unieketiket.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

22 sep 2023
Zeer goede service zowel prepress als postpress! Altijd mooie etiketten
31 okt 2023
Heel fijn dat je ons zo goed beoordeeld, dank daarvoor. Wij gaan zo door!
22 sep 2023
fijne communicatie goed meedenken snel antwoord
31 okt 2023
Dank voor je beoordeling! Goed te horen dat je onze service goed beoordeelt!
Snelle levering, voordelige prijzen
31 okt 2023
Dank, dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zeer blij met de 5 sterren!

Great work on a tricky assignment.

We were able to work together for a tight deadline. We ended up with multiple email chains which was not useful for either party. Perhaps if there was a checklist or something would be handy? this was a tricky assignment as we were working with both a new designer and a new producer, so I was impressed with Marlon's ability to come through.
31 okt 2023
Thanks for your very nice review and suggestion! kind regards, team unieketiket.nl
15 sep 2023
Goede communicatie Prijs Kwaliteit Service
5 sep 2023
Goede en snelle service. Duidelijke informatie en goede bereikbaarheid.
5 sep 2023
Dank voor je beoordeling! We doen ons best, fijn dat je het waardeert, dank daarvoor. Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
1 sep 2023
Goed persoonlijk contact met, snelle terugkoppeling.
5 sep 2023
Hartelijk dank voor je 5 sterren beoordeling! Dat je onze service kunt waarderen, daar doen we het voor! Hartelijke groet, team unieketiket.nl
31 aug 2023

Aanrader

Goed contact met mensen die weten waar ze het over hebben. Ze zijn in staat met advies de kwaliteit of de efficiency te verhogen. Dit komt het eindproduct ten goede. UE is een prima oplossing voor zowel tijdelijke als definitieve etiketten. In prijs goed concurrerend met locale oplossingen. Aanrader!
5 sep 2023
Mooie woorden! Dat maakt ons wel een beetje verlegen.. wel heel prettig te horen dat onze inzet wordt gewaardeerd. Heel erg bedankt dus voor je beoordeling! Warme groet, team unieketiket.nl
23 aug 2023

Positive experience

Nice follow up, good quality of the prints, plenty of options to chose from. All the automatic communications as well the documentation is in Dutch. It could help a lot if it could be available in other languages
5 sep 2023
Thank you very much for your positive review! Good to hear you are happy with the labels. Also: good feedback! We definitely will look into this. Thanks again, warm regards, team unieketiket.nl
21 aug 2023

top kwaliteit en snelle levering

snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit
5 sep 2023
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Vooral met de onderbouwing zijn we erg blij, 'snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit' zijn onze speerpunten. Dat je die zo ervaren hebt is voor ons heel fijn om te horen. Allervriendelijkste groet, team unieketiket.nl
FW
Frank W.
Culemborg
21 aug 2023
Mooie kwaliteit etiketten en eerder geleverd dan aangegeven.
5 sep 2023
Fijn dat we je hebben kunnen verassen met onze lever-snelheid! Dank voor je mooie beoordeling en de 5 sterren. Hartelijke groet, team unieketiket.nl
9 aug 2023
Goede kwaliteit, vlotte service en communicatie.
5 sep 2023
Dank je nog dat je de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. En natuurlijk dank voor de 5 sterren. Wij doen onze uiterste best om kwaliteit te leveren, mooi dat je bevestigt dat de etiketten kwalitatief goed zijn. Hartelijke groet, team unieketiket.nl
AS
Ariel s.
Amstelveen
25 jul 2023

Een handig online bestelling systeem.

Een handig online bestelling systeem en een goede klantendienst.
5 sep 2023
Bedankt nog voor je beoordeling, daar hebben we veel aan! Fijn dat je onze calculator en ons online bestelsysteem waardeert! Groetjes, team unieketiket.nl
7 jul 2023
De order is volgens planning verlopen. De kwalitiet is zoals verwacht. Uitstekend.
5 sep 2023
Nog bedankt voor je beoordeling en de 5 sterren. We zijn blij te horen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen! Hartelijke groet, team unieketiket.nl
Goede services klantvriendelijkheid alles was gewoon top ik raad iedereen aan om bij unieketiket te bestellen want ik had een vriendelijke medewerker genaamd Marlon en hij hielp me niet alleen maar dacht ook met mij mee dus ik ben helemaal blij er mee als ik 10 sterren kon geven had ik het gedaan
4 jul 2023
Ontzettend bedankt voor deze wel heel mooie woorden! Die 10 sterren hangen we hier aan de muur! Dank ook voor de foto van je producten met de etiketten, ziet er inderdaad top uit! Succes met de verkoop! hartelijke groet, team unieketiket.nl
1 jul 2023
Wij bestellen nu regelmatig stickers en de service is fantastisch. Ook als er tussen bestellen en afleveren iets onverhoopt mis gaat neemt Uniek etiket even de tijd om telefonisch contact te onderhouden. Dat is pas service.
4 jul 2023
Dank dat je onze inzet kan waarderen en natuurlijk dank voor de 5 sterren! Zijn we heeel blij mee! Groetjes van team unieketiket.nl
30 jun 2023

Top service , goede kwaliteit

Uniek etiket levert een uitstekende service, denkt mee en levert goede kwaliteit
4 jul 2023
Hartelijk dank voor de super beoordeling, dit klinkt als muziek in onze oren! Vrindelijke groet, team unieketiket.nl
28 jun 2023

Persoonlijk advies en prachtige etiketten

Persoonlijk advies, goede service, geweldige etiketten. Uniek etiket helpt je bij het zo nodig aanpassen van je ontwerp. Ze denken mee en maken van je etiket nog een beter product. Het contact is heel prettig en persoonlijk. Zo heb je echt een uniek etiket!
29 jun 2023
Bedankt voor je geweldige review! Heel mooi om te lezen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit, hartelijke groet van team unieketiket.nl
20 jun 2023

Aanrader!

Heldere communicatie, zeer behulpzame klantendienst. Echt een aanrader!
22 jun 2023
Heel veel dank voor de mooie beoordeling en fijne woorden! Helemaal mooi die te horen van een klant die al langer bij ons bestelt :) Dank ook voor de foto, ziet er top uit! groeten van team unieketiket.nl
20 jun 2023
Erg behulpzaam, etiketten zagen er top uit + snelle verzending
22 jun 2023
Hartelijk dank voor de 5 sterren en super te horen dat je tevreden bent! groet, team unieketiket.nl