steemastore.nl- Logo - Beoordelingen

steemastore.nl

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2022
steemastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 jul 2023
Super betrouwbaar en heel netjes optijd geleverd. Ik heb een step gekocht voor mijn zoontje, prijs kwaliteit goed! Als ik nog een keer wat nodig heb kom ik hier zeker terug. Fijn dat dit soort bedrijven bestaan!

27 okt 2023
Wel bericht dat product is verzonden maar nooit geen bericht wanneer en tijds indicatie van wanneer het product wordt bezorgd bij de klant

Beoordelingen voor steemastore.nl

21 apr 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keurig en op tijd geleverd.
Snelle verzending, goed verpakt. Mooi product
19 mrt 2024
Alles volgens “het boekje” Duidelijk en snel
11 feb 2024
Snelle levering. Goede kwaliteit
De levering van het product was prma, maar de financiele afwikkeling met stichting mollie minder. Wacht nog steeds op de teveel betaalde € 0,40
Bestelling snel geleverd maar ik wil deze omruilen. Dan hoor ik niets meer
27 okt 2023

Onduidelijke verzendings datum

19 jul 2023
21 jun 2023
Snelle service , ontzettend blij met mijn aankoop. Een min puntje . Pakket was half open .Dat vond ik niet fijn ! Sorry de verpakking heb ik weg gegooid .
29 jul 2023
Super leuk ding! Hebben hem in elkaar gezet en dochter reed er zo op weg! Zitten zelfs lampjes in de wieltjes een leuke verrassing. Aanrader!
8 jun 2023
Heel vlotte service, snelle geleverd dan gepland, vooraf gebeld en de levering was er op zondag. De ladder is prijs kwaliteit top!!
12 mei 2023
Goede afspraken maken met vervoeder zodat levering geen 2x uitgesteld wordt. Terwijl je zit te wachten op de ladder.
26 jul 2023
Snel services. de snelste online service die ik ooit heb gebruikt. Goed quality products

Voor het eerst besteld bij…

Voor het eerst besteld bij steemastore, alles volgens afspraak en snelle levering
11 jun 2023
Snel geleverd en product is zoals verwacht
Wat een fijne zaak! Wat een service!!