor het niet kunnen oplossen van mijn (blijkbaar) specifieke probleem en het terugstorten van mijn gemaakte onkosten, was ik verrast. Daarom mijn beoordeling van 1 naar 3 sterren
19 apr 2024
Late respons op vraag over een probleem
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke feedback. We zullen het meenemen in de toekomst!

Ik heb een Windows 11 Pro licentie… Dacht ik toch :-(

Ik heb een Windows 11 Pro licentie gekocht, tenminste dat dacht ik toch, die niet werkte. Dan heb ik alle stappen doorlopen die ze voorschrijven op hun website, inclusief Microsoft bellen, en die laatste vertelde me dat de sleutel al zoveel gebruikt was dat ze hem geblokkeerd hebben. Na een paar dezelfde opmerkingen van Productlicenties via email geantwoord te hebben kreeg ik uiteindelijk een andere sleutel. Helaas werkte ook deze niet. Hetzelfde verhaal. Laatste mail die ik ontving was "Ik geef het uit handen aan een collega van me...." U raadt het al. Geld weg en geen reactie meer. Ook nooit geen werkende sleutel ontvangen natuurlijk. Ik heb het gevoel dat ze één sleutel betalen en deze dan 100 keer verder verkopen. Trouwens heel alert zijn en goed lezen als je de OEM versie betaald. Kort samengevat staat daar eigenlijk al dat die niet gaat werken. Maar toch bieden ze het te koop aan. Voor mij voelt het aan als oplichting! Afblijven!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review. Aan de hand van je bestelnummer heb ik de conversaties erbij gepakt. Het spijt ons ten zeerste dat er al langere tijd geen contact is geweest tot nu toe. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je zojuist een mail gestuurd en hopen dit samen op te kunnen lossen. We zien graag een reactie weer terug. Een OEM licentie is voor apparaten die nog geen Windows hebben. Retail is voor wanneer je wil upgraden, dat kan inderdaad niet met een OEM licentie. Wij raden ook altijd aan om een retail licentie te bestellen, dit zie je ook op onze website terug. Indien je twijfelt over welke licentie je moet aanschaffen mag je altijd via de klantenservice contact opnemen. Dan helpen we je graag met je keuze. Onze klantenservice is per chat, mail en WhatsApp bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties.nl
18 apr 2024
Niet iets garanderen dat activatiecode werkt want dat is dus niet correct heb alsnog een Windows 11 pro moeten kopen. En bedankt nooit meer sorry
25 apr 2024
Hi, Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact op willen nemen met info@productlicenties.nl of de live chat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief zaterdag) van 09:00 tot 21:00 uur geopend en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Groet, Joris

Key Windows ongeldig

Heel slecht ervaring.....De licentie was ongeldig ik direct dit gemeld maar nog na twee dagen na de aankoop van en licentie Windows Pro ,ik hoor allen " wee zijn bezig , sorry is te druk " ik heb gevraagd of wel en vervang licentie of mijn geld terug maar tot nu toe geen van de twee , dus heel voorzichtig mee met dit winkel....
25 apr 2024
Goedemorgen, Dank je wel voor je bericht. Onze excuses dat het langer duurde dan normaal. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Onze licenties zouden moeten werken en het kan helaas zijn dat er een keer en rotte appel tussen zit. Ik kan aan de hand van je ordernummer zien dat het bedrag uiteindelijk terugbetaald is. We hopen dat het hiermee is opgelost. Met vriendelijke groet, Joris

Twee licenties blijken niet te werken bij…

Twee licenties blijken niet werken bij activate. Het aantal activates bij Microsoft op het licentie nummer is steeds verbruikt. Bovendien willen ze het aankoopbedrag niet terugbetalen, want ze kunnen niet controleren of de licentie misschien toch is gebruikt. Zo als waard is vertrouwt hij zijn gasten. Onbetrouwbaar bedrijf!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Beste, Wat vervelend dat de licentie niet in 1x geactiveerd is. Ik heb zojuist de chats met mijn collega's teruggelezen. Het lijkt erop ondanks de instructies er nog steeds de verkeerde versie wordt gebruikt i.c.m. de activatiecode. Ik heb je zojuist een duidelijke e-mail gestuurd met daarin de installatie instructies. WIl je mij laten weten of het daarmee lukt? Bedankt! Met vriendelijke groet, Wouter
licentie gekocht werkt niet en neemt ook geen contact terug op met mij
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Beste, Dank je wel voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je licentie niet werkt. Uiteraard bieden wij 100% activatie garantie en hier houden wij ons ook aan! Aan de hand van je bestelnummer zie ik geen eerdere conversatie terug in ons systeem. Zou je contact met ons op willen nemen? Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 09:00 t/m 21:00 uur bereikbaar per mail, whatsapp en chat. Zondag van 12:00 t/m 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
17 apr 2024
Nakomen van de beloofde service
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb de bestelling nagekeken aan de hand van je ordernummer. Ik zie dat de licentie uiteindelijk werkt, wat fijn is om te zien. Dat is uiteraard waar we voor staan! Het kan helaas voorkomen dat er een rotte appel tussen zit. Uiteraard helpen wij je dan om dit netjes op te lossen. Mocht er in de toekomst iets zijn dan helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Joris
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor je review via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer zie ik geen corresponderende chat of mail met onze klantenservice. Wij zijn benieuwd naar de reden van deze 3 sterren review. Zou je contact met ons op willen nemen via de chat of mail? Wij zijn iedere dag live (inclusief weekend) van 09:00 uur tot 21:00 uur en zondag 12:00 uur tot 21:00 uur. Groet, Joris

