mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Alles volgens verwachting en goed verpakt
Geen commentaar
Planten goed verpakt, snelle levering.
Verzending met DPD duurde lang (een week) voordat het zichtbaar was op track en trace code. Verder was het prachtig verpakt en ook een prachtig boompje! Fijn!
Toen ik betaald had kreeg ik niet direct een bevestiging via mail maar de dag erna kreeg ik alsnog een bevestiging. Mijn bestelling bestond uit: - Adonsonia grandidieri (boabab). Ziet er nog kaal uit dus nog even afwachten hoe hij groeit. - 2x kleine Cupresses sempervirens. 1 had wat bruine takjes dus die heb ik weggeknipt. Ik heb ze in de tuin geplant dus even het voorjaar afwachten.
Top geregeld.
Zeer tevreden, heel veel keuze, al jaren klant en al heel veel gekocht. Soms loopt er wel eens iets fout (palm dat ontbrak), maar wordt dan super lief en snel opgelost dankzij Claudia die het nodige heeft gedaan om mij deze snel na te leveren. Super tevreden, een echte aanrader voor palmfreaks zoals ik.
Verpakking was gescheurd waardoor ijzersulfaat in de gang viel.
Goed is goed
Product geeft de indruk van een sterke constructie met een dun kwetsbaar plastieken overtrek met een fragiele ritssluiting. We zullen zien ! Er zijn wel stormtouwen en ankers bijgeleverd. Toch bedankt .
Voor die prijs vier echt wel mooie palmpjes! Ook dank zij de accurate info op jullie website die hielp om een goeie keuze te maken.
Snelle levering, artikel zoals omschreven ontvangen
Niet helemaal blij met mijn eerste bestelling , maar heel goed opgelost
oke.
Potten zijn 10,5 cm in plaats van 11 cm volgens de aanbieding, maakt niet veel uit maar ik vermeld het toch.
Goed product en snelle levering
Manco levering, echter snel opgelost door direct na te leveren
Geleerd de volgende keer niet voor het weekend te bestellen,omdat dan de planten het hele weekend in het donker onder stro in een doos staan te wachten op vervoer....Dat doet ze niet echt goed..