CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nlReviews

CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

Details over CasualCases.nl

CasualCases.nl - Beschrijving

CasualCases.nl is de webwinkel op het gebied van hoesjes, tassen en accessoires voor Smartphones, Smartwatches, Tablets, MacBooks en E-readers. Wij zijn een gecertificeerde webwinkel en hebben een handige site waar u kunt kiezen uit ruim 5000 producten die direct uit voorraad leverbaar zijn. Daarnaast kunt u uw eigen ontwerp laten drukken op een van de geselecteerde producten. Sinds 2012 leveren wij al hoesjes en accessoires aan meer dan 70.000 tevreden klanten. U kunt rekenen op een betrouwbare service en goede kwaliteit producten.
The NorthLife Brands
Peizerweg 97-N
9727AJ Groningen

Beoordelingen voor CasualCases.nl

263 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

de communicatie met Wouter, nadat ik per vergissing iets verkeerd besteld had. Na slechte ervaringen met een zorgverzekeraar en een brokers-platform was dit contact een verademing, zowel telefonisch als per e-mail. Ja, wat kun je beter doen? Vooral niet te groot worden dat creëert afstand en mis-communicatie. Dus small is prachtig. Uiteraard wel met voldoende business om van te kunnen leven!!

Levering was snel en correct. Maar het is onmogelijk om telefonisch contact te krijgen… ik zal al 2 weken teruggebeld worden en op sms-berichten wordt op mijn vragen geen antwoord gegeven. Terugsturen van verkeerd bestelde hoes lukt niet.

Beoordelingen voor CasualCases.nl

Geen folder van mymuesli meesturen, to go muesli zit in plastic bakje en de zo genaamde kortingskaart is ook sowieso zonde van al dat plastiek en de korting is ook niet echt. Maar verder prima👍
De goede hulp bij het bestellen van het juiste Kobo ereader hoesje: ik had de verkeerde besteld en ben telefonisch zeer goed geholpen. Na retourneren ook snel het bedrag gecrediteerd!
Bookcase voor mijn vrouw haar nieuwe telefoon besteld en deze was op voorraad en binnen 2 dagen in huis volgens afspraak.
Goede producten en snelle verzending. Is de 3e keer dat we iets bestellen, we zwijnegel tevreden.
Prima laptop case, kleur zoals afgebeeld, snelle levering.
Supersnel en goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Leuke hoes en snel geleverd!!s
Geleverd zoals afgesproken.
Vriendelijk en goed geholpen
Mooie hoes
Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn ruiling en geld retour
van D. R.
Mijn briefpakket was bij Post NL zoekgeraakt. Casual Cases heeft meteen op mijn klacht gereageerd en een nieuw pakket verstuurd.Dit is goed terecht gekomen.
Ik had een verkeerde onderkant voor mijn laptop hardcase ontvangen, dit is onmiddellijk opgelost.
Ik ben tevereden over de prijs/kwaliteit en vlotte levering. Dank je wel en tot later Mvg.
Eenvoudig geholpen met keuze voor ereader hoesje. En snel geleverd.