tv-gigant.nl

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2023
tv-gigant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Er waren problemen met levering via DHL. Ik belde met de leverancier TV Gigant . Ze waren goed bereikbaar en hebben probleem snel verholpen . Ik heb TV ontvanger ben er superblij mee en ben een heel tevreden klant . Zal hen zeker aanbevelen.

14 jan 2024
Product besteld 5 dagen geleden nog steeds niet in huis contact enkel via e-mail ook nog steeds Geen antwoord telefoonnummer is van particulier en niet van verzender

Beoordelingen voor tv-gigant.nl

Op tijd en snelle service!

Op tijd bezorgd, alleen het inpakken kan wel beter. Meer een voorzorg. Ik zag dat de bezorger veel pakketten in zijn bus had, door elkaar. En misschien een tv meer veilig inpakken, tv moet uiteraard schadeloos bezorgd worden. Gelukkig was ons tv niet beschadigd. Los van dit snelle service en op tijd!
DHL deed vreemd maar uiteindelijk is het gewoon geleverd zoals verwacht.
Snellere verzending , duurt lang voor pakket binnen is !

Correct en netjes op tijd bezorgd.

Correct en op tijd bezorgd

Top!

Heel fijn dat ik een televisie kon bestellen en in 3 delen kan betalen Snel en goed geleverd vriendelijk en een belletje gekregen dat ze er bijna zijn. Nu kan ik weet tv kijken op een lekker groot scherm
30 mrt 2024

Toppp…

Snelle levering en ontzettend blij met de 📺
Krijg geen reactie. Het pakket is terug 0gestuurd door DHL. Dus ik heb nu niks maar wel betaald
Ik had even mijn twijfels naar het is absoluut goed gekomen, de eerste mail is wat vaag en onduidelijk maar uiteindelijk toch binnen een 3 tal dagen mijn tv keurig in huis. Keurig verpakt en keurig afgeleverd. Ik ben weer blij.
10 feb 2024
Super snel en netjes geholpen en juiste tijd bezorgd
11 feb 2024
Snelle levering en product zoals omschreven 👍
Snelle levering,, Alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit , maar dat was geen probleem voor mij , ,,, spreek international Tv werkt super en mooi beeld
Goede orderbehandeling. Doen wat ze beloven
Na 2 dgn de tv binnen