Criminelen

Op 20 maart heb ik een aankoop gedaan van een licentie voor Microsoft office. Direct na aankoop zou ik volgens de website de productlicentie ontvangen. Helemaal top dacht ik. De email bleef echter uit en daarom de klantenservice gecontacteerd. Deze konden mij alleen de informatie geven dat het iets langer ging duren. Hoe lang precies konden ze geen antwoord op geven. Oftewel, de info op de website over het direct ontvangen van de licentie klopt niet. Uiteindelijk heb ik een email ontvangen met de melding dat ze geen productlicenties meer op voorraad hebben en kreeg ik de vraag of ik mijn geld terug wilde of dat ik het bedrag wilde gebruiken voor aankoop van een ander product. Uiteraard wilde ik mijn geld terug hebben. Nu is het bijna 2 week verder en heb ik nog niets teruggekregen. Geen zaken doen dus met deze site!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. We waarderen je eerlijkheid en duidelijkheid. Ik heb aan de hand van je review direct alles erbij gezocht en zie dat het aan onze kant mis is gegaan, onze oprechte excuses hiervoor. Ik pak dit intern op en we zullen dit netjes met je oplossen. Je zal binnen enkele minuten een e-mail van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties.nl
Helaas code werkte niet. Ook de tweede niet. Aardige hulplijn maar kon er wss ook niets aan doen Gelukkig mijn code weer gevonden en het werkt weer. Geld terug? Tot vandaag geen reactie, denk dat ik het kan afschrijven..
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter PS: Ik help je graag verder!
Code werkte niet, nooit reactie gehad op klachtenmail.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb direct terug gezocht en zie inderdaad dat er niet meer gereageerd is op de mail. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik ga je een mail sturen om dit samen netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties
ik kan nog steeds geen windows 10 krijgen
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik de corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Heb je deze e-mail wellicht niet binnen gekregen? Voor de zekerheid heb ik dezelfde mail opnieuw opgestuurd. Ik hoor graag of ik jouw hiermee heb kunnen helpen! Nog een hele fijne avond gewenst! :)
20 mrt 2024
Voor ons wat dit geen succes! Ik denk dat de code wel werkt maar wij hadden de verkeerde code uiteindelijk en die kon ook niet meer geruild worden. Uiteindelijk hebben wij onze code bij een ander bedrijf besteld en die werkt. Jammer!
20 mrt 2024
Goedemiddag, dank je wel voor je eerlijke review. Ik heb de conversatie nagelezen en maak hierop uit dat inderdaad de verkeerde licentie aangeschaft is. Wij kunnen helaas geen licenties retour nemen, mede omdat we niet kunnen controleren of een licentie gebruikt is of niet. Normaliter bieden we wel een korting aan op een nieuwe licentie omdat het uiteraard kan voorkomen dat er een verkeerde licentie aangeschaft wordt. Ik zie dat dit hier niet is gebeurd en dit vind ik erg spijtig. Het stukje service wat wij normaliter aanbieden is hier tekort geschoten. Hierom heb ik uit coulance het betaalde bedrag gecrediteerd. Dit staat binnen 2 á 3 werkdagen terug op de rekening. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
code werkt niet. 2 de code ook niet. daarna blijven zeuren over schermafbeeldingen.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw review, dit helpt onze klantenservice te verbeteren. We zijn inderdaad al 2 dagen met u aan het heen en weer mailen. Windows 7 activaties kunnen om allerlei redenen mis gaan. Vanuit onze Activatie-garantie proberen we hierop zo veel mogelijk service te leveren. Ik zie dat je 1 uur voor deze review een nieuwe licentie hebt ontvagen, werkt deze niet naar behoren?
LV
Leo V.
Hellevoetsluis
Zorgen dat de licentie meteen werkt. Krijg het niet werkend
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl of de livechat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter
20 mrt 2024
Geen antwoord op mail voor instructies Wel code maar geen link
20 mrt 2024
Beste, onze excuses dat je niks meer hebt gehoord. Ik heb direct je mail opgezocht en zag dat deze bij de ongewenste mail terecht was gekomen. Ik heb direct instructies en informatie gestuurd. Hopelijk kun je hiermee uit de voeten! Met vriendelijke groet, Floor Productlicenties

Niet werkende licenties - W10+Office2021

Twee licenties gekocht, MS Office 2021 voor Windows, code wordt door MS niet herkend. MS Windows 10 Retail, code werkt niet. Ik ben Ict'er en weet hoe codes te activeren e.d. Deze verkochte codes zijn NIET ok. Een week na aankoop nog steeds geen oplossing. Edit: Na slechte beoordeling werd aktie ondernomen. Geld is teruggestort. Note: de mail van 6 Maart was de 4de, 1 Maart was de eerste mail.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Jammer om te zien dat je ons een 3 sterren review geeft. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl of de livechat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Mocht er iets zijn dan lossen we dit graag netjes met je op. Groet, Floor
microsoft office pro licentie. gaf helaas aan dat de code niet werd herkend. hoop dat ik geholpen word na contact (wel snel reactie), helaas nog geen oplossing gekregen. Aangezien het andere product wel direct goed werkte heb ik nog enig vertrouwen dat het wordt opgelost.