Software licenties kopen bij Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden701 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

Dit zijn gewoon oplichters, Pas op!!! Geen geldige litenties, mijn verzoek voor geld returnieren hangt in lucht!
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Hi, Zojuist heb ik alle chats doorgelezen die je hebt gevoerd met mijn support collega's. Ik kom hierin tot de conclusie dat bij ons intern alles is mis gegaan wat mis kon gaan. Je bent niet goed geholpen en daarvoor mijn welgemeende excuses! Bedankt voor de eerlijke review. Hier gaan wij intern mee aan de slag. In de e-mail stuur ik je een bevestiging van dit bericht. Ook zal ik het aankoopbedrag retourneren en alsnog een nieuwe licentie toesturen. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
De code werkt niet! Dus ik heb er niks aan, weggegooid geld!
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben 6 minunten nadat jij een e-mail gestuurd hebt gereageerd. Daarna helaas niks meer van jou vernomen. Mijn support collega vroeg om een screenshot van het probleem zodat wij je kunnen verder helpen. We lossen dit graag netjes met je op, aangezien we ook activatie garantie bieden! Je kan reageren op de mail of contact opnemen via de chat. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
1 okt 2024
Wordt beoordeeld
Licentie werkt niet
9 okt 2024
Hi, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben 8 dagen geleden een e-mail gestuurd en daarna helaas niks meer vernomen. In deze mail staat de oplossing voor jouw probleem. Heb je deze goed ontvangen?
31 minuten geleden
Goedemorgen, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben op onze laatste email (21 oktober 13:39) geen reactie meer gehad. We lossen dit graag netjes met je op, aangezien we ook activatie garantie bieden! Je kan reageren op de mail of contact opnemen via de chat. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
RV
Robert V.
Nordhorn
19 sep 2024

Geen soepele aankoop!

16/9 een Retail Windows 11 pro gekocht, De 1e productcode kwam snel door, werkte niet en was een OEM . De 2e werkte, maar was wederom een OEM. Weer gemeld en kreeg een 3e code, maar ook deze was geen Retail maar een OEM licentie. Dit kan iedereen controleren door in de command prompt " mlsgr /dli " in te geven. Uiteindelijk na 3 dagen de juiste Retail licentie. Een vervelende ervaring!
20 sep 2024
Hi! Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. Ik heb de case zojuist gelezen met alle chatberichten en e-mails, je hebt helemaal gelijk! Door jouw uitgebreide review kan ik hier ook direct intern mee aan de slag :). Dus nogmaals, bedankt!
30 aug 2024
Windows 11 Product Key gekocht, maar bleek ongeldig. Vervolgens geen enkele reactie van customer support. Productlicenties = OPLICHTERS
2 sep 2024
Hi, Bedankt voor jouw feedback! Je hebt inderdaad geen reactie van ons ontvangen.. Mijn oprechte excuses voor deze trage afhandeling. De ticket stond onbedoeld op gesloten, een menselijke fout. Zojuist heb ik de ticket weer geopend en beantwoord met een oplossing. Ik zie jou reactie graag tegemoet!
6 jul 2024
31 jul 2024
Beste, Dank je wel voor je review. Het is jammer om te zien dat je niet geheel tevreden was met onze service. Aan de hand van je bestelnummer zie ik geen eerder contact terug. Zou je contact met ons op kunnen nemen zodat we dit hopelijk samen kunnen oplossen? Onze klantenservice is per e-mail, WhatsApp en live chat bereikbaar op maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur en op zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur. Alvast bedankt, Joris, Productlicenties
MW
Mark W.
Den Haag
28 jun 2024
3 jul 2024
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van je bestelnummer heb ik geen eerder gesprek gevonden. Zou je contact met ons op kunnen nemen? Dan helpen we je graag verder mocht er iets mis zijn. Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur bereikbaar en van zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur via de live chat, WhatsApp en e-mail. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
1 nov 2023
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Dag, Wat vervelend dat je licenties niet direct werkte. Dat kan soms gebeuren en wij raden dan aan contact met ons op te nemen ipv een review schrijven waarin je verteld dat wij oplichters zijn en je geld zat hebt. Ik heb gezocht naar een support ticket op je email adres & naam maar kan helaas niks vinden. Zou je alsjeblieft contact op willen nemen zodat wij je een werkende licentie toe kunnen sturen? Wij geven namelijk 100% activatie garantie.

2 windows licenties al in gebruik.

Ik heb 2 licentie codes gekregen en beide licenties waren al in gebruik door een andere gebruiker volgens windows licentie beheer. Ik ven geholpen door iemand die me de 2e licentiecode heeft gegeven. Ook die werkte niet en ze snapte niet wat er aan de hand was. Ik zou terug gebeld/gemaild worden. Dat is nog niet gebeurd. Uiteindelijk Windows zelf gebeld en met behulp van een medewerker mijn licentie geactiveerd.
24 nov 2023
Fijn om te horen dat de licentie werkt! Onze excuses dat het langer duurde dan normaal, dat is uiteraard niet de bedoeling.
16 apr 2024

Licenties werken niet en geen geld terug

In wezen had ik de hoop al opgegeven om nog iets van ProductLicenties.nl te horen. Toen ik dan ook een uitgebreide analyse van hun kant ontving waarin excuses werden gemaakt voor de veel te lange reactie/behandel tijd en voor het niet kunnen oplossen van mijn (blijkbaar) specifieke probleem en het terugstorten van mijn gemaakte onkosten, was ik verrast. Daarom mijn beoordeling van 1 naar 3 sterren

valse Windows 11 Pro-licentie

Ik kocht een windows 11 pro licentie van deze site maar de licentie is helemaal nep. toen heb ik contact opgenomen met microsofts en na een lange controle vertelde microsofts me dat de licentie die aan mij verkocht is niet echt is. ik krijg nietszeggende antwoorden op mijn mails van de site hierover. totale oplichterij, koop geen windows licentie van hier, het kost 2 keer meer dan andere sites en de licentie is nep.
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Dag, wat vervelend dat de licentie niet direct werkt. Wij verkopen geen nep licenties zoals je ook aan andere reviews wellicht kan zien. Wij geven 100% activatie garantie en helaas zit er soms een rotte appel tussen de licenties, deze vervangen wij dan direct voor een nieuwe, wel werkende licentie. Ik heb je mail verkeer met onze support bekeken en onze antwoorden zijn vrij duidelijk. We vragen om screenshots van de foutcode die je krijg om het probleem te kunnen bepalen en op te lossen. Maar die hebben we helaas niet ontvangen. In je laatste mail vraag je om een retour, dit kunnen wij doorgaans niet doen omdat de licenties niet weer in voorraad genomen kunnen worden. Deze keer zullen we een uitzondering maken en het geld retourneren.

Niet werkende licenties - W10+Office2021

Twee licenties gekocht, MS Office 2021 voor Windows, code wordt door MS niet herkend. MS Windows 10 Retail, code werkt niet. Ik ben Ict'er en weet hoe codes te activeren e.d. Deze verkochte codes zijn NIET ok. Een week na aankoop nog steeds geen oplossing. Edit: Na slechte beoordeling werd aktie ondernomen. Geld is teruggestort. Note: de mail van 6 Maart was de 4de, 1 Maart was de eerste mail.
2 nov 2023
Licenties verkopen die werken of bij de juiste pakket passen. Ik heb Office 2019 Pro Plus (VXDNY-4GCTR-XYHT4-HDPG3-GF6KP) gekocht, 3 uur aan het kloten geweest en uiteindelijk bij concurent gekocht die binnen 5 minuten erop zat inclusief activering. Deze was nog goedkoper ook.
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Dag Milo, Vervelend dat de licentie niet direct werkte. Ik raad het af om licenties weer te geven in een publieke review. De licenties die je hier boven hebt gepost is namelijk wel geldig en te koppelen via het account registratie systeem van Microsoft. Wij geven altijd 100% activatie garantie en hadden je graag verder willen helpen. Ik zie in ons support systeem dat het geld inmiddels is terug gestort aangezien je via een andere weg een licentie aangeschaft had. Excuses voor het ongemak, deze licenties moeten helaas via een specifieke weg geactiveerd worden en die communicatie is mis gegaan (ook in onze support door floor). Ik hoop dat wij je in de toekomst nog eens kunnen helpen met betere support/licenties.
25 nov 2023
Licentie van w11 werkt niet. Nieuwe code opgestuurd gekregen werkt ook niet. Vervolgens geen reactie meer en dus 16 euro weggegooid. Chat is traag en email zou wel niet werken. Als je geen service wilt pdl gebruiken wil je service gok ergens anders wagen
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Dag, Ik zie in ons support systeem dat mijn collega nog bezig is met het onderzoek waarom de nieuwe licentie ook niet werkt. Wij komen hier spoedig op terug. De 16 euro is niet weggegooid!! Wij geven 100% activatie garantie en zullen er alles aan doen om je verder te helpen zodat je windows geactiveerd gaat worden.
Wordt beoordeeld
Helaas code werkte niet. Ook de tweede niet. Aardige hulplijn maar kon er wss ook niets aan doen Gelukkig mijn code weer gevonden en het werkt weer. Geld terug? Tot vandaag geen reactie, denk dat ik het kan afschrijven..
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact willen opnemen met info@productlicenties.nl? Wij zijn iedere dag (inclusief weekend) van 09:00 tot 21:00 geopend. Groet, Wouter PS: Ik help je graag verder!
24 nov 2023
1e keer voor mijn nieuwe pc gekocht en prima maar bij de 2de licentie die ik kocht voor een andere pc was de code al gebruikt. Wel contact gehad en andere code maar die was ook al gebruikt.
24 nov 2023
Goedemiddag, dank je wel voor je review. Fijn dat je 1e licentie direct werkte! Doorgaans werkt het op die manier :) maar helaas zit er soms een rotte appel tussen en werkt de licentie niet direct. Dit kan meerder oorzaken hebben. Het kan aan de software liggen maar ook aan de batch licenties die wij ontvangen hebben van de leverancier. Helaas lijkt het nu dat de batch niet goed is. Wij geven 100% activatie garantie dus het gaat sowieso goed komen met de 2e licentie. Ik zie in ons systeem dat mijn collega er mee bezig is.
24 nov 2023
ik heb de afgelopen tijd 4 licenties gekocht de eerste 3 werkte prima de laatste werkte niet en ik krijg al een dag geen respons. Als ik geld uitgeef wil ik ook dat het werkt.
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Dag, wat jammer dat je zo ontevreden bent over onze service. Ik zie dat er 1 dag voor je geplaatste review een reactie gestuurd is door ons op je laatste mail. Wij geven altijd 100% activatie garantie en willen naast de 3 werkende licenties ook de 4e werkend krijgen :) We hadden helaas een slechte batch ontvangen en willen zo spoedig mogelijk jou laatste licenties vervangen voor een werkende. Excuses voor het ongemak, we zijn het aan het onderzoeken en komen er spoedig op terug.
18 apr 2024
Niet iets garanderen dat activatiecode werkt want dat is dus niet correct heb alsnog een Windows 11 pro moeten kopen. En bedankt nooit meer sorry
25 apr 2024
Hi, Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik geen corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Wij geven 100% activatie garantie zoals we duidelijk vermelden op onze website en mail verkeer. Zou je contact op willen nemen met info@productlicenties.nl of de live chat op de website? Wij zijn iedere dag (inclusief zaterdag) van 09:00 tot 21:00 uur geopend en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Groet, Joris
De licentie die ik gekocht heb werkte niet. Ik heb 1 mailtje gestuurd en daarop kreeg ik een reactie waarin mij werd gevraagd om de bon met de licentie terug te sturen. Na het terugsturen heb ik hierop ondanks diverse herinneringsmailtjes geen reactie meer ontvangen. De licentie wel betaald maar niet een werkende licentie reactie.
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Hi! Bedankt voor jouw bericht via Trusted Shops. Op basis van het bestelnummer heb ik de corresponderende chats gevonden met onze klantenservice. Afgelopen zondag kwam om 17:39 kwam jouw laatste reactie binnen. Dezelfde dag om 17:47 heeft mijn collega jou een nieuwe licentie toegestuurd. Heb je deze e-mail wellicht niet binnen gekregen? Voor de zekerheid heb ik dezelfde mail opnieuw opgestuurd. Ik hoor graag of ik jouw hiermee heb kunnen helpen! Nog een hele fijne avond gewenst! :)