CasualCases.nl- Logo - Beoordelingen

CasualCases.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.886 beoordelingen in totaal

16 mei 2024
Het hoesje dat ik besteld had, bleek toch niet op voorraad te zijn. Er werd netjes contact met me opgenomen en verteld wanneer het hoesje wel weer leverbaar was en of daar op wilde wachten. Keurig een mailtje gekregen dat mijn bestelling op de post ging. Vandaag ontvangen en het hoesje is van een mooie kwaliteit en past goed om mijn (wat oudere) kobo reader. Erg blij mee!

22 aug 2023
De macbook case is goed en mooi echter had ik bij de black stone echt zwart verwacht in plaats van groenig hij is in het donker met klein licht wel zwart maar overdag in normaal daglicht groen/zwart. Kwaliteit vind ik goed had alleen gehoopt dat hij zou zijn zoals de foto. Toch gehouden omdat ik het groen niet heel erg vind maar als je de case wilt aanschaffen wees dus bewust van de kleur dat het niet altijd zoals op de foto is!

Beoordelingen voor CasualCases.nl

Snel antwoord. Foutief besteld. Mocht vanuit Zuid-Frankrijk terug gestuurd worden. Als t er is krijg ik geld op rekening teruggestort. Geweldige service !!!👍
31 mei 2024
Iets verkeerd besteld. Gelijk mail terug E. T pakketje kon of terug gehaald worden. Super geregeld en de producten waren ook top.
1 jun 2024

Snel en goed afgehandeld

Ik had niet de goede ereaderhoes besteld,maar met een paar dagen had ik wel de goede in huis. Bedankt voor de snelle service!!
30 mei 2024
Men beantwoordde mij op een prettige persoonlijke manier toen ik mijn probleem voorlegde en heeft dat ook opgelost
Snelle levering, past perfect en ziet er nog mooi uit oom ben er heel blij mee.
6 jun 2024
Snel rn goed product met redelijke prijs
30 mei 2024
Super, vriendelijk en snelle service!!!
Goed passend produkt en goed verpakt
Snelle levering, super mooi hoesje!
HE
hans e.
schiedam
4 jun 2024
pennetjes liggen goed in de hand
FP
5 jun 2024