mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Levering duurt ander halve week heb nu de helft ontvangen maar dat ligt volgens mij bij de pakket dienst Hopelijk krijgen we maandag het reststand
De bamboe phyllostachys bissetii zag er niet goed uit. De bladeren waren bruin en zagen er slecht uit. De nieuwe halm is ook geknikt op meerdere punten.
Helft van de bestelling goed en snel geleverd. Van de andere helft ontbreekt elk spoor, telefoon wordt niet opgenomen en op de mails komen geen reacties.
Ik heb 4 palmen besteld ze vallen heel erg tegen als je na de foto kijkt die op jullie site staat lijken ze er niet op. Er zit ook nogal een groot verschil in de palmen de ene heeft 8 bladeren de andere 3 1/2. Er is er 1 bij die veel groener is. Ik bestel niet weer, had er nog over gebeld of ze een beetje gelijk waren omdat ze op een horeca terras moeten staan. Al met al een teleurstelling
30 cocosblokken besteld, 30 ontvangen maar sommige waren duidelijk doormidden gebroken, 1.5 tot 2 cm dik. Normale blokken zijn 4-5 cm dik. Heb 8 van dit soort halve blokken. Voel me dus een beetje genaaid, wel voor 30 blokken betaald maar in alle eerlijkheid maar 26 ontvangen dus. Levering was niet supersnel maar dat is dpd nooit en helemaal niet in corona tijd...
Antwoord van mypalmshop.nl
Goedemorgen, Jammer om te horen dat de blokken niet goed zijn aangekomen. We nemen per mail contact met u op.
Levering was 5 dagen. Palet was dinsdagavond al dpd. Vrijdag pas geleverd . De kwaliteit van producten was ook matig.
Limoen besteld die bij aankomst behoorlijk wat gebroken takken en had veel blad verloren. Hier mail over gestuurd maar geen reactie op gehad. Informatie over verzenden ook niet correct blijft op aangemeld staan bij DPD.
Antwoord van mypalmshop.nl
Goedemorgen, Helaas zijn wij tijdens pasen niet beschikbaar om mails te beantwoorden. Mijn collega heeft na pasen contact met u opgenomen om dit op te lossen.
De geleverde verpakking was stuk en op zijn kop geleverd een aantal planten lagen uit de potten en de grond lag door de gehele doos waarbij is de speer van de elata was geknakt gemeld maar geen reactie daarop terug gehad
Zeer slechte communicatie, kon de levering niet volgen. Ik had een ordernummer maar als ik deze intypte, stond er geen informatie in. Was daarom ook zeer verrast dat de bezorger aan de deur stond. Had betreffende dag gekeken of er iets bekend was over de levering. Jammer dat er ook niet nog een mail werd verstuurd, dat levering onderweg was. Over de bomen ben ik wel tevreden.
Kartonnen doos was vrij slap, maar goed dat ik maar 4 plantjes heb besteld. Teleurstellend dat de Strelitzia erg klein is en de ontvangen Caesalpinia een stekje van 14cm zonder uitloop (ipv een plantje van 50cm). Zoals ook andere klanten aangeven, dit komt niet overeen met het geadverteerde. Volgende keer gewoon weer bij een tuincentrum.
Niet aan huis bezorgt terwijl wij thuis waren.
Vreemd ik had al een review geschreven dus nogmaals een te zwakke doos met verdorde droge fruitplanten elke plant volledig in plastic gewikkeld die trouwens totaal uitgedroogd arriveerden in de doos vol hooi dus buiten openen de hoge potten en Tray zijn perfect voor mijn wietzaden van de zomer