mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Heel blij met de prijs kwaliteit verhouding van de palmbomen! Alleen wat ik mis is een korte uitleg op papier over hoe het beste om te planten en te verzorgen. Ze hebben toch even geleden door de reis. Als je live in een winkel koopt krijg je deze uitleg ook, maar verder super afhandeling en dat is dan ook het enige punt van verbetering.
Wortels zijn veel te kort afgestoken. Dit lijkt mij onnodig. en enkele bladeren zijn omgebogen (maar dat is het risico bij postbezorging)
Door corona crisis wat later bezorgd, maar alsnog binnen 1 week. Prima verpakt en mooie palmen.
Na ontvangst van de bestelde ceder, was helaas de onderste tak gebroken. Heel jammer daar ik er een bonsai van wilde maken en de onderste takken belangrijk zijn.
Verkeerd huisnummer zou worden gecorrigeerd, maar dit is na gelaten, gelukkig heeft de attente bezorger ons wel gevonden.Wel duurde de bezorging een week. De prijzen waren goed evenals de geleverde waren.
Mooie planten. Bezorging kan wel sneller!
goed
De levering is niet goed gegaan ik had 2 bomen besteld maar 1 gekregen
Zonder aankondiging geleverd, was niet thuis. Doos vol in het zicht rechtop bij de voordeur gezet. Heeft daar 2 dagen gestaan waardoor 1 boom kromme top heeft door op zijn kop staan. Gelukkig niet gestolen
Palm boompjes mooi en goed verpakt 1 boompje viel beetje tegen maar 2 plaatjes.
Transport, alhoewel redelijk prijzig, niet echt aangepast aan de grootte van de plant. Die had daardoor wat te lijden gehad. Verder wel een prima exemplaar !
Ben tevreden
Na lang zoeken heb ik mn kakiboompje bij uw tuinwinkel gevonden.Gelijk besteld en heb in goede staat ontvangen.Ik ben erg tevreden met mypalmshop,indien ik in de toekomst ,andere exotische fruitplantjes wil.kopen dan is mn keuze snel gemaakt. Op 1 mei heb ik t onvangen en gelijk geplant.Als mn wenst uitkomt dan hoop ik over 1.5 jaar lekkere kaki's te mogen plukken.Met vriendelijke groet.Franklin
Snelle levering, de doos was wel helemaal stuk boven, maar 't product was heel.
Planten besteld. Info op website over status is erg summier. Granaatappel is een schitterend boompje. De abrikoos was wel een heel zielige plant. Vandaar een 8 en geen 9 of 10.
Product is zoals op de website beschreven en voldoet aan de eisen.
Ik vond ze schandalig verpakt, allemaal op elkaar gepropt en gestapeld. De bamboe planten kwamen er op wat geknakte takken verbazingwekkend genoeg best goed uit, maar fijn ziet het er niet uit. Ook waren ze lang niet allemaal zo groot als gezegd werd.
Bestelling voldoet geheel aan de verwachtingen en was keurig verpakt.
Levering in twee delen is irritant. Producten van goede kwaliteit. Wel verpakt in hooi, zoek een alternatief, super irritant m'n hele huis en tuin ligt vol.