cowboystiefel-shop.com/nl

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jun 2022
cowboystiefel-shop.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Op maandag hebben ze de laarzen verstuurd vanuit Duitsland en woensdagniddag kon ik ze al aantrekken in Nederland. De laarzen waren exact zoals op de afbeelding en klopten precies van maat.

Snellere terug betaling. Communicatie was redelijk tot goed. Maar het zou fijn zijn als je in je eigen taal te woord gestaan kan worden. Tevens moet je naar het buitenland bellen wat extra kosten met zich mee brengt. Dus terug gebeld worden zou fijn zijn. Het bestelde product was zwaar beschadigd en leek gebruikt ipv nieuw. Zeer teleurgesteld. Wel fijn dat retour sturen via een formulier kon zodat het gratis was.

Beoordelingen voor cowboystiefel-shop.com/nl

3 mrt 2024

Snel

Snelle correcte levering, product voldoet aan verwachtingen
3 feb 2024

De mooiste laarzen

Heel snel in huis. Goed op de hoogte gehouden waar het pakket was. Heel erg blij met mijn laarzen!!

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering en contact via de mail erg prettig.
29 okt 2023
Snelle afhandeling en prima online afbeeldingen. Vriendelijk personeel bij vragen.
Top kwaliteit en snel geleverd.
LA
Luis Alfredo A.
AMBERES, BELGICA
BEDANKT, Ik Ben Heel Tevreden.
LA
Luis Alfredo A.
AMBERES, BELGICA
11 nov 2023
BEDANKT, Ik Ben Heel Tevreden.
Snel en correcte service
28 okt 2023