CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
CasualCases.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij CasualCases.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor CasualCases.nl

205 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 nov. 2021
de communicatie met Wouter, nadat ik per vergissing iets verkeerd besteld had. Na slechte ervaringen met een zorgverzekeraar en een brokers-platform was dit contact een verademing, zowel telefonisch als per e-mail. Ja, wat kun je beter doen? Vooral niet te groot worden dat creëert afstand en mis-communicatie. Dus small is prachtig. Uiteraard wel met voldoende business om van te kunnen leven!!

3 jun. 2022
Ik heb een zwart tablethoesje besteld bij Casualcases. Het bleek dat deze was uitverkocht en aldus heeft men een blauwe gestuurd. Bij ontvangst bleek het de verkeerde hoes te zijn en heb ik deze op eigen kosten teruggestuurd. Inmiddels had ik dus € 33.99 + € 4.66 (verzendkosten) = € 38.59 uitgegeven. Het juiste hoesje van € 37.99 wou Casualcases opsturen, maar ik moest dan weer verzendkosten a' € 2.55 betalen. Dan kost mij dit hoesje van € 37.99 ineens € 41.50. Casualcases levert dus zeer slechte service en heb bij Meerdere instanties melding gemaakt. Bedrag van het hoesje wel retour maar niet de verzendkosten

Beoordelingen voor CasualCases.nl

7 sep. 2022
Highly pleased with my personalized Mac Air case, and the careful customer service of Wout. It’s gorgeous! Great job!
3 sep. 2022
Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen en het kon zonder problemen en op heel vriendelijke wijze worden geruild. Fijne ervaring.
van EJ D.
Snelle levering, product voldoet aan verwachting. Ook fijn dat er nog een case voor mijn oudere maar prima werkende e-reader.
Dit kan niet beter: supersnelle en ook duidelijke afhandeling en verzending - in een woord: perfect!
van C. K.
Ruime keuze, goedkoop en duurdere, met bijbehorende kwaliteit. Snelle levering.
Prima kwaliteit - prima prijs en snelle levering. Sterk aan te bevelen
10 sep. 2022
16 sep. 2022
18 sep. 2022
De kleuren vallen hee erg tegen…
19 aug. 2022
Super mooie cover voor Macbook Air. Op de website is heel goed aangegeven dat je moet kijken naar het type Macbook. Ik ben ontzettend blij met deze vrolijke cover tegen een zeer betaalbare prijs.
31 aug. 2022
Meteen contact hebben en niet uit nummers te hoeven kiezen. Duidelijke uitleg over de vertraging van de levering. Hulp bij zoeken naar het juiste hoesje voor mijn E= reader.
3 aug. 2022
Goede kwaliteit voor scherpe prijzen. Snelle levering.
23 aug. 2022
Stevige cover voor m'n macbook voor de juiste prijs
6 aug. 2022
Snelle levering, niks op aan te merken
17 aug. 2022
Vlotte levering en een mooi product
18 aug. 2022
Mooi design, mooie uitvoering