mypalmshop.nlBeoordelingen

7887 TN Erica

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

4.02/5.00

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mypalmshop.nl

Heb twee mails gestuurd over de geleverde yucca s maar krijg geen antwoord terug gr drik
1 varensoort (10 plantjes) kon niet meer geleverd worden. Bij de andere soort (5 plantjes) waren zo goed als alle bladeren afgeknipt, geen idee waarom dit eigenlijk zo was! De grotere palmen en boomvaren zagen er goed uit wel, en goed verpakt ook. De terugbetaling voor niet geleverde plantjes verliep vlot maar de 10 euro extra die me was toegezegd voor alle moeite heb ik nog niet gezien.
De levering was snel, maar de doos was in het midden flink ingedeukt. De bestelling die erin zat was gelukkig niet beschadigd, maar dit had makkelijk gekund. De cypressen waren duidelijk kleiner dan wat besteld was. Mypalmshop heeft, na het sturen van een klacht e-mail, het netjes opgelost door korting te geven op de bestelling. Dus uiteindelijk toch goed geregeld.
Verpakking beschadigd en agave was redelijk beschadigd bladeren waren gebroken op verschillende plaatsen
Planten aaren verl kleiner dan ik had besteld en op de foto zag.
Levering kan wat sneller, 4 a 5 dagen wachten is een beetje te lang. Vestiging in Erica is niet te bereiken: Wezep levert uitstekende service.
Palmboom was kleiner dan op de beschrijving en blaadjes kapot
Levering relatief snel met een dag of 4 binnen gekregen, alleen informatie over leveringen en wanneer deze plaatsvinden niet erg duiderlijk & mailen, bellen word niet op gereageerd. Desondanks toch prima producten binnen gehad en vrij netjes verpakt
Bestelling was wat lang onderweg, maar de plantjes moesten dan ook naar Hongarije. De verpakking viel tegen maar het lijkt er wel op dat alle 30 stuks het overleefd hebben. Als ze goed wortelen zal ik hier de volgende keer waarschijnlijk weer bestellen.
slechte verpakking ,pakket open gegaan tijdens verzending . opnieuw verpakt door koerier maar staand wat niet de bedoeling was. waardoor schade aan de boompjes helaas :)
De doos was kletsnat en de agave was afgebroken. De rotsplanten waren ook deels kapott.De bestelling valt tegen.
Helaas was de bode niet op de hoogte van het produkt
Palmboom gedeeltelijk kapot aangekomen
Mypalmshop stuurde mij een niet door mij bestelde plant.! De kwaliteit van de plant is goed, derhalve scoor ik goed voor de plant. Maar wat voor beoordeling geef je dan voor de andere onderdelen Moeilijk hoor! Denk het op deze manier genuanceerd en correct te hebben opgelost. Hoe de shop het gaat oplossen weet ik niet. Wacht nog op een reactie
Voordat de bestelling er was duurde het ongeveer 8 dagen, zonder verdere toelichting of mededeling dat het zo lang zou duren. Nadat ik zelf gemaild had kreeg ik te horen dat de vrachtwagen vol was geweest..... Het was netter geweest om ons daarvan zelf op de hoogte te brengen zonder dat erom gevraagd had hoeven worden. Product zelf is uitstekend
Een week lang wachten op verzending is te lang. Antwoord op vraag per email na een dag is redelijk. Verpakking en kwaliteit van plantmateriaal is keurig
Kleinere plant geleverd dan besteld ....wel vergoed gekregen! Kan er helaas niet aan wennen dat de planten in één doos gepropt worden in stro met als gevolg veel schade aan takjes en bladeren. Beter om om elke plant een hoesje van papier( plastic broeit misschien teveel) te doen!
Levering duurde wat langer waardoor de planten zielig’ uit de doos kwamen. Inmiddels na weken goede zorg gaan de planten het beter doen. Vlak na mijn bestelling heb ik via de website /mail een vraag gesteld en daar is nooit op geantwoord. Jammer.
Helaas zijn vele bladeren beschadigd. Scheuren en zelfs 1 blad volledig geknakt. Hoop dat dit nog hersteld maar zou niet snel opnieuw hier bestellen
De armpjes van mijn bestelde schijfcactus waren afgebroken bij levering, om de cactus zat enkel een plastic zakje, een klein doosje ter bescherming van de plant zou handig zijn geweest.