CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.855 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
CasualCases.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelling is wat ik ervan verwacht en is netjes geleverd. Ook paste onze Kobo er precies in. En niet onbelangrijk. De bestelling werd netjes in een kleine envelop in onze brievenbus gedeponeerd. Het gebeurt te vaak dat kleine artikelen in een te grote envelop of doos als pakketje afgeleverd moeten worden.

22 aug 2023
De macbook case is goed en mooi echter had ik bij de black stone echt zwart verwacht in plaats van groenig hij is in het donker met klein licht wel zwart maar overdag in normaal daglicht groen/zwart. Kwaliteit vind ik goed had alleen gehoopt dat hij zou zijn zoals de foto. Toch gehouden omdat ik het groen niet heel erg vind maar als je de case wilt aanschaffen wees dus bewust van de kleur dat het niet altijd zoals op de foto is!

Beoordelingen voor CasualCases.nl

MS
Marion S.
Afferden
Goede service
8 nov 2023

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Het bestelde hoesje was precies wat op de site stond. Gemakkelijk bestellen en de volgende dag kwam het pakketje netjes door de brievenbus.
8 nov 2023
Goed geholpen, ook snel antwoord via de mail. Ik zocht een bepaald hoesje en daar is ook over meegedacht.
7 nov 2023

Gewoon: perfect

De snelheid van de levering, de kwaliteit van het product. Het etui past perfect, oogt mooi, hindert geenszins de bediening van de e-reader zoals aan en uit zetten, de oplader inpluggen. Extra pluspunt: de sluiting met magneet .
31 okt 2023
Goede kwaliteit, supersnelle levering!
26 okt 2023
Zijn snel met reactie geven op vragen
25 okt 2023
Snelheid levering, goede kwaliteit product
20 okt 2023

Mooie cover

Mooie, goed passende cover voor mijn Macbook air
20 okt 2023

Hoevenen
12 okt 2023
Snelle verzending. Goede kwaliteit

Alles OK

Omschrijving klopt, retour niet nodig. Supersnel in huis.
8 okt 2023
5 okt 2023
Correcte en vriendelijke afhandeling van mij bestelling
3 okt 2023
AH
Addy H.
Sint Michielsgestel
30 sep 2023
Was super
29 sep 2023
Snel, precies wat ik wilde
28 sep 2023
Kwam wel wat later aan dan dat er in de mail stond, maar voorderest heel leuk ingepakt en goede kwaliteit! Heel blij mee :)
28 sep 2023

Dik tevreden!

Gebruikersvriendelijk, snel en goede kwaliteit. Bijna jammer, want ik vind het erg leuk, zon'n gepersonaliseerde hoes voor mijn MacBook.