unieketiket.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

20 jun 2023
Snelle levering, mooi gedrukt precies zoals afgesproken. Tussendoor nog telefonisch contact gehad. Ook prettig contact.
22 jun 2023
Hartelijk dank voor deze hele mooie beoordeling! Altijd fijn te horen dat we het op belangrijke punten goed doen! Met vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Snelle service en uitstekende prijzen!

Hebben nu al een aantal keer in verschillende oplagen etiketten laten drukken en zijn erg tevreden.
22 jun 2023
Dank voor de uitstekende beoordeling en dat je laat weten dat jullie tevreden zijn! Wij gaan zo dóór! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
15 jun 2023

Behulpzaam

Er is een goede opvolging van het order en bij vragen zijn de mensen van unieketiket zeer behulpzaam om tot een oplossing te komen.
22 jun 2023
Dank voor de beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat je ook de inzet van ons team kunt waarderen :) hartelijke groet, team unieketiket.nl
Over het algemeen een goede ervaring.
22 jun 2023
Dankjewel dat voor deze mooie beoordeling! Fijn te horen dat je tevreden bent ! Hartelijk groet, team unieketiket.nl
6 jun 2023

Erg goed geholpen!

Fijn bedrijf om cosmetica labels te bestellen! Ik ben super goed geholpen door Marlon! Alle vragen die ik had zijn duidelijk beantwoord en er werd echt meegedacht met mij! Ik ben heel blij met mijn labels!
7 jun 2023
Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de mooie woorden! Dat je blij bent en goed werd geholpen horen we heel graag! Dat maakt ons ook blij :) Veel succes met je nieuwe product en je mooie website, Groetjes team unieketiket.nl
19 mei 2023
Snelle service! goede producten. Betrouwbare partner.
7 jun 2023
Dank je voor de 5 sterren!! Dat betekent veel voor ons, vooral omdat jullie al jaren bij ons bestellen! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl