mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21-3-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
mypalmshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij mypalmshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21-3-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

471 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Schitterende winkel met uniek aanbod en goede prijzen. Planten werden snel geleverd. Echter wel een puntje van kritiek: het was mijn tweede bestelling daar, en beide keren waren de planten best wel liefdeloos bij elkaar gepropt en waren er dus best belabberd aan toe toen ik ze uit de doos haalde. De eerste keer zelfs een boom gewoon op kleine delicate varentjes gestopt, waardoor er een paar al dood waren voor ze uitgepakt waren. Als de verzending wat zorgzamer zou gebeuren zou het de perfecte winkel zijn. Zo echter helaas met een kanttekening, al ga ik er in de toekomst denk ik wel weer bestellen, want ze hebben planten die je in Nederland nergens anders vindt.

Dit voorjaar zijn we in de vestiging geweest te Erica. Mooie locatie waar je je ogen uit kijkt. Prachtig bomen en planten. We hebben hier toen voor ruim €400,- aan planten gekocht. Ik had toen een boedelbak gehuurd en kon alles dus zo meenemen. Wij zijn daar zeer goed geholpen door een jonge man! Laatst heb ik online nog wat planten besteld. 3 slaapboomjes, 1 fatsia spider web, 1 Yucca Bright Star en 1 cordyline. Van de slaap bomenptjes waren er twee geknakt. Staat er nu triest bij. Hoop dat ze in het voorjaar weer opleven. De rest ziet er goed uit. Conclusie, ik ga liever naar de vestiging te Erica, al is dat één uur rijden en kost het geld om een boedelbak te huren.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

Palmbomen besteld. Leek mis te gaan. Er werd meteen actie ondernomen en nieuwe gestuurd. Uiteindelijk toch de palmen ontvangen en dit netjes gemeld. Toen kreeg ik een kortingsbon voor een evt. nieuwe bestelling. Complimenten voor Claudia aan de telefoon
Eine sehr schöne Hanfpalme habe ich bekommen. All meine Fragen wurden von einer sehr netten Person beantwortet. Das wird nicht meine letzte Bestellung gewesen sein. Ich bin begeistert 😊
In de shop in Wezep goed advies gekregen. De gewenste afmeting hadden ze niet op voorraad daarom online gekocht. Snelle levering en goed verpakt. Ondanks warmte slaan ze goed aan
Snelle levering en een hele mooie plant. Alles was heel goed verpakt dus de plant heeft geen schade bij het transport opgelopen.
Goed geholpen aan de telefoon, bestelling snel verwerkt, uitstekend ingepakt, mooie kwaliteit planten.
Snelle levering, goed ingepakt, plant was onbeschadigd en groeit goed.
Kwalitatieve palmbomen. Zeer tevreden over mijn bestelling.
Zeer goed verpakt keurig verzorgd.
De laaste bestellingen gingen perfect
Snelle en professionele bezorging.
Mooie planten en prima verpakt!
mooie planten, goede prijs
Perfekter Service