mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.03/5.00

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

LEVERING DUURT LANG MAAR HET ZAL WEL DRUK ZIJN ALLES GOED VERPAKT
Product prima ontvangen
Prachtige palmen en mooi van gelijke hoogte! Levering kwam alleen in 2 delen wat enig onzekerheid gaf gezien er wel 2 stuks op pakbon stond. De track&trace van de koeriersdienst werkt ook niet goed. Verder alles naar tevredenheid!
Geleverde planten waren kleiner als omschreven. Verder uitstekend verzorgd en verpakt.
Duurde een kleine week voordat er bezorgd werd. De engelse hekjes waren netjes verpakt in een doos.
8, alles netjes ontvangen!
De levering duurde wel erg lang!
De producten zijn netjes ingepakt in een stevige doos die vervolgens goed opgevuld is met stro. Maar doordat de doos een weekend op transportlocatie heeft gelegen was er vorm van uitdroging omdat de naderen slap hingen
De planten waren netjes verpakt en perfect door DPD afgeleverd. De planten voldeden aan de verwachting maar zagen er anders uit als de foto op de website. De communicatie via de mail is soms moeizaam. Maar ik weet uit ervaring dat deze periode de drukste periode van het jaar is.
Producten waren goed verpakt en onbeschadigd ontvangen. Prima kwaliteit.
De doos was erg gedeukt en de onderkant was kapot...
De planten vielen klein uit en van een plant was er tak afgebroken dus bleef er niet veel over. Jammer.
Plantjes zijn goed verpakt en in goede staat ontvangen. Over service geen beoordeling mogelijk (besteld en ontvangen) Koerier heeft er wel wat lang over gedaan om te leveren, do/vr nacht in depot en maandag pas uitgeleverd.
Het boompje voldeed niet aan de opgegeven hoogte
Ik heb een kust seqoia gekocht, op de website stond dat hij rond de 80 t/m 100 cm zou groeien, en dan staat er op het kaartje wat er bij de kust seqoia zit iets anders. Deze boom had ik juist gekocht omdat hij zo snel zou groeien en nu zit ik met een boom waar het nog wel even mee kan duren voordat hij echt groot is jammer. Verder ben ik erg tevreden over hoe verzorgd en netjes alles er uit ziet
We hebben een palm en twee yuccas besteld. Deze werden netjes binnen een paar dagen geleverd. De palm en de yuccas zijnnet wat kleiner dan ik uit de beschrijving opgemaakt had en dat komt denk ik doordat de pot in de afmetingen mee geteld wordt. Daar had ik geen erg in. Ze zien er allemaal goed uit en nu is het even afwachten of alles aan slaat.
Website was overzichtelijk, snel gevonden wat wij wilden hebben. Levering binnen enkele dagen dus gewoon tevreden!
Ik vond de bladeren van de Strlitzia reginae erg beschadigd. Op dit moment met de Coronacrisis was het voorbij lastig om de plant terug te sturen. Houdt voor mij in dat ik zoiets niet meer online koop en in het vervolg gewoon weer naar een winkel ga.
Voor het eerst met enige twijfel planten online besteld. Mooie planten voor een prima prijs. Klacht werd heel netjes opgepakt door deze webshop, zeer tevreden.
Het was leuk geweest als jullie aangegeven hadden aan ontvanger, wie de zender was. Zoals ik had gevraagd in de order. Of dat je op de website een kaartje erbij kunt doen met een boodschap