unieketiket.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Goede kwaliteit voor betaalbare prijs

Goede kwaliteit, ruime keuze en snelle service voor een betaalbare prijs. Ook voor kleinere oplagen.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. En helemaal mooi om te horen dat u tevreden bent op meerdere, voor ons zeer belangrijke punten! vriendelijke groet, uw team unieketiket.nl
Vriendelijkheid aan de telefoon, snelle service, kwaliteits etiketten
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je voor je mooie beoordeling. De 3 dingen die je noemt zijn voor ons erg belangrijk, dus fijn dat het gewaardeerd wordt! hartelijke groet, team unieketiket.nl
Vriendelijkheid aan de telefoon, de snelle service en de kwaliteit van de etiketten zijn top.
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling. Voor ons goed te horen dat we het op meerdere vlakken goed hebben gedaan. We gaan zó door! vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Top!

Marlon geeft goed, snel en persoonlijk advies. Komt afspraken altijd na. De kwaliteit van het eindproduct is uitstekend.
Antwoord van unieketiket.nl
Veel dank voor je positieve beoordeling, daar doen we het voor! Blij te horen dat de 5 sterren zowel voor onze customer support medewerker Marlon als voor het product zijn bedoeld. met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
AS
Ariel s.
Amstelveen
Goed kwaliteit, snel geproduceerd en geleverd. Uitstekend customer service.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je wel voor deze mooie beoordeling. En helemaal mooi om te horen dat onze customer service gewaardeerd wordt! vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Top Etiketten!

Super! Snel reageren, meedenken, snelle levering en top prijs kwaliteit verhouding!
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je voor de 5 sterren beoordeling! Heel mooi te horen dat je onze dienstverlening op prijs stelt en dat je weer tevreden bent over onze etiketten. vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Communicatie prima en snelle levering
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet van uw unieketiket.nl team

Eerste hulp bij improvisatie

Bij food-productie heb je nog wel eens te maken met onverwachte situaties die je razendsnel moet oplossen. Dan is het erg fijn als je kunt schakelen met de mensen van UniekEtiket. Zo hebben we laatst nog een bijna onmogelijke deadline weten te halen. Wel netjes aanleveren natuurlijk!
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor je mooie woorden en super beoordeling, daar doen we het voor! Hartelijke groet, team unieketiket.nl

Complexe etiketten uitstekend gedrukt

Onze etiketten zijn perfect gedrukt! Met èn een foliepreeg èn een reliëfpreeg waren ze best complex. Voor de zekerheid eerst een proefdruk uitgevoerd die al heel goed was, nog iets aangepast en daarna in grotere aantallen gedrukt. Prima begeleiding en mooi resultaat!
Antwoord van unieketiket.nl
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, heel fijn te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Snel, goede hulp, kwaliteit. Uitstekend!
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
23 nov 2023
Vrijwel alles is mogelijk!
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor de vier sterren beoordeling! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Goede wervice

De goede bereikbaarheid via e-mail, het meedenken met het proces van het etiket, de snelle service.
22 nov 2023
Dank nog voor je beoordeling en dat je de moeite hebt genomen deze in te vullen. Dat helpt ons enorm! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
10 nov 2023

voor 40 euro 10 slechte proef kopieën

14 nov 2023
Goedemiddag, Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had met onze basic proefdrukservice. We nemen de kwaliteit van onze services zeer serieus, en we verontschuldigen ons voor het feit dat we hier tekort zijn geschoten. We zullen ons proces nog eens tegen het licht houden en stappen ondernemen om onze kwaliteitscontrole te verbeteren. We komen u overigens graag tegemoet als u een nieuwe proefdruk zou wensen. Met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
ondanks de drukte, goede communicatie en hulp.
2 nov 2023

Heuse aanrader

Vlotte, transparante service. Het hele team 'denkt mee' met je project, opdat het naar wens afgeleverd worden kan: ontwerp, papierkeuze, ongelooflijke prijs/kwaliteit. Een heuse aanrader.
Professioneel, snel en persoonlijk contact. Denken met je mee, en levering is altijd optimaal.
31 okt 2023
Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling en de mooie woorden. Super dat je even de tijd hebt genomen om de enquete in te vullen. groet, team unieketiket.nl
31 okt 2023
Dank voor de 5 sterren beoordeling, daar doen we het voor! groet, team unieketiket.nl
WS
W. S.
Leeuwarden
20 okt 2023
Goede kwaliteit, snelle levering en goed bereikbaar voor vragen.
31 okt 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
20 okt 2023
snelle service en een gemakkelijk en duidelijk bestelproces.
31 okt 2023
Fijn te horen dat je onze service en ons proces kan waarderen. Dank voor je beoordeling!
26 sep 2023
Super easy to use website with a no-nonsense what you order is what you get service. They are fast and the quality of the labels is excellent. I highly recommend using Unieketiket.
31 okt 2023
Great to hear you're happy with our calculator, our speed and the quality of our labels. Thank you for the 5-star review